Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #19  
Παλιά 19-01-13, 23:53
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 308
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από preatorian Εμφάνιση μηνυμάτων
Aυτο που λες δεν ισχυει.Δυλαδη τα γκαζια πια ειναι τα fiat,τα vw,τα opel?
Toyota μεχρι και το 2000 σημαινε αξιοπιστια απολυτη.μετα μαμηθηκε με τα αλουμινια μπλοκ του κ@λου,οπως ολοι οι κινητηρες δυλαδη με 100% ανακυκλωσιμα υλικα πανω τους βαση ευρωπαικης οδηγιας.
Η Toyota με την Honda οταν καποτε βγαζανε 1600 κυβικα με 170 αλογα απανω τα ευρωπαικα ειχανε κολησει κατω απο 90 αλογα.
Επισης δεν ειναι τυχαιο που και οι 2 δεν δουλευουνε τουρμπο αλλα εξελισουν την ατμοσφαιρα.
Σε αυτες τις δυο αυτοκινητοβιομηχανιες οφειλουνε ολες οι υπολοιπες την τεχνογνωσια τους κατ'εμε.
Απο εκει και περα ολα τα μοτερ πλεον εχουνε ημερομηνια ληξης οπως και τα περιφερειακα τους (αισθητηρες) ανεξαρτητου μαρκας.
Τα μοτερ της VW και της OPEL εχουν ημερομηνια ληξης τα 50000χμ πλεον...Οι ρεκτιφιατζηδες πανυγηριζουν...
Απάντηση με παράθεση