Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA T-SPORT

TOYOTA COROLLA T-SPORT 2002>

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Ερώτηση για Corolla TS
  #1  
Παλιά 24-01-11, 21:48
Το avatar του χρήστη jk1973
jk1973 Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 20-11-2010
Μοντέλο: corolla Tspor
Περιοχή: Μυτιλήνη /Λέσβος
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 87
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 173
jk1973 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ερώτηση για Corolla TS

Για χαρα παιδιά,θα ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος φίλος έχει πειράξει την πεταλούδα στο τς του, η και εξαγωγή μετί????? και διαφορές αν είδαι.
__________________
Aπλα αισθήματα δυνατές συγκινήσης corolla Tspor.
Απάντηση με παράθεση
απαντηση
  #2  
Παλιά 24-01-11, 22:26
keichi Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 265
keichi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
απαντηση

Και να την εχει πειραξει φιλε καποιος αποτελεσμα δεν υπαρχει περιπτωση να δει...Αυτα τα μοτερ ειναι στα ορια τους φτιαγμενα απ το εργοστασιο...Το οτι βγαζει πανω απο 106 αλογα/λιτρο κυβισμου σε ατμοσφαιρικη μορφη αυτο τα λεει ολα...Πολυ δυσκολο πραγμα να παρει αλογα αυτο το μοτερ σε ατμοσφαιρικη μορφη...Αλλα αυτη ειναι και η ομορφια του ειναι τουμπανο απο τη μανα του !!!! Εκτος αν πας στην υπερτροφοδοτηση, εκει αλλαζει το πραγμα...
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 25-01-11, 07:33
PeterIoannou Offline:
 
Εγγραφή: 24-01-2007
Μοντέλο: Avensis ZZT223
Περιοχή: Ambelogardens
Ηλικία: 55 male
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 409
PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από keichi Εμφάνιση μηνυμάτων
Και να την εχει πειραξει φιλε καποιος αποτελεσμα δεν υπαρχει περιπτωση να δει......Πολυ δυσκολο πραγμα να παρει αλογα αυτο το μοτερ σε ατμοσφαιρικη μορφη......
Ποιος είπε πως πειράζοντας την εξαγωγή της TS (π.χ. το χταπόδι) δεν βλέπεις άλογα;
Ποιος είπε πως πειράζοντας την εισαγωγή (όχι μονο την πεταλούδα) της TS δεν βλέπεις άλογα;
Έχεις TS φίλε keichi και έχεις κάνει δοκιμές και μετρήσεις και έχεις καταλήξει σε τόσο κάθετη άποψη και συμπέρασμα;
-
Καλό είναι όταν δεν είμαστε σίγουροι για κάτι, να μην είμαστε τόσο απόλυτοι.
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 25-01-11, 08:50
neoklis Offline:
 
Εγγραφή: 10-06-2009
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 2.447
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 427
neoklis είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από PeterIoannou Εμφάνιση μηνυμάτων
Ποιος είπε πως πειράζοντας την εξαγωγή της TS (π.χ. το χταπόδι) δεν βλέπεις άλογα;
Ποιος είπε πως πειράζοντας την εισαγωγή (όχι μονο την πεταλούδα) της TS δεν βλέπεις άλογα;
Έχεις TS φίλε keichi και έχεις κάνει δοκιμές και μετρήσεις και έχεις καταλήξει σε τόσο κάθετη άποψη και συμπέρασμα;
-
Καλό είναι όταν δεν είμαστε σίγουροι για κάτι, να μην είμαστε τόσο απόλυτοι.
είπα και εγώ να το πώ αλλά δέν έχω κάνει τίποτα στο δικό μου και το βούλωσα
Απάντηση με παράθεση
απαντηση
  #5  
Παλιά 25-01-11, 10:45
keichi Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 265
keichi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
απαντηση

