Θέμα: ABS vs NOT ABS
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #26  
Παλιά 17-02-09, 17:21
Hlektrologos Offline:
 
Εγγραφή: 26-07-2005
Μοντέλο: ZZΕ111
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
Hlektrologos είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ετσι νομιζα και εγω στην αρχη για το ABS και αρχισα να κανω τις δικες μου δοκιμες.Αρχικα να ξερεις οτι για να λειτουργει σωστα χρειαζεσαι καλα λαστιχα.Χωρις αυτο και ABS να μην εχεις δεν σταματας.Δευτερον διαβασα σε πολλα και διαφορα τεστ οτι σε καθε ειδους φρεναρισμα το αυτοκινητο που διαθετει ABS σταματαει σε λιγοτερα μετρα σε ενα φρεναρισμα απο ενα αυτοκινητο χωρις το συστημα αυτο.H μονη περιπτωση που σταματησε το αυτοκινητο με ABS σε περισσοτερα μετρα ειναι αυτη του μαυρου παγου.Βεβαια αυτη ειναι ακραια περιπτωση και καλυτερα σε μια τετοια στιγμη να φορας αλυσιδες στο αυτοκινητο.Τριτον να ξερεις πως το ABS δινει τη δυνατοτητα σε εναν οδηγο που δεν ξερει να αντιμετωπιζει ξαφνικες καταστασεις στο δρομο να μπορει να ελεγχει την πορεια του αυτοκινητου.Αυτο ειναι και το πιο σημαντικο του πλεονεκτημα.Βλεπεις κατι φρεναρεις και δεν περιμενεις να σταματησεις πριν απο αυτο αλλα φρεναροντας μπορεις να το αποφυγεις.

Τελος για το διακοπτη να σου πω πως εγω τον εχω βαλει στο αυτοκινητο που και αν θες να πειραματιστεις βαλτον και εσυ.Δεν ειναι κατι που μπορει να σου παρουσιασει προβλημα και οποτε θες τον αφαιρεις.Αλλα να ξερεις πως θα σου χρησιμέψει μονο σε αρκετα γρηγορη οδηγηση σε δρομο με πολλες στροφες που απο την πολλη χρηση αναβουν τα φρενα και αυτο εχει σαν αποτελεσμα να μπαινει χωρις λογο σε λειτουργια το ABS.
Απάντηση με παράθεση