Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ - ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ
  #1  
Παλιά 25-01-07, 14:16
THEMIS Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 26-04-2006
Μοντέλο: Corolla 1.4 vvti G6
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 222
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 257
THEMIS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ - ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ

Καλησπέρα σε όλους.

Επειδή έχω λίγο μπερδευτεί, θα ήθελα αν μπορείτε να με κατατοπίσετε για τα κάτωθι:

1. Έχω μια corolla 1.4 vvti μοντέλο 2001 (Ε111 Facelift) και θα ήθελα να μου πέιτε μια δοκιμασμένη λύση αλλαγής μηχανής που να ταιριάζει σε αυτό το μοντέλο. Εκτός από την μηχανή και αμορτισέρ τι άλλο χρειάζεται και για τι κάστος μιλάμε? Επιθυμητό αποτέλεσμα θα ήταν κάτι γύρω στα 125 άλογα το πολύ και καλύτερη κατανομή ροπής.
2. Για αμορτισέρ και τα παρελκόμενα τι προτείνετε χωρίς να πάμε σε μη απαραίτητες υπερβολές και πόσο κάνει?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Θέμης
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 25-01-07, 16:35
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από THEMIS Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλησπέρα σε όλους.

Επειδή έχω λίγο μπερδευτεί, θα ήθελα αν μπορείτε να με κατατοπίσετε για τα κάτωθι:

1. Έχω μια corolla 1.4 vvti μοντέλο 2001 (Ε111 Facelift) και θα ήθελα να μου πέιτε μια δοκιμασμένη λύση αλλαγής μηχανής που να ταιριάζει σε αυτό το μοντέλο. Εκτός από την μηχανή και αμορτισέρ τι άλλο χρειάζεται και για τι κάστος μιλάμε? Επιθυμητό αποτέλεσμα θα ήταν κάτι γύρω στα 125 άλογα το πολύ και καλύτερη κατανομή ροπής.
2. Για αμορτισέρ και τα παρελκόμενα τι προτείνετε χωρίς να πάμε σε μη απαραίτητες υπερβολές και πόσο κάνει?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Θέμης
Φίλε μου για να φτάσεις 125 άλογα δεν σε συμφέρει να αλλάξεις μοτέρ νομίζω...
1)να αγοράσεις το 1600 και να το κάνεις 1ο σταδιο?Θες γύρω στα 3000 πάνω κάτω για αγορά/τοποθέτηση τροπέτου και γύρω στα 1500-2000 ευρώ(αναλογως τι θα αγορασεις ) για εγκέφαλο εισαγωγή κι εξάτμιση....φτάνεις τα άλογα που λες αλλά είναι πολλά λεφτά για 125 αλογα...
2)κανεις μια βελτιωση πρωτου σταδιου στο 1400 μοτερ να παρεις 10-15 αλογα....που θα σου παει γυρω στα 1500 ευρω,η το ποιο συμφερον...υπερκυβισμο στα 1800 που ναι δοκιμασμενος και με μαμα εγκεφαλλο εξατμιση και μονο τα σωθικα του μοτερ σου αλλαγμενα θα σαι γυρω στα 135 αλογα με ροπη απο χαμηλα αισθητα καλυτερη επιταχυνση...θα σου παει γυρω στα 3000-3500 χιλιαρικα....απο κει και περα αναλογα με τα χρηματα σου αδειαζει η τσεπη και εμφανιζονται πιο πολλα αλογα.....ατμοσφαιρικα...η κομπρεσσορατα....

4)Να βρεις το τετραπεταλουδο 1600 της TOYOTA με τα 165-170 αλογα ατμοσφαιρικα πληρωνοντας γυρω στα 4000 ευρω και υπολογιζε εξοδα και για συμπλεκτη ειτε χειροποιητο ειτε επωνυμο κιτ,πιθανον καποιο σερβις για τυχον φθορες,αναρτησεις,μπροστινα δισκοφρενα...