Επειδη εσυ PeterIoannou πολυ μου κολλας τωρα τελευταια και εχεις αρχισει και μου σπας τα νευρα, αλλη φορα δε θα ξαναπαντησω σε post σου με προκλητικο υφακι για το ατομο μου...Ουτε καν...Νομιζεις οτι τα ξερεις ολα, ενω δε ξερεις ΤΙΠΟΤΑ, και φαινεται αυτο...
Λοιπον για τους υπολοιπους φιλους, και το τονιζω το ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ...
Γνωστος μου σε celica ts εβαλε...
1) Φιλτροχοανη ppe με σωληνα 70mm
2) Λειανση σε κατι εσωτερικα εξογκοματακια που εχει το μαμα χταποδι και απο εκει και πισω εξατμιση Magnaflow χωρις καταλυτη(επιπλεον στοιχεια για την εξατμιση δε μου εχει πει)
3) Μπουζι ιριδιου IK24
4) ECU Apexi power fc
Αποτελεσμα στο δυναμομετρο με καυσιμο 100 οκτανιων:
194,2 hp/8078rpm
18,4 kgm/6717rpm
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 25-01-11, 10:54
Το avatar του χρήστη madvinegar
madvinegar Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 25-05-2005
Μοντέλο: Jeep Renegade
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός
Δεν υπαρχει λογος να μαλωνετε. Απλα ο καθενας εχει τις δικες του εμπειρίες και δοκιμές.
Εγω, για να δωσω μια μέση λυση, θα πω αυτο που λεω παντα. Πως αυτα τα μοτερ ειναι οντως τοσο πιεσμενα ήδη απο τη μάνα τους που θέλει ψαγμένη λύση και σωστη για να δεις καποια διαφορά.
Δλδ δεν ακολουθουν τους κλασσικους κανονες "βαζω μια φιλτροχωανη, βαζω ενα χταποδι και πηρα αλογα". Θέλει πχ συγκεκριμενη φιλτροχωανη, με συγκεκριμενη διατομή ή πχ συγκεκριμενο χταπόδι σε συνδιασμο με τον Α καταλύτη κτλπ κτλπ αλλιως οχι μονο δεν θα δεις αποτελεσμα, αλλα 99% θα τα κανεις και χειροτερα.
Παραδειγμα η κοντρα της TS του Mpesikos με του Corollapatra. Ο ενας εντελως μαμά (corollapatra) και ο αλλος με φιλτροχωανη, εξατμιση, εκκεντροφορους και δε θυμαμαι και τι αλλο (καλα τα λεω Μπαμπη?) και το αποτελεσμα εγερνε εμφανως υπερ της μαμα ΤS...

Οποτε, θα ελεγα πως και οι δυο εχετε δικιο. Βελτιωση μπορει να γινει απλά θελει ΜΕΓΑΛΗ προσοχη του τι θα βαλεις...

Συμφωνειτε?

Υ.Γ.: Keichi σε παρακαλω να εκφραζεσαι πιο ομορφα. Δεν ειναι αναγκη να δυναμιτίζουμε την κατασταση χωρις λογο.
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 25-01-11, 11:02
Το avatar του χρήστη corollapatra
corollapatra Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 28-02-2005
Μοντέλο: T Sport 5d facelift
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 48 male
Μηνύματα: 6.112
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 876
corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από keichi Εμφάνιση μηνυμάτων
Γνωστος μου σε celica ts εβαλε...
1) Φιλτροχοανη ppe με σωληνα 70mm
2) Λειανση σε κατι εσωτερικα εξογκοματακια που εχει το μαμα χταποδι και απο εκει και πισω εξατμιση Magnaflow χωρις καταλυτη(επιπλεον στοιχεια για την εξατμιση δε μου εχει πει)
3) Μπουζι ιριδιου IK24
4) ECU Apexi power fc
Αποτελεσμα στο δυναμομετρο με καυσιμο 100 οκτανιων:
194,2 hp/8078rpm
18,4 kgm/6717rpm
Πρώτον και βασικότερον, ΧΑΛΑΡΩΣΤΕ, εδώ μέσα δεν είμαστε για να τσακωνόμαστε αλλά για να ανταλλάσσουμε απόψεις και εμπειρίες... Άλλοι δέχονται την άποψη του άλλου, άλλοι όχι. Έτσι είναι το παιχνίδι... Οπότε, ηρεμία...

