Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #16  
Παλιά 30-11-10, 01:46
Το avatar του χρήστη tasosg697
tasosg697 Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 06-05-2010
Μοντέλο: COROLLA G6\COROLLA E101
Περιοχή: αθηνα
Μηνύματα: 169
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 201
tasosg697 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
Μιλας προφανώς για 4Ε-FTE και τα μαμα σωληνάκια του hi-low switch ε? καλύτερα να μην τα πειράζει μην γίνει τίποτα, όπως είναι από μαμα δουλεύει 0.65 στο high και 0.4 στο low, είχα βαλει και εγω και τα ξήλωσα γιατί είναι σαχλαμάρα, στα 0.4 δούλευα το μοτερ περισσότερο στην τσίτα (στροφές) για να τραβάει και τελικώς έκαιγα περισσότερο! όταν τα ξήλωσα όλα αυτα είδα σταθερά 0.7bar και με πολύ κρύο νωρις το πρωί και 0.8 μερικές φορές. Απλά αν συνδεθούν απόποδα κάτι γίνεται και ανεβάζει λιγάκι αλλά καλο είναι να μην το κάνουμε γιατί δεν είναι σωστό και ούτε αξιόπιστο φυσικά. Δες και την συνδεσμολογία ηλεκτρολογικά και μηχανικά εδώ : http://www.corollaclub.com/forums/sh...ad.php?t=19356 έτσι είναι το σωστό σαν σύνδεση τα σωληνάκια, απλά είχα βάλει σιλικόνης και είχα βγάλει ένα μεταλλικό σωληνάκι που είχε από μαμά στον 4E-FTE.
δηλαδη νικηφορε βλεπεις 0.7 καραμαμα.. χωρις να πειραξεις τπτ ? εγω εχω την συνδεσμολογια κανονικα οπως ηρθε απο japan και δεν σηκωνει πανω απο 0.55..
Απάντηση με παράθεση