Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT
Καλησπέρα! η πλακέτα που λες και στο δικο μου μοτερ εχει μια ανάλογη, αυτο που ονομαζει igniter. Τι ακριβως προβλημα έχεις? και πως κρινεις οτι φταιει αυτη? αυτη ειναι για την ηλεκτρονικη αναφλεξη, αν υποθεσουμε οτι χαλασει προφανως απλα δεν θα δουλευει το μοτερ σου! επειδη η Toyota φανταζομαι οτι θα την εχει χρυσαφι ειναι καλυτερα να παρεις μια μεταχειρισμενη απο έναν μαντρα. Δεν ξερω τιμες αλλά αν θες τηλεφωνα για Αθηνα παντα να σου πω! αλλα πρεπει να βεβαιωθεις οτι φταιει αυτη! το αν ειναι εναλλαξιμες τι ακριβως εννοεις?
|
καλησπερα Νικηφορε ναι...για το Igniter μιλαω...και ρωταω αν ξερεις κανεις αν το igniter απο το 16v το οποιο και δειχνω στην φωτο ειναι εναλλαξιμο απο το ιδιο του 20v !?το ρωταω γιατι εχω του 20v μου το εδωσε ενα φιλαρακι να το δοκιμασω...
το πως καταλαβα οτι ειναι αυτο γραφω εδω:
το σαββατο ειχα παει μια βολτα ως προς σουνιο μερια....ολα καλα....
που και που κανα ανοιγματα οχι τρελο καψιμο...πριν ξεκινησω πρεπει να αναφερω οτι εβαλα 20€ κατοσταρα οπως παντα αλλα απο βενζιναδικο που δεν βαζω συχνα.Να θυμισω οτι εχω καινουρια αντλια βενζινης της Mitsubishi καθαρισμενα μπεκ...καινουριο φιλτρο βενζινης...επισκευασμενο μοτερ με 2.800 μολις χλμ τα μπουζι απο ιριδιο με 2500 χλμ iq20 ...και γενικος ενα μοτερ που το ψυριζω συνεχεια..."με την καλη εννοια"
οταν γυρναγα λοιπον απο την βολτα γυρω στις 21.00 το βραδυ σε καποια φαση χωρις να ειμαι πατημενος ενιωσα ενα cut στο γκαζι μου "κοψιμο" και βλεπω ανοιχτο το check engine.Mετα απο 10 δευτερα περιπου και πολλα λεω σβηνει το check Και προχωραει κανονικα τ αμαξι.Μεσα μου λεω..."ωχ κατι μου βρωμαει...." μετα απο 2 λεπτα πεφτωντας στην κινηση τ αμαξι εσβησε .Οσο και να το μιζαρα δεν επερνε μπροστα......σε καποια φαση...μεσα στο 40 λεπτο που ημουν στο ιδιο σημειο.....πηρε μπροστα ....για 10 δευτερα το πολυ και εσβησε....οταν ηρθε η οδικη ...ο τυπος επεσε κατω απ τ αμαξι και αρχισε και κοπαναγε το ντεποζιτο....το οποιο να σημειωσω οτι πριν 800χλμ ειχε βγει εξω να καθαριστει ....να αλλαχτει και η αντλια βενζινης μαζι και με εσωτερικο φιλτρο...οταν κοπαναγε εγω μιζαρα...σε καποια φαση περνει μπροστα...λειτουργει μερικα δευτερα..και σβηνει ...παλι....ξαναπροσπαθω μετα απο λιγο....περνει μπροστα και δεν σβηνει....μου λεει το παλικαρι δεν φευγεις και θα πω οτι δεν σε βρηκα...για να μην πληρωνεις κερατιατικα 70 ευρω....και ετσι εγινε...εφυγα....και στα φαναρια πριν φτασω σπιτι παταγα λιγο γκαζι γιατι φοβομουν....μπορει να μην ειχε και καμμια σχεση....
και καταφερα και εφτασα σπιτι....
χτες ηρθε ο μηχανικος μου...του βραχυκυκλωσαμε το διαγνωστικο....και εβγαλα 2-3-7 δεν θυμαμαι αν τα λεω με σωστη σειρα(βλαβες)
πηγαμε βολτα δοκιμη.....το ανοιξα...και τιποτα...στην αναστροφη που εκανα ...πηγαινα χαλαρα και σε καποια φαση μου αναβει check engine Μου κοβει πολυ λιγο το γκαζι...και υστερα σβηνει....και μετα οχι δεν μειναμε....
πηγαμε σπιτι ....βγαλαμε πολους σβηστηκαν οι βλαβες.....βγηκαμε δοκιμη τιποτα...!!π
υ.γ.
την αντλια βενζινης την εχουμε σχεδον απορριψει διοτι δεν αναβει check engine απο οσο ξερω.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από PeterIoannou
|
γεια σου peter....
εχω αντιληφθει και οτι οταν ζεσταθει αρκετα το igniter αναβει check Και μου κοβει το γκαζι....και υστερα σβηνει τ αμαξι
δεν εχω φτασει ακομη στο ebay διοτι οπως γραφω και πριν εχω το igniter απο το 20v που μου εδωσε ενας φιλος και αν ειναι συμβατο με το 16v να το δοκιμασω..ευχαριστω
για την ακριβεια ο φιλος μου εχει δωσει ολο το σετ ειναι αυτο:
