Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #1023  
Παλιά 12-09-10, 20:20
Το avatar του χρήστη MARMEL
MARMEL Offline:
Αdministrator

 
Εγγραφή: 15-02-2004
Μοντέλο: YARIS 1000 99
Περιοχή: πειραιας
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1238
MARMEL είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
πως θα μου λυθει μια απορια?
το σεβρο δουλευει με την υποπιεση...
δλδ υποβοηθα την αντλια στο φρεναρισμα....

οταν ειναι σε πιεση το συστημα τι γινεται?
δλδ οταν ειναι τουρμπισμενο παντου υπαρχει πιεση...
οταν ομως αφησεις γκαζι για να πατησεις φρενο, αμεσα ξαναγινεται με υποπιεση το συστημα και φρεναρεις σα να μην ειχες τουρμπο...

εκατσα και δοκιμασα να φρεναρω τουρμπισμενος που σημαινει το σεβρο θα ειναι γεματο με πιεση μεσα και οχι με υποπιεση....

μου φανηκε οτι ηταν πιο αμεσο....
βεβαια δεν ειναι ευκολο να καταλαβεις πατωντας τερμα γκαζι με το δεξι ποδι και να φρεναρεις με το αριστερο και να καταλαβεις αν πιανει καλυτερα η οχι....

εαν προκειται ομως να φρεναρει καλυτερα με πιεση μεσα στο σεβρο να κατσω να φτιαξω κυκλωμα ωστε να εχει συνεχεια πιεση...

σημερα πεταξα οτι ελαστικο σωληνα ειχε απο την πολαπλη εισαγωγης εως το σεβρο και μπορω να πω οτι ειδα διαφορα στην αμεσοτητα στο φρενο. εκτος αν ειχα λαθος-μαλακη σωληνα. τωρα με την μεταλικη δεν υπαρχει ιχνος ρουφηγματος απο την υποπιεση...
απλα δεν ξερω αν παιζει ρολο η διαμετρος για να βαλω μεγαλυτερη....

ποιος εχει ασχοληθει παρομοια με τα φρενα?
__________________
AEK
Απάντηση με παράθεση