Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Αναβάθμιση 1.3 με λίγα λόγια
  #1  
Παλιά 18-02-08, 00:23
Winmmister Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 16-02-2008
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 9
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
Winmmister είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Αναβάθμιση 1.3 με λίγα λόγια

Θα ήθελα να μάθω ποιά είναι τα βήματα (+ κόστος) και γενικά τι χρειάζομαι για να δώσω μερικά αξιόπιστα αλογάκια 10-20 το πολύ (όχι turbo και τέτοιες ιστορίες μιλάμε για λίγα λεφτά) επιπλέον στο starletακι μου το μοτέρ είναι 4E-FE 75άλογα και λίγο σκουριασμένο στους κυλίνδρους (γερμανία) μπορώ να το κάνω αυτό που σκέφτομαι χωρίς να εκραγεί?? Σκέφτηκα τη λύση 4A-FE 1600 αλλά μου είπαν ότι δεν συμφέρει και ότι θα έχω προβλήματα.

περιμένω λοιπόν προτάσεις.....
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 18-02-08, 00:55
Το avatar του χρήστη spirosg6
spirosg6 Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 01-06-2007
Μοντέλο: COROLLA G6
Περιοχή: Αγ.αναργυροι-Μεσολογγι
Ηλικία: 53 male
Μηνύματα: 356
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 255
spirosg6 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
οπως και να ειναι η κανεις επισκευη αυτο το μοτερ η ενα αλλο 1300 μοτερ μονο χωρις μετατροπες τα 1000-1500 θα τα δωσεις
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 18-02-08, 01:35
Το avatar του χρήστη JL_e10
JL_e10 Offline:
 
Εγγραφή: 13-08-2006
Μοντέλο: 2001 Avensis T22
Περιοχή: Newcity of Nikaia
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 3.148
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 546
JL_e10 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Με λιγα λεφτα δεν μπορεις να κανεις τιποτα. Απο κει και περα τα αλογα που ζητας (οχι και τα 20 αλλα γυρω στα 15 υπολογιζε) θα τα πετυχεις αν αλλαξεις μονο τον καταλυτη και ενα τελικο. Πρωτου πεσουν ολοι οι υπολοιποι να με φανε με αυτο που λεω, θελω να σου πω τι γινεται με το μοτερ αυτο:

Το μοτερ αυτο κινουσε τις Corolla e10 & e11, και την τελευταια γενια του Starlet. Στην περιπτωση της e10 ειχε φτασει να αποδιδει, απο το 92 μεχρι το 95, 87 αλογα. Απο το 95 και μετα, για λογους οικονομιας και οικολογιας, το μοτερ "φιμωθηκε" με εναν πιο χαλαρο καταλυτη και με μια πεταλουδα γκαζιου με μικροτερο ανοιγμα, με αποτελεσμα να πεσει στα 75!! Δωδεκα ολοκληρα αλογα κατω!! Οταν το 2001 αλλαξα καταλυτη και του βαλα αγωνιστικο της Americat, το μοτερ ανεκτησε αυτα τα αλογα που με τοση αγαπη του χε "κλεψει" η ΤΟΥΟΤΑ. Τοτε ο καταλυτης εκανε 300.000 δραχμες, σε ευρω 900. Αυτο ειναι το πρωτο που πρεπει να αλλαξεις. Απο κει και περα τα υπολοιπα θα τα φτασεις με ενα φιλτρο ελευθερας ή με μια χοανη, ενα χταποδι 4-2-1, μεταλλικη σωληνα μεγαλυτερης διαμετρου (τουλαχιστον η 101 εχει 50 χιλιοστα διαμετρο, οποτε εσυ πας στα 55), και ενα ελευθερο τελικο καζανακι, το οποιο θα φροντισεις να εχει μικροτερη διαμετρο σε σχεση με την υπολοιπη εξατμιση. Αυτο πρεπει να το κανεις γιατι εφοσον θα απελευθερωσεις την εξαγωγη, τα καυσαερια θα φευγουν πολυ γρηγορα και δεν θα μπορει το αυτοκινητο να κραταει και λιγο συμπιεση, με αποτελεσμα να κατεβαζεις συνεχεια σχεση στο κιβωτιο και να καταληγεις να ανεβαινεις την ανηφορα του Σχιστου με.... 1η, οπως την πατησα εγω με το πρωτο καζανακι που του χα φτιαξει και ηταν στην ιδια διαμετρο. Στις ευθειες βεβαια το χανα. Η αλλη εναλλακτικη αν δεν θελεις να το τιθασευσεις τοσο πολυ, ειναι να το κανεις παρακεντρο, δηλαδη το στομιο εισαγωγης του καζανιου να μην ειναι στην ιδια ευθεια με την αποληξη του.


