Μεταξυ μας παντως, και εγω ειχα την εντυπωση οτι ειχαν βγει παρτιδες με ελαττωματικά πιστόνια, και οτι αυτος ηταν ο λογος που γινοταν το κάψιμο λαδιού και κατα συνέπεια χαλούσε ο κορμός.
Συγκεκριμένα οταν υπερκυβισα, φρόντισα να παραγγειλω εμβολα με τον καινουριο κωδικο (και τις πολλες τρυπες λαδιου), ωστε να ειμαι 100% σιγουρος οτι δεν θα καψει λαδι. Αυτο το διαπιστωσα και οταν εκανα συγκριση στα παλια μου εμβολα με τα καινουρια και οντως τα καινουρια ειχαν παραπανω τρυπες λαδιου.
Βεβαια, δεν μου ειχε καψει λαδι ουτε με τα παλια εμβολα, αλλα 1ον ειχε πολυ λιγα χιλιομετρα το αμαξι (45.000χιλ) και προσεχα τα σερβις ευλαβικά (σε αντιπροσωπία πηγαινα).
Το ερωτημα που προκύπτει ειναι το εξης.
Αν καταλαβα καλά, λέτε οτι δεν φταινε τα εμβολα, αλλα το λαθος ιξώδες. Δλδ αν καποιος εβαζε παντα 5/40 και προσεχε τα σερβις, δεν θα εκαιγε.
Τότε ποιος ο λόγος να βγουν καινουριου τυπου εμβολα? Για να καλυπτουν τις μ@λ@κιες των αντιπροσωπειών που βαζανε λάθος λάδι?
Και γιατι να μην εβγαζε η ΤΟΥΟΤΑ οδηγία συγκεκριμένη να μπαινει ΜΟΝΟ 5/40 σε αυτα τα μοτερ αντι να μπλέκει με αλλαγες κορμών, να βγαζει νέου τυπου εμβολα, εγγυήσεις κτλπ?
Δλδ να δεχτω οτι οι Ελληνικές αντιπροσωπίες ειναι για κλάμματα και βαζουν ό,τι να' ναι λαδια. Αλλά για να προβεί η ΤΟΥΟΤΑ σε παραγωγή νέου τυπου εμβόλου, και να βγει και οδηγια να σου αλλαζουν μπλοκ κτλπ, πιστευω οτι πρέπει να υπηρχε μεγαλυτερο προβλημα με το μοτερ
σε πολλές χώρες (και όχι μονο θέμα με "λαθος ιξωδες") το οποίο το παραδέχτηκε η ιδια η ΤΟΥΟΤΑ και δεν εριξε το φταιξιμο στις αντιπροσωπίες και τα "μαστόρια"...
Δεν μπορει δλδ να βγαινανε κανουρια μοτερ και εμβολα μόνο για την Ελλάδα...
Σκέψεις κάνω. Δεν προσπαθω να δικαιολογήσω τιποτα. Απλά και εγω ειχα αλλη εντυπωση για το συγκεκριμενο θεμα.