Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #1  
Παλιά 21-07-10, 12:23
Carinaman Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 12-02-2005
Περιοχή: Athens
Μηνύματα: 604
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 308
Carinaman είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Γενικα καλο ειναι να αποφευγεται το ψυγειο λαδιου αν δεν υπαρχει απο τον κατασκευαστη, ειδικα σε μοτερ οπως το 20v που δουλευει με υψηλη πιεση λαδιου καθως υπαρχει πτωση στην πιεση αυτου..

Ενας γνωστος εχει ενα S2000 με μοτερ J's και ειχε βαλει ψυγειο λαδιου.. Ετυχε να ερθει ο προεδρος της J'S racing και οδηγησε το αυτοκινητο στο καρτοδρομο.. Αυτο που του ειπε ειναι οτι δεν πρεπει να τον νοιαζει τοσο η θερμοκρασια, ειπε πανω απο τους 140 να τον απασχολει και αυτο που θα πρεπει να τον νοιαζει ειναι να υπαρχει υψηλη πιεση λαδιου που ειναι και το σημαντικοτερο.. Επισης του τονισε οτι αν βαλει ψυγειο λαδιου η εγγυηση της J's δεν ισχυει πλεον..

Γενικως παρατηρειται μια πτωση της ταξεως του 0.5-1 bar τα οποια μπορει να ειναι πολυτιμα ειδικα εκει ψηλα που στροφαρει το 20v.. Aυτος ειναι και ο λογος που δεν ειχα βαλει κιε γω στο μαυροκαπακο μου..

Αν επιμενετε ομως κοιταξτε να βαλετε καποιο με θερμοστατη και καλο ειναι να βαλετε και ενα αγωνιστικο φιλτρο λαδιου για να γλυτωνετε και 0.1-0.2 bar κι απο κει..
Απάντηση με παράθεση