Α! Παραλιγο να το ξεχασω. Αν ειναι να βαλεις κινητηρα 1600 κυβικα, καλυτερα σου ερχεται να βαλεις 20ν απο πλευρας αποδοσης, αλλα μπορεις να κυμανθεις στα ιδια κυβικα με σενα και να του πεταξεις το μοτερ του Starlet Glanza, το οποιο ειναι το 4e-fte. Ποια η διαφορα με σενα? Μια τουρμπινα, πιο ενισχυμενο για να αντεχει στα ζορια, και 1300 στροφες ανα λεπτο παραπανω κοφτη (δικο σου μοτερ 6200, Glanza 7500). Ολα αυτα απο μονο του, συν του οτι δεν χρειαζεται να δηλωσεις την αλλαγη, αφου τα κυβικα ειναι ιδια.
__________________
Αφεντικο, θα θελα να μου κανεις μια αυξηση. Οχι για μενα, αλλα για τη φουκαριαρα την τσεπη μου!!!!
http://www.corollaclub.com/forums/sh...ad.php?t=14305

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη JL_e10 : 18-02-08 στις 01:45.
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 18-02-08, 01:56
Το avatar του χρήστη TOLIS EE80
TOLIS EE80 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 04-04-2005
Μοντέλο: COROLLA EE80
Περιοχή: Κόρινθος
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 2.004
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 450
TOLIS EE80 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Αν φιμωθηκε με εναν καταλθτη και με μικροτερο ανοιγμα της πεταλουδας γιατι να μην βαλει τον καταλυτη που ειχε το μοτερ 92-95?
__________________
Tolis' COROLLA Pics **COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**

CorollaClub-Greece AE82 Owners Club twincam.org
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 18-02-08, 02:03
Το avatar του χρήστη JL_e10
JL_e10 Offline:
 
Εγγραφή: 13-08-2006
Μοντέλο: 2001 Avensis T22
Περιοχή: Newcity of Nikaia
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 3.148
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 546
JL_e10 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Για εναν πολυ απλα λογο: αν βαλει αυτον τον καταλυτη σε μερικες χιλιαδες χιλιομετρα θα πρεπει να τον ξανααλλαξει, ενω ο αγωνιστικος ουτε που θα χει καταλαβει τιποτα. Θα σου πω το εξης: οταν πανω που εγινε 5 χρονων το 2001 αλλαξα καταλυτη, το Corolla ειχε κανει γυρω στα 55.000 χιλιομετρα. Σημερα εχει φτασει τα 166 και κατι ψιλα, και ουτε που μυριζει. Και ξερεις πως ειναι να μυριζει ο καταλυτης. Σαν κλουβιο αυγο. Και εστω οτι δεν θα μου μυριζε. Αν υπηρχε προβλημα, δεν θα φαινοταν στην προσφατη καρτα καυσαεριων? Και δεν πηγα σε δημοσιο αλλα σε αυτο της auteco, κι εκει κοβουν και δεν πιανουν τα λαδωματα.
__________________
Αφεντικο, θα θελα να μου κανεις μια αυξηση. Οχι για μενα, αλλα για τη φουκαριαρα την τσεπη μου!!!!
http://www.corollaclub.com/forums/sh...ad.php?t=14305

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη JL_e10 : 18-02-08 στις 02:08.
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 18-02-08, 10:56
Το avatar του χρήστη wastegate
wastegate Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 19-03-2004
Μοντέλο: ΕΕ101turbo..
Περιοχή: ΓΙΑΝΝΕΝΑ αλλα εμεις οι βλαχ... οπ'λαχ!!!
Ηλικία: 39 male
Μηνύματα: 5.923
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 851
wastegate είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Οι διαφορες ειναι με το τουρμπατο ειναι παρα πολλες και οχι μονο αυτες που ειπες..
Μονο και μονο αυτο που ειπες για τις στροφες εχει αλλο στροφαλο..
Μονο τα μπλοκ ειναι ιδια..
Υ.Γ.
Εγω δεν εχω καταλυτη και μια χαρα περναει κτεο..
__________________
Τοπικιστής είναι αυτός που λέει ότι η πόλη του είναι ομορφότερη από τα Γιάννενα....

Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 18-02-08, 11:48
Winmmister Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 16-02-2008
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 9
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
Winmmister είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
JL_e10 πολύ ωραίος με πληροφόρησες όπως ακριβώς ήθελα. Αυτό που λές ότι το μοτέρ είναι κομμένο το είχα προσέξει όταν έψαξα στο ίντερνετ και μου έλεγε για μηχανή 4E-FE 85 άλογα αλλά νόμιζα ήταν δικό μου λάθος. Σε ευχαριστώ πολύ θα περάσω να κάνω και μια ερώτηση σε ένα hondamania στην περιοχή μου (ο τύπος έχει ένα GLANZA φωτιά.....) για το τι μπορώ να κάνω απλά ήθελα να ξέρω κιόλας μην πάω και μου λένε τα δικά τους για να πάρουν λεφτά... ευχαριστώ και πάλι
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 19-02-08, 20:02
Winmmister Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 16-02-2008
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 9
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
Winmmister είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Να ρωτήσω και κάτι ακόμα?? Η αλλαγή εισαγωγής και τοποθέτηση εισαγωγής από το 1600 (εισαγωγή εννοώ αυτό που περικλύει την πεταλούδα με τις 4 εισόδους που συνδέονται με τον κινητήρα πρίν από το injection) είναι καλή ιδέα?? Θα βρώ το συγκεκριμένο ανταλλακτικό?? Πόσο μπορεί να κοστίζει??
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 19-02-08, 20:35
Το avatar του χρήστη wastegate
wastegate Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 19-03-2004
Μοντέλο: ΕΕ101turbo..
Περιοχή: ΓΙΑΝΝΕΝΑ αλλα εμεις οι βλαχ... οπ'λαχ!!!
Ηλικία: 39 male
Μηνύματα: 5.923
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 851
wastegate είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Δεν καθετε φιλε..
Και μεγαλυτερη πεταλουδα να βαλεις τσαμπα τα χρηματα σου θα πεταξεις..
Μετα θα θες και παραλληλο εγκεφαλακι...
__________________
Τοπικιστής είναι αυτός που λέει ότι η πόλη του είναι ομορφότερη από τα Γιάννενα....

Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 20-02-08, 00:15
Το avatar του χρήστη JL_e10
JL_e10 Offline:
 
Εγγραφή: 13-08-2006
Μοντέλο: 2001 Avensis T22
Περιοχή: Newcity of Nikaia
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 3.148
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 546
JL_e10 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από wastegate Εμφάνιση μηνυμάτων
Εγω δεν εχω καταλυτη και μια χαρα περναει κτεο..
wastegate δεν το λεω με το σκεπτικο οτι θα εχει προβλημα να περασει ΚΤΕΟ, αλλα οτι εκει αν υπηρχε το οποιοδηποτε προβλημα με τον καταλυτη μου θα φαινοταν.
__________________
Αφεντικο, θα θελα να μου κανεις μια αυξηση. Οχι για μενα, αλλα για τη φουκαριαρα την τσεπη μου!!!!
http://www.corollaclub.com/forums/sh...ad.php?t=14305
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Αναβάθμιση πηγής σε Ε12 MIXANIKOS SOUNDMANIA 0 02-11-10 12:42
Αισθητική Αναβάθμιση Antonishi TOYOTA COROLLA E 12 21 05-04-08 04:26
Αναβάθμιση Software bluechris ΦΟΡΟΥΜ 42 07-03-07 14:13
Αναβάθμιση Του Φόρουμ bluechris ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 66 02-03-05 02:31



Page generated in 0,17577004 seconds (79,38% PHP - 20,62% MySQL) with 43 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 19:50.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)