Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA T-SPORT

TOYOTA COROLLA T-SPORT 2002>

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
ΘΟΡΥΒΟΣ ΜΗΧΑΝΗΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 1.000 σ.α.λ.
  #1  
Παλιά 23-10-05, 18:30
CTS03 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 14-07-2005
Μηνύματα: 810
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 311
CTS03 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
ΘΟΡΥΒΟΣ ΜΗΧΑΝΗΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 1.000 σ.α.λ.

Κάποιοι έχουμε αναφέρει σαν κοινό πρόβλημα ένα μηχανικό θόρυβο μέχρι η μηχανή να περάσει τις 1000 σ.α.λ., που πρακτικά αντιλαμβάνεσαι με 1η σε ξεκινήματα και 1η ή 2η σε διασταυρώσεις μέσα στη πόλη. Σε εμένα ακούγεται συνήθως σαν στρίγκλισμα, παρόμοιο με θόρυβο που ακούγεται μερικές φορές όταν κατεβάζω το χειρόφρενο, αλλά κλιμακώνεται σε πολύ πιο "μπάσο" ήχο στο όριο της παρατήρησης του (π.χ. σε επίπεδο μέρος πάω με 2η, κόβω λόγω κίνησης, κυλάει ελεύθερα σε <1000 σ.α.λ. και πατάω απαλά το γκάζι).

Πρέπει να χτυπάει πυράκια η μηχανή.
Έγινε έντονα αισθητό μετά από 2 χρόνια (~30.000km) λειτουργίας το καλοκαίρι και φαίνεται να ευνοείται από την θερμοκρασία.
Βάζω σχεδόν από αρχή βενζίνη 100 οκτανίων.

Τώρα ακούγεται πάντα σε φυσιολογική εκκίνηση, δηλαδή με τόσο γκάζι που δεν σπινάρουν οι τροχοί, δεν μυρίζει δίσκος συμπλέκτη, κοκ.

Δεν είδα καμμία αλλαγή μετά από service 30.000km (ανέβηκε μόνο το ρελαντί με κρύο κινητήρα από ~1200 σε 1450σ.α.λ.?), καμμία αλλαγή μετά από «ξεκάπνισμα» ~5km με 3η στις 8.000σ.α.λ. (κόντεψα να κουφαθώ!). Προχτές ελέχθηκαν τα μπουζί και ήταν καθαρά, έβαλα νέο φίλτρο αέρος, αλλά το πρόβλημα εντάθηκε (μάλλον λόγω λιακάδας!).

Δεν είναι φυσιολογική συμπεριφορά γιατί δεν γινόταν για 2 χρόνια, δεν παρατηρείται στα περισσότερα TS, κι επομένως θα πρέπει να είναι αναστρέψιμο με service. Με λίγη παρατηρητικότητα στους δρόμους, ακούς παρόμοιους θορύβους στο ξεκίνημα γερασμένων αυτοκινήτων μόνο. Αλλά το προηγούμενο μου καλό αυτοκίνητο είναι 9 χρόνων και δεν συμπεριφέρεται έτσι!

Είναι απαράδεκτο ένα αυτοκίνητο 25.000 Ευρώ μετά από 2 χρόνια και 30.000km να ξεκινάει σαν «χάρχαλο». Ανοίγω αυτό το θέμα για να είναι εύκολο να παρακολουθούμε τυχόν εξελίξεις όσους μας αφορά.
Απάντηση με παράθεση
Re: "ΠΥΡΑΚΙΑ" ΜΗΧΑΝΗΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 1.000 σ.α.λ.
  #2  
Παλιά 23-10-05, 23:19
Το avatar του χρήστη toyota mania
toyota mania Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 02-01-2005
Μοντέλο: Avensis
Περιοχή: καρδίτσα
Ηλικία: 51 male
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 506
toyota mania είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: "ΠΥΡΑΚΙΑ" ΜΗΧΑΝΗΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 1.000 σ.α.λ.

Μηπως ειναι προβλημα απο συμπλεκτη.Δεν ειναι απαραιτητο να πατιναρει.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
Απάντηση με παράθεση
Re: "ΠΥΡΑΚΙΑ" ΜΗΧΑΝΗΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 1.000 σ.α.λ.
  #3  
Παλιά 23-10-05, 23:39
Το avatar του χρήστη Stathis
Stathis Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 31-07-2004
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 292
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 271
Stathis είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: "ΠΥΡΑΚΙΑ" ΜΗΧΑΝΗΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 1.000 σ.α.λ.