Υ.Γ για ενα απλο Ά σταδιο στο 1400 εφοσον εχεις καλο, σχετικα καινουργιο συμπλεκτη, δεν υπαρχει λογος να τον αλλαξεις εκτος αν εισαι κοντρακιας.Στις αλλες περιπτωσεις μαλλον σου χρειαζεται συμπλεκτης κατα τη γνωμη μου...σιγουρα παντως θα χρειαστεις μια πιο σφιχτη αναρτηση οπως και να χει και ζαντολαστιχα 15αρια 195/50 τουλαχιστον,και καλυτερης ποιοτητας τακακια πιθανοτατα και μεγαλυτερους, ελαφρα ,μπροστινους δισκους αν πας για παραπανω απο 120-130 αλογα.....

Υ.Γ.2 Ολα αυτα στα λεω συνοπτικα μεσα απο αυτα που εχω διαβασει εδω απο αλλα ατομα κι επειδη εχω ψαχτει λιγο μονος μου..μηχανικος δεν ειμαι παντως κι αν εχω πει καποια ανακριβεια, ελπιζω να με διορθωσουν τα παιδια εδω μεσα που ναι πολυ πιο ψαγμενα..σε γενικες γραμμες παντως αυτα ισχυουν.Ελπιζω να σε βοηθησα!
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 25-01-07, 16:41
THEMIS Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 26-04-2006
Μοντέλο: Corolla 1.4 vvti G6
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 222
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 257
THEMIS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ευχαριστώ για την απάντηση. Για τον υπερκυβισμό που λες, ποιό μοτέρ είναι 1800 του TS? Το Ε111 facelift και το E12 έχουν μέχρι 1600 εκτός από το TS.
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 25-01-07, 16:57
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Η σειρα μοτερ που φοραμε εμεις με τα ε11 ειναι ιδια σε κορμο με τα μοτερ των ε12 μονο τα ηλεκτρικα αλλαζουν ελαφρα και οι δυο προκαταλυτες που εχουν τα καινουργια μοτερ.Εσυ περνεις τα σωθικα απο celica και mr2 που αποδιδουν γυρω στα 140 αλογα...το t sport ειναι αλλη υποθεση..εντελως διαφορετικη κεφαλη αλλα ηλεκτρικα κτλ,το αφηνουμε στην ακρη...παραγγελνεις λοιπον μπιελοπιστωνα χιτωνια κτλ απο αυτα τα μοτερ και το αμξι με τον 1400 εγγεφαλο και την δικη σου εξατμιση θα παει γυρω στα 130-135 αλογα,με ποιο ελευθερη εξατμιση και εγκεφαλο και εισαγωγη θα πας γυρω στα 150 αλογα ανετα!Αν θυμασαι υπαρχει και το 1800 μοτερ του avensis το οποιο ειναι ιδια σειρα vvti με τα 1400 και 1600 και αποδιδει 132 αλογα.
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 25-01-07, 17:11
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Σημασια εχει οτι μεαυτη την μετατροπη αποκτας δυναμη χαμηλα...(εκει πασχει το 1400αρακι μας) πολυ καλη επιταχυνση και εισαι καθολα νομιμος γιατι δεν φαινεται ο υπεκυβισμος και δεν χρειαζεται να δηλωσεις την μηχανη,αν θες μενεις και με την μαμα εξατμιση να μην χαλαει κοσμο το αμαξακι και να κανεις ταξιδια ανετος και σφαιρατος!Το αμαξι θα δουλευει οπως τωρα εργοστασιακα απλα με πολη καλυτερη ροπη και δυναμη!
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 25-01-07, 17:52
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
για αμορτισερ τα πιο καταλληλα συμφωνα με τα παιδια εδω ειναι τα kayaba agx-p με apeχ 3.5 cm ελατηρια γυρω στα 700-800 ευρω πακετο...και μια αλλη αξιοπιστη λυση για να ναι σταθερο το αμαξι ειναι αμορτισερ κιτρινα bilstein με ελατηρια eibach 3.5 cmμε λιγο χαμηλοτερο κοστος και πολυ σκληρακαι Τελος η tein basic που ναι παρα πολυ καλη αναρτηση και ειναι γυρω στα 900 ευρω....γενικα μπορεις να ψαξεις και να βρεις οτι θες σε τιμη μαρκα και αποδοση..υπαρχει κι ενα κιτ της koni με ρυθμιζομενα αμορτισερ παλι γυρω στο χιλιαρικο...αυτα ειναι οι πιο δοκιμασμενες συνηθισμενες λυσεις
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 25-01-07, 18:30
Nikos Offline:
Απλό Μέλος
 
