Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #1  
Παλιά 13-12-12, 19:29
Το avatar του χρήστη madvinegar
madvinegar Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 25-05-2005
Μοντέλο: Jeep Renegade
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GiWrGoS@XXX Εμφάνιση μηνυμάτων
παιδια εξαρταται τι compressor φοραει και σε τι πιεση το δουλευει....Αν δουλευει 0.4bar ...Δεν το λες ασχημο μιας και στο φασμα που αποδιδει δυνατα ο compressor (3000-6000σ.α.λ.)εχει συνεχομενα 30-35hp παραπανω κανοντας σκονη τα ατμοσφαιρικα ,εξαφανιζοντας το σκαλοπατι των ατμοσφαιρικων,παρολα αυτα ο ρυθμος επιταχυνσης πεφτει ψηλα ,ισως λογω μεγεθους του κομπρεσσορα ή λογω μικρης πιεσης με αποτελεσμα η μεγιστη δυναμη να ειναι μεγαλυτερη μολις 15hp απο τα ατμοσφαιρικα...

στην ουσια απο ρεμπριζ το kompressor αν πατησει απο 3000.. δεν υπαρχει κοντρα..Αν πατησει απο 6000 και πανω,εκει οι διαφορες θα ειναι μικροτερες
Το ΤΤΕ Compressor 215hp βγαζει κι αυτο..κλειστο μοτερ δεν μπορει να αντεξει με ασφαλεια πανω απο 0.4-0.5bar ο compressor εχει μικροτερη αποδοση απο ενα turbo λογω αυξημενων τριβων γιαυτο και δεν βλεπεις + 50hp alla +30/35hp.....Φυσικα ισως μεσω καλυτερου προγραμματος να εβλεπε 220+ Αλλα δεν ξερουμε ποσο safe φτιαχνει το προγραμμα ο καθε προγραμματιστης.Μην το βγαλουμε προβληματικο κιολας ...Δειτε το εμβαδο της δυναμομετρησης κι οχι μονο το peak..
Εχεις δικιο. Ισως χανουμε την ουσία επειδη τα τελικά άλογα ειναι κοντα με τα ατμοσφαιρικα. Αλλα σε ολο το φασμα δεν υπαρχει συγκριση.
Απλα και ο ιδιος, αν καταλαβα καλα, περιμενε πολυ καλυτερο νουμερο.
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
Απάντηση με παράθεση