Εγω παντος ρε παιδια δεν εχω παρατηρησει κατι αναλογο. (27000χλμ)

Αυτο με το ρελαντι ομως και εμενα μου κανει εντυπωση. Στα κρυα οταν βαζω μπρος πιανει παντα πανω απο 1500!!! ενω περισυ στα μεγαλα κρυα εβλεπα και 2000!!!!!! Ανεβασμενο πολλυ. οταν ζεσταινεται πεφτει κατω απο τις 1000 και ετσι δεν δινω σημασια στην ολη κατασταση.

Απλα μου κανει εντυπωση γιατι κανενα αλλο αυτοκινητο γνωστου δεν δουλευει τοσο ψηλα στο ξεκινημα
__________________
Wining Is Way Of Life
Απάντηση με παράθεση
Re: "ΠΥΡΑΚΙΑ" ΜΗΧΑΝΗΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 1.000 σ.α.λ.
  #4  
Παλιά 24-10-05, 08:55
CTS03 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 14-07-2005
Μηνύματα: 810
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 311
CTS03 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: "ΠΥΡΑΚΙΑ" ΜΗΧΑΝΗΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 1.000 σ.α.λ.

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από toyota mania";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Μηπως ειναι προβλημα απο συμπλεκτη.Δεν ειναι απαραιτητο να πατιναρει.
Άλλαξα τον τίτλο του Topic από "Πυράκια" σε "Θόρυβο μηχανής" γιατί πραγματικά δεν είμαι σε θέση να αποκλείω κάτι άλλο ή και κάτι άλλο εκτός από πυράκια.

Αν δεν πατινάρει ο συμπλέκτης τότε τί να κάνει στραβά και γιατί να σχετίζεται με τη χαμηλή περιοχή στροφών? Διαφορετικά, τον έχω σκεφτεί κι εγώ γιατί τις περισσότερες φορές "περνάς" από αυτές τις στροφές αμέσως αφού αφήσεις το συμπλέκτη αλλά παρόμοιο θόρυβο ακούς κι αν ρίξεις τις στροφές με 1η και πατήσεις γκάζι, χωρίς να μεσολαβήσει συμπλέκτης.
Επίσης είναι αλήθεια είναι ότι μερικές φορές στο παρελθόν άκουγα ένα στιγμιαίο μηχανικό "κλάκ" όταν αφηνα 1η φορά το συμπλέκτη στη εκκίνηση μετά από 1 βράδυ ακινησίας.
Να προσθέσω ότι ο συμπλέκτης μου είναι αρκετά απότομος μετά από αντικατάσταση του αρχικού που καιγόταν με το παραμικρό (είχε τεράστια διαδρομή).

Το ρελαντί μου με ζεστό κινητήρα είναι 700-750.
Απάντηση με παράθεση
Re: ΘΟΡΥΒΟΣ ΜΗΧΑΝΗΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 1.000 σ.α.λ.
  #5  
Παλιά 24-10-05, 14:11
Το avatar του χρήστη toyota mania
toyota mania Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 02-01-2005
Μοντέλο: Avensis
Περιοχή: καρδίτσα
Ηλικία: 51 male
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 506
toyota mania είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: ΘΟΡΥΒΟΣ ΜΗΧΑΝΗΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 1.000 σ.α.λ.

Εγω παντος μυριζω κατι στην μεταδοση απο βολαν και μετα (δισκος,πλατο,ισως σασμαν).Το μοτερ τι προβλημα να εχει;Πυρακια σε κινητηρα TOYOTA δεν εχω ακουσει.Στο δικο μου ακομα και νερο να το βαλω,απλως δεν θα παει,αλλα πυρακια ουτε στιγμη.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 24-10-05, 15:16
MAD-MAX Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 18-09-2004
Περιοχή: SE DROMUS ME STROFES
Ηλικία: 47
Μηνύματα: 80
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 248
MAD-MAX είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
το εχω ξαναπει

προκειται για τον τεντωτηρα του ιμαντα δυναμο......
__________________
8A ME BREITE SE DROMUS ME STROFES...

20V? το αλλο με τον Τοτο το εχετε ακουσει που περασε Type R?

www.topfuel.gr
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 25-10-05, 08:44
CTS03 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 14-07-2005
Μηνύματα: 810
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 311
CTS03 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από MAD-MAX";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
το εχω ξαναπει

προκειται για τον τεντωτηρα του ιμαντα δυναμο......
Γιατί να ακούγεται σε συγκεκριμένη περιοχή στροφών ανεξάρτητα ταχύτητας (1η ή 2η) όταν πάς να επιταχύνεις?

Έκανα για τεστ και μία εκκίνηση με 2η (αντί 1η) και ο ίδιος θόρυβος ακούγεται. Δεν είναι πυράκια αυτό?