Εγγραφή: 27-04-2005
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 2.637
Ευχαρίστησε: 3
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 517
Nikos έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Για βελτίωση μοτέρ ψάξε στις σελίδες του παρακάτω τόπικ:
http://www.corollaclub.com/forums/showthread.php?t=8912
Για ανάρτηση ψάξε στις σελίδες του παρακάτω τόπικ:
http://www.corollaclub.com/forums/showthread.php?t=8850
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 25-01-07, 19:46
kyro Offline:
banned
 
Εγγραφή: 01-07-2004
Μοντέλο: ZZE 111 (G6)
Περιοχή: Γαλάτσι
Ηλικία: 47 female
Μηνύματα: 542
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
kyro είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GiWrGoS@XXX Εμφάνιση μηνυμάτων
..το t sport ειναι αλλη υποθεση..εντελως διαφορετικη κεφαλη αλλα ηλεκτρικα κτλ,το αφηνουμε στην ακρη....
Έχει και άλλο μπλόκ αφού είναι το 2ΖΖ ενώ τα άλλα 1800 που αναφέρονται φοράνε τον 1ΖΖ.
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 31-01-07, 12:21
THEMIS Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 26-04-2006
Μοντέλο: Corolla 1.4 vvti G6
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 222
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 257
THEMIS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
αγαπητοί φίλοι σας ευχαριστώ πολύ. μάλλον θα δοκιμάσω να τα βάλω επάνω σύντομα. τότε θα σας πω τις εντυπώσεις μου. μπορείτε να μου προτείνετε εγγυημένο συνεργείο για τη μετατροπή? για τα αμορτισέρ έχω γνωστό που τον εμπιστεύομαι και μου είπε ακριβώς τα ίδια.
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 31-01-07, 13:10
Το avatar του χρήστη GIANNIS_G6
GIANNIS_G6 Offline:
 
Εγγραφή: 19-03-2004
Μοντέλο: Ε11 vvt-i 1.4
Περιοχή: Αιγαλεω
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 1.238
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 383
GIANNIS_G6 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GiWrGoS@XXX Εμφάνιση μηνυμάτων
για αμορτισερ τα πιο καταλληλα συμφωνα με τα παιδια εδω ειναι τα kayaba agx-p με apeχ 3.5 cm ελατηρια γυρω στα 700-800 ευρω πακετο...και μια αλλη αξιοπιστη λυση για να ναι σταθερο το αμαξι ειναι αμορτισερ κιτρινα bilstein με ελατηρια eibach 3.5 cmμε λιγο χαμηλοτερο κοστος και πολυ σκληρακαι Τελος η tein basic που ναι παρα πολυ καλη αναρτηση και ειναι γυρω στα 900 ευρω....γενικα μπορεις να ψαξεις και να βρεις οτι θες σε τιμη μαρκα και αποδοση..υπαρχει κι ενα κιτ της koni με ρυθμιζομενα αμορτισερ παλι γυρω στο χιλιαρικο...αυτα ειναι οι πιο δοκιμασμενες συνηθισμενες λυσεις
Εγω παντως για αμορτισερ θα προτεινα στον φιλο να κοιταξει την σειρα BASIC DAMPER της TEIN.Η τιμη της ειναι πολυ καλη γυρω στο 700- 800ε παλι αλλα ειναι ΤΕΙΝ και ρυθμιζεται και στο υψος(μονο οχι σκληροτητα) και ειναι μια αναρτηση πολυ γνωστη για τα κορολλακια μας.
__________________
Και οπως θα παιρνω τις στροφες,εσυ αν θελεις κοιταζε μεεεεε!!!
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Ε11 Αναβαθμιση VOLIOTHS ΦΟΡΟΥΜ 20 11-09-16 21:48
Αναβαθμιση στην e12 panos sardanapalos TOYOTA COROLLA E 12 20 27-01-14 23:12
Αναβαθμιση Φρενων toyota mania SUPPORT 26 30-10-06 00:03



Page generated in 0,24734402 seconds (80,62% PHP - 19,38% MySQL) with 43 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 16:36.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)