Με λιγα λεφτα δεν μπορεις να κανεις τιποτα. Απο κει και περα τα αλογα που ζητας (οχι και τα 20 αλλα γυρω στα 15 υπολογιζε) θα τα πετυχεις αν αλλαξεις μονο τον καταλυτη και ενα τελικο. Πρωτου πεσουν ολοι οι υπολοιποι να με φανε

με αυτο που λεω, θελω να σου πω τι γινεται με το μοτερ αυτο:
Το μοτερ αυτο κινουσε τις Corolla e10 & e11, και την τελευταια γενια του Starlet. Στην περιπτωση της e10 ειχε φτασει να αποδιδει, απο το 92 μεχρι το 95, 87 αλογα. Απο το 95 και μετα, για λογους οικονομιας και οικολογιας, το μοτερ "φιμωθηκε" με εναν πιο χαλαρο καταλυτη και με μια πεταλουδα γκαζιου με μικροτερο ανοιγμα, με αποτελεσμα να πεσει στα 75!! Δωδεκα ολοκληρα αλογα κατω!! Οταν το 2001 αλλαξα καταλυτη και του βαλα αγωνιστικο της Americat, το μοτερ ανεκτησε αυτα τα αλογα που με τοση αγαπη του χε "κλεψει" η ΤΟΥΟΤΑ. Τοτε ο καταλυτης εκανε 300.000 δραχμες, σε ευρω 900. Αυτο ειναι το πρωτο που πρεπει να αλλαξεις. Απο κει και περα τα υπολοιπα θα τα φτασεις με ενα φιλτρο ελευθερας ή με μια χοανη, ενα χταποδι 4-2-1, μεταλλικη σωληνα μεγαλυτερης διαμετρου (τουλαχιστον η 101 εχει 50 χιλιοστα διαμετρο, οποτε εσυ πας στα 55), και ενα ελευθερο τελικο καζανακι, το οποιο θα φροντισεις να εχει μικροτερη διαμετρο σε σχεση με την υπολοιπη εξατμιση. Αυτο πρεπει να το κανεις γιατι εφοσον θα απελευθερωσεις την εξαγωγη, τα καυσαερια θα φευγουν πολυ γρηγορα και δεν θα μπορει το αυτοκινητο να κραταει και λιγο συμπιεση, με αποτελεσμα να κατεβαζεις συνεχεια σχεση στο κιβωτιο και να καταληγεις να ανεβαινεις την ανηφορα του Σχιστου με.... 1η, οπως την πατησα εγω με το πρωτο καζανακι που του χα φτιαξει και ηταν στην ιδια διαμετρο. Στις ευθειες βεβαια το χανα. Η αλλη εναλλακτικη αν δεν θελεις να το τιθασευσεις τοσο πολυ, ειναι να το κανεις παρακεντρο, δηλαδη το στομιο εισαγωγης του καζανιου να μην ειναι στην ιδια ευθεια με την αποληξη του.
Α! Παραλιγο να το ξεχασω. Αν ειναι να βαλεις κινητηρα 1600 κυβικα, καλυτερα σου ερχεται να βαλεις 20ν απο πλευρας αποδοσης, αλλα μπορεις να κυμανθεις στα ιδια κυβικα με σενα και να του πεταξεις το μοτερ του Starlet Glanza, το οποιο ειναι το 4e-fte. Ποια η διαφορα με σενα? Μια τουρμπινα, πιο ενισχυμενο για να αντεχει στα ζορια, και 1300 στροφες ανα λεπτο παραπανω κοφτη (δικο σου μοτερ 6200, Glanza 7500). Ολα αυτα απο μονο του, συν του οτι δεν χρειαζεται να δηλωσεις την αλλαγη, αφου τα κυβικα ειναι ιδια.