Τα πυράκια δεν τα αμφισβήτησαν οι μηχανικοί, απλώς είτε το θεώρησαν αποτέλεσμα "καπνίσματος" ή φυσιολογική συμπεριφορά.
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 25-10-05, 09:43
MAD-MAX Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 18-09-2004
Περιοχή: SE DROMUS ME STROFES
Ηλικία: 47
Μηνύματα: 80
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 248
MAD-MAX είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
αν μιλαμε για ts κατα 99% προκειται για τον τεντωτηρα του ιμαντα δυναμο....ο 8ορυβος που κανει ακουγεται σαν γρυλισμα και μονο μεταξυ ρελαντι και 1200-1300 στροφες οταν παταμε γκαζι ανεξαρτητος σχεσεως στο κιβωτιο ταχυτητων
εχω 22κ κμ και εχω αλλαξει ηδη 2 και παω για τον τριτο...
αφου ολοι ειστε στην εγγυηση ζητηστε να σας το αλλαξουν να δειτε πως θα σταματησει...
__________________
8A ME BREITE SE DROMUS ME STROFES...

20V? το αλλο με τον Τοτο το εχετε ακουσει που περασε Type R?

www.topfuel.gr
Απάντηση με παράθεση
Re: ΘΟΡΥΒΟΣ ΜΗΧΑΝΗΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 1.000 σ.α.λ.
  #9  
Παλιά 25-10-05, 10:14
Το avatar του χρήστη corollapatra
corollapatra Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 28-02-2005
Μοντέλο: T Sport 5d facelift
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 48 male
Μηνύματα: 6.112
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 876
corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα
Re: ΘΟΡΥΒΟΣ ΜΗΧΑΝΗΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 1.000 σ.α.λ.

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από MAD-MAX";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
αν μιλαμε για ts κατα 99% προκειται για τον τεντωτηρα του ιμαντα δυναμο....ο 8ορυβος που κανει ακουγεται σαν γρυλισμα και μονο μεταξυ ρελαντι και 1200-1300 στροφες οταν παταμε γκαζι ανεξαρτητος σχεσεως στο κιβωτιο ταχυτητων
εχω 22κ κμ και εχω αλλαξει ηδη 2 και παω για τον τριτο...
αφου ολοι ειστε στην εγγυηση ζητηστε να σας το αλλαξουν να δειτε πως θα σταματησει...
Και αν μιλάμε για Ε12 1.4 f/l τι γνώμη έχεις; Έχω αναφέρει και σε άλλο topic ότι εμένα ακούγεται ένας ήχος από (ή σαν) πυράκια από τις 1.000 έως τις 1.700 - 1.800 στρ. Σαν κροτάλισμα. Για παράδειγμα: Είμαι μέσα στην πόλη, 3η και 50 χιλ/ώρα. Θέλω να στρίψω σε διασταύρωση, κατεβάζω 2α, πέφτω στα 20 χιλ/ώρα, στρίβω και δίνω γκάζι. Οι στροφές εκείνη την στιγμή είναι περίπου 1.000 και μέχρι να φτάσουν στις 1.700 ακούγεται ο θόρυβος αυτός. Το ίδιο και όταν ξεκινάω με 1η σιγά - σιγά, έτσι ώστε να μπορώ να τον καταλάβω και να τον ακούσω τον θόρυβο, πάντα μέσα σε αυτό το φάσμα των στροφών question question question
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 25-10-05, 20:26
CTS03 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 14-07-2005
Μηνύματα: 810
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 311
CTS03 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από MAD-MAX";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
εχω 22κ κμ και εχω αλλαξει ηδη 2 και παω για τον τριτο...
αφου ολοι ειστε στην εγγυηση ζητηστε να σας το αλλαξουν να δειτε πως θα σταματησει...
Μακάρι να είναι αυτό! Επειδή όμως δεν είναι προφανές ότι θα θέλει το συνεργείο να το δοκιμάσει, μπορείς σε παρακαλώ να πείς σε ποιό εξουσιοδοτημένο συνεργείο σου έκαναν τις αλλαγές ώστε να μπορούν να τηλεφωνήσουν και να διασταυρώσουν την πληροφορία?
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA T-SPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Περιεργος θορυβος κατω απο το ντουλαπακι σε e12! spyrospap666 TOYOTA COROLLA E 12 13 22-10-19 20:45
λεκεδες στο κατω μερος της μηχανης akisdio SUPPORT 2 25-02-14 15:41
Θορυβος μηχανης djgas1 ΦΟΡΟΥΜ 5 23-04-13 18:38
Περιεργος θορυβος κατω απο το ντουλαπακι του συνοδηγου Dilliger TOYOTA COROLLA E 12 14 31-08-09 19:56
ΚΕ70 - Κρακ κατω απο το κάθισμα madvinegar TOYOTA COROLLA KE 70 7 14-12-07 19:43



Page generated in 0,16628194 seconds (82,36% PHP - 17,64% MySQL) with 45 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 18:40.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)