Παιδιά, ως γνωστόν η γκαντεμιά μου ξαναχτύπησε. Στις 2/11/2005 είχα αγοράσει το k750i που χρησιμοποιώ ακόμη και σήμερα...όμως ως δια μαγείας το κινητό μου, το οποίο μέχρι τώρα δεν είχε κανένα πρόβλημα...εδώ και ένα μήνα δεν μπορεί να φορτίσει ούτε να συνδεθεί με handsfree, διότι μάλλον έχει οξυδωθεί η μεταλλική βάση στον ποπό του κινητού, παρ'ότι ποτέ το κινητό δεν ήρθε σε επαφή με κανενός είδους υγρό...έτσι λοιπόν σήμερα κινητοποιήθηκα να δω τι θα κάνω και τηλεφώνησα στη γραμμή εξυπηρέτησης της εταιρείας όπου τσακώθηκα με τον υπάλληλο γιατί ήθελε να με πείσει ότι όχι μόνο δε με καλύπτει η εγγύηση, αλλά θα πρέπει να το πάω για άνοιγμα με το κόστος δικό μου και μάλιστα αν διαπιστωθεί το εν λόγω πρόβλημα, η εταιρεία δε το επισκευάζει ούτε καν εκτός εγγύησης...έτσι λοιπόν καταλήγω στο συμπέρασμα ότι έδωσα πριν δυο χρόνια 400 ευρώ για ένα κινητό που χάλασε από λόγους όχι προερχόμενους από μένα...μπράβο στην εταιρεία που κατά τα άλλα διατρανεί ότι είναι η πλέον αξιόπιστη και πρώτη σε πωλήσεις λόγω ποιότητας.
Από δω και πέρα νομίζω είναι καλύτερα να μας λένε ότι τα κινητά είναι αναλώσιμα στον ένα χρόνο, για να μη στενοχωριόμαστε κιόλας άμα βγάζουν κουσούρι μετά το 12μηνο...ε ρε ξύλο που θέλουν όλοι τους........


