Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > UPDATES

UPDATES ΔΙΑΦΟΡΑ UPDATES

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 12-09-10, 20:20
Το avatar του χρήστη MARMEL
MARMEL Offline:
Αdministrator

 
Εγγραφή: 15-02-2004
Μοντέλο: YARIS 1000 99
Περιοχή: πειραιας
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1251
MARMEL είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
πως θα μου λυθει μια απορια?
το σεβρο δουλευει με την υποπιεση...
δλδ υποβοηθα την αντλια στο φρεναρισμα....

οταν ειναι σε πιεση το συστημα τι γινεται?
δλδ οταν ειναι τουρμπισμενο παντου υπαρχει πιεση...
οταν ομως αφησεις γκαζι για να πατησεις φρενο, αμεσα ξαναγινεται με υποπιεση το συστημα και φρεναρεις σα να μην ειχες τουρμπο...

εκατσα και δοκιμασα να φρεναρω τουρμπισμενος που σημαινει το σεβρο θα ειναι γεματο με πιεση μεσα και οχι με υποπιεση....

μου φανηκε οτι ηταν πιο αμεσο....
βεβαια δεν ειναι ευκολο να καταλαβεις πατωντας τερμα γκαζι με το δεξι ποδι και να φρεναρεις με το αριστερο και να καταλαβεις αν πιανει καλυτερα η οχι....

εαν προκειται ομως να φρεναρει καλυτερα με πιεση μεσα στο σεβρο να κατσω να φτιαξω κυκλωμα ωστε να εχει συνεχεια πιεση...

σημερα πεταξα οτι ελαστικο σωληνα ειχε απο την πολαπλη εισαγωγης εως το σεβρο και μπορω να πω οτι ειδα διαφορα στην αμεσοτητα στο φρενο. εκτος αν ειχα λαθος-μαλακη σωληνα. τωρα με την μεταλικη δεν υπαρχει ιχνος ρουφηγματος απο την υποπιεση...
απλα δεν ξερω αν παιζει ρολο η διαμετρος για να βαλω μεγαλυτερη....

ποιος εχει ασχοληθει παρομοια με τα φρενα?
__________________
AEK
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 13-09-10, 03:47
Το avatar του χρήστη corolla306hp
corolla306hp Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 04-09-2009
Μοντέλο: ΕΕ 101 SDN 1992
Περιοχή: Αθηνα
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 58
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 199
corolla306hp είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παναγιωτη....υπαρχει αντεπιστροφη βαλβιδα στο σωληνα για το Σεβρο η οποια δεν επιτρεπει ο αερας να μπει μεσα ακομα και με πιεση!....την εβαλες?
Επισης αυτη σου επιτρεπει να χεις 2-3 πεταλιες φρενου ακομα και με σβηστο μοτερ,δηλαδη επιτρεπει μονο να βγαινει αερας απο το σεβρο και οχι να μπαινει και ετσι το σεβρο γινεται καζανακι υποπιεσης, γιατι αλλιως δεν αρκει η υποπιεση του μοτερ απευθειας να κανει αρκετη δυναμη υποβοηθησης στο πενταλ...Λογικα την εχεις βαλει γιατι αν φουσκωνε το σεβρο δε θα λειτουργουσε.θα ηθελες τοση δυναμη οση και αν δεν ειχες σεβρο, αυτο που ενιωσες ηταν η ιδεα σου...Η διαμετρος στο κυκλωμα του αερα, ναι παιζει ρολο...αλλα ιδια διαμετρο κυαδια-σωληνα(οχι αλλου στενο αλλου φαρδυ)Α!!!και οταν φρεναρες τουρμπισμενος,η αποθηκευμενη υποπιεση ηταν αυτη που εκανε τη δουλεια...Δοκιμασε τουρμπισμενος 3-4 μετριες πεταλιες φρενου χωρις να αφησεις γκαζι,(αν ειναι δυνατον τερμα γκαζι) και πες μας τι εγινε...Εχει πολυ γελιο..

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη corolla306hp : 13-09-10 στις 03:53.
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 14-09-10, 20:41
Το avatar του χρήστη MARMEL
MARMEL Offline:
Αdministrator

 
Εγγραφή: 15-02-2004
Μοντέλο: YARIS 1000 99
Περιοχή: πειραιας
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1251
MARMEL είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
αυτο θα κανω....
στην επομενη βολτα θα πατησω μπολικες πεταλιες με τερμα γκαζι...
ουτε που την ειδα την ανεπιστροφη να δω που ειναι....

ακομα να σηκωσω πιεση...
__________________
AEK
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > UPDATES

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
3sgte makatos3sgte Μοτερ. 48 22-09-16 14:15
service σε 3sgte st215 Paris! SUPPORT 1 23-11-15 19:58
ST215 -να κατσει σε βαση για 4afe Georgezt CARINA - AVENSIS - CELICA - RAV4 11 27-09-10 19:57



Page generated in 1,30439091 seconds (86,39% PHP - 13,61% MySQL) with 30 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 17:23.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)