Δεύτερον, καλά ρε φίλε keichi, ο φίλος σου έβαλε όλα αυτά για να βγάλει τα άλογα και (λιγότερη) ροπή που έβγαλα εγώ με μόνο ένα φίλτρο στο φιλτροκούτι; Πολύ λίγα μου φαίνονται...
__________________
Lift, lift, lift...
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 25-01-11, 11:03
Το avatar του χρήστη madvinegar
madvinegar Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 25-05-2005
Μοντέλο: Jeep Renegade
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός
Παιζουν ρολο πολλα Αντρεα. Ισως σε αλλο δυναμομετρο να εβγαζε αλλα αποτελεσματα αλλα δεν ειναι εκει το θεμα.
Και 195 αλογα να εβγαζε μετα απο τοσες παρεμβασεις, αξιζει?
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 25-01-11, 11:05
Το avatar του χρήστη tsport192
tsport192 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 10-07-2006
Μοντέλο: E12 facelift 1.6 SOL M/R
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 1.484
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 395
tsport192 έχει πασίγνωστο όνομα tsport192 έχει πασίγνωστο όνομα tsport192 έχει πασίγνωστο όνομα tsport192 έχει πασίγνωστο όνομα tsport192 έχει πασίγνωστο όνομα tsport192 έχει πασίγνωστο όνομα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από keichi Εμφάνιση μηνυμάτων
Επειδη εσυ PeterIoannou πολυ μου κολλας τωρα τελευταια και εχεις αρχισει και μου σπας τα νευρα, αλλη φορα δε θα ξαναπαντησω σε post σου με προκλητικο υφακι για το ατομο μου...Ουτε καν...Νομιζεις οτι τα ξερεις ολα, ενω δε ξερεις ΤΙΠΟΤΑ, και φαινεται αυτο...
Λοιπον για τους υπολοιπους φιλους, και το τονιζω το ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ...
Γνωστος μου σε celica ts εβαλε...
1) Φιλτροχοανη ppe με σωληνα 70mm
2) Λειανση σε κατι εσωτερικα εξογκοματακια που εχει το μαμα χταποδι και απο εκει και πισω εξατμιση Magnaflow χωρις καταλυτη(επιπλεον στοιχεια για την εξατμιση δε μου εχει πει)
3) Μπουζι ιριδιου IK24
4) ECU Apexi power fc
Αποτελεσμα στο δυναμομετρο με καυσιμο 100 οκτανιων:
194,2 hp/8078rpm
18,4 kgm/6717rpm

Καλό θα είναι οι τόνοι να κρατηθούν σε χαμηλά επίπεδα. Όπως επίσης και οι χαρακτηρισμοί... Ο καθένας από εμάς μπορεί να κρίνει αυτά που διαβάζει και να αποφασίσει αν είναι σωστά ή όχι.

Αφήστε λοιπόν στο καθένα να κρίνει αν τα λόγια τα δικά σου είναι σωστά, ή του Παναγιώτη ή τα δικά μου ή του Μιχάλη ή όποιου άλλου εκφράζει την άποψή του μέσα από το forum μας!!!

Το σίγουρο είναι πως οποιαδήποτε επέμβαση σε ένα μοτέρ πρέπει να γίνεται λαμβάνοντας υπόψιν όλους τους παράγοντες, ο Ιάπωνας το μελέτησε πολύ πριν το βγάλει στην παραγωγή, οποιαδήποτε αλλαγή σε αυτό πρέπει να μελετηθεί αντίστοιχα πολύ και από εμάς για να αποδόσει και να μην έχει τα αντίθετα αποτελέσματα....

Απόψή μου και φιλικά πάντα!
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 25-01-11, 11:07
neoklis Offline:
 
Εγγραφή: 10-06-2009
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 2.447
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 427
neoklis είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
πολύ λίγα έβγαλε για τόσα πράγματα
μήπως έχει πρόβλημα το ή κάτι δεν έκανε ή έβαλε λάθος?
και εγώ είμαι υπέρ ότι στο τί θα βάλεις
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA T-SPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Ερώτηση για Corolla E12 corolla 1.6 VVT-i TOYOTA COROLLA E 12 10 24-07-11 14:35
Ερώτηση για Corolla 1,6 Kwstas87 TOYOTA COROLLA E 12 17 22-04-09 12:19
corolla gti 88 Ερώτηση apsogos ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 82 28-01-09 12:07
Ερώτηση για Compressor σε Corolla E12 1.4 ataktos TOYOTA COROLLA E 12 0 05-12-08 01:15
Corolla Verso 1.8 Ερώτηση... BillyVan ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 22 25-06-06 16:42



Page generated in 0,18596792 seconds (83,50% PHP - 16,50% MySQL) with 44 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 23:02.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)