Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #8  
Παλιά 03-01-08, 05:38
OxygeN Offline:
banned
 
Εγγραφή: 20-02-2004
Μοντέλο: E12 2003 ProFaceLift
Περιοχή: Στο καθισμα με ζωνη,ΠΑΝΤΑ!
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 621
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
OxygeN θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Edessaios Εμφάνιση μηνυμάτων
Ισως επειδή το δικό μου είναι facelift και όπως λέει ο Κώστας (Oxygen) το πρόβλημα που εντοπίστηκε στα πρώτα Corolla διορθώθηκε στα επόμενα....
Τελικά αυτό που λέγαμε για τις μεγάλες διαστάσεις σε ζάντες (17" και πάνω) ότι καταπονούν το διαφορικό, δείχνει ότι έχει βάση με όλο αυτό το θέμα.....
Λογικά κανένα facelift δεν θα έχει πρόβλημα!
Στο συγκεκριμένο θέμα δεν φταίνε οι ζάντες!

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από dRiveR7 Εμφάνιση μηνυμάτων
.Όμως κρατώντας τη συνολική διάμετρο σταθερή και το συνολικό βάρος τροχού σταθερό (ή και παρακάτω με ελαφριά ζάντα) και αυξάνοντας το πέλμα ένα νούμερο μόνο, ώστε να μην αυξηθούν σημαντικά οι τριβές ζορίζουμε λιγότερο και από μαμά καταστάσεις το σύστημα μετάδοσης!
Εξάλλου η ΤΤΕ δίνει μέχρι και 18αρες με 225-35 για τα αμάξια μας...οπότε ας μην ψάχνουμε την αιτία στις ζάντες! Αιτία είναι μάλλον κάποιο μικρό ελάττωμα εκ κατασκευής που με τη σκληρή χρήση διογκώνεται...
πολύ σωστά,ακριβώς αυτό συμβαίνει!


Μην πανικοβαλλόμαστε καταρχήν θα προειδοποιήσει πολλά χλμ πριν αν υπάρξει πρόβλημα και η Toyota είναι ενήμερη γιαυτό και δίνει 6χρονια εγγύηση..
Το διαφορικό βρίσκεται μπροστά οπότε όσοι ακούτε πίσω ήχους δεν έχουν σχέση..
Απάντηση με παράθεση