εγώ το starlet το είχα με 4E-FTE πάνω, αυτό που τώρα έχω στην corolla και ποτέ δεν είχα βάλει πάνω gt ταμπλό για να ξερω 100% πάντως έχει να κάνει με το μαμά hi-low boost switch που φυσικά δεν έχεις και λειτουργεί και σαν halmeter δλδ μετράει την αναλογία καυσίμου. Εγώ έχω βάλει halmeter για αυτό τον λόγο και συνδέεται στον εγκέφαλο εκεί που παίρνει σημα και ο αισθητήρας λάμδα. Δυστυχώς δεν ξέρω από άλλα μοτερ εκτός του δικού μου και δεν μπορώ να σε βοηθήσω αλλά είμαι 90%+ σίγουρος ότι το πρόβλημα σου έχει να κάνει με τα μίγματα, δεν ξέρω τι μπορεί να έχει γίνει αλλά τα σκασίματα και ότι δεν πάει καλά και τι δείχνει το οργανάκι αυτό είναι καθαρά θέμα μείγματος καυσίμου και ανάφλεξης. Καλύτερα να πας σε μηχανικό να ξέρει από το μοτερ που έχει μην τυχόν και πάθεις χειρότερα. Εναλλακτικά μπορείς πρώτα και εδώ στο φορουμ να γράψεις εκεί που λένε για τα 20βάλβιδα μήπως και ξέρει κανένας. Αυτό που λες ότι κόβει και δίνει μετά και με λίγες στροφές εγώ το πάθαινα όταν είχα ξηλωσει μια σωλήνα για την turbina και είχα απευθείας την φιλτροχοάνη στην τουρμπίνα και έπαιρνε πολύ αέρα και βάραγε κόφτης πίεσης! (αλλά σε 4E-FTE αυτό!) σε άλλα μοτερ πιθανώς να είναι κόφτης μίγματος αυτός, και υπάρχει και αντικόφτης το λεγόμενο FCD (fuel cut defencer).
Δες και αυτό το θέμα :
http://www.corollaclub.com/forums/sh...ad.php?t=19255
Να πω ότι σε μερικά ταμπλό έχει ένα άλλο με + και - όπως βλέπουμε σε αυτό το video
http://www.youtube.com/watch?v=YqqJgbkhw64
και στο πρόγραμμα της Toyota το λέει turbo pressure meter αυτό μετράει την πίεση χωρίς νούμερα με + και -, το άλλο που έχεις εσύ μετράει αναλογία καυσίμου δλδ είναι halmeter όπως είπα παραπάνω.
Το ονομάζει computer combination meter