Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #11  
Παλιά 10-04-08, 13:01
Το avatar του χρήστη alex-g
alex-g Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 05-06-2007
Μηνύματα: 1.659
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 386
alex-g είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από antonios7 Εμφάνιση μηνυμάτων
Απαντώντας στο θέμα:
Δεν πάνε και πολλά χρόνια πίσω που η Subaru (έστω η εν Ελλάδι αντιπροσωπεία) έβγαζε εκδόσεις Impreza 1.6 με 150 και 180ps.
Έχει ακούσει κανείς σας τι πάθαιναν υπό πίεση 180άρια;
(υπό πίεση = τελικιασμένα στην εθνική να κυνηγάνε 2λιτρες-3λιτρες μπέμπες ακόμα και 2λιτρα WRX.)
μπαμ-κρακ-φσσσσ πως λέγεται.

αυτά λόγω πολλών ps σε συνδιασμό με τα λίγα κυβικά.

τα χρόνια πέρασαν βέβαια η vag προχώρησε με αρκετά καλά αποτελέσματα, αλλά η στραβή πάντα μπορεί να γίνει και μάλλον εξαρτάται και από το πόσο βαρύ πόδι έχει ο καθένας σε διάρκεια χρόνου.
εκεί (στην παρατεταμένη πίεση σε διάρκεια χρόνου), περισσότερες πιθανότητες έχει ο (συγκεκριμένος) turbatos να βγάλει πρόβλημα, παρά η ατμόσφαιρα (σε σχέση με τον VVTi μιλάμε). Και όσο πιο πολύ πουσαρισμένος είναι τόσο το χειρότερο.
Δεν ισχύουν βέβαια τα ίδια για τον 2λιτρο TFSI.
προσφατα ειδα ενα 1.8τφσι απο ενα παλικαρι με μολις 280.000 χιλμ τα 1.4 ειναι ακομα ποιο ενισχημενα και η διαφορα τους ειναι 8-10 κιλα λιγοτερα απο τα μεγαλητερα μοτερ
Απάντηση με παράθεση