Θέμα: 2TG engines
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
manoliske30
  #46  
Παλιά 29-03-07, 22:32
Το avatar του χρήστη manoliske30
manoliske30 Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 03-09-2006
Περιοχή: Στην φτερωτη της τουρμπινας
Ηλικία: 43 male
Μηνύματα: 264
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 256
manoliske30 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
manoliske30

κινητηρες Τ συνεχεια.....Racing versions

2T-G I4 DOHC 2 70-73 1588 85 70
2T-G turbo I4 DOHC 2 71-74 1588 85 70
2T-G I4 DOHC 2 72-75 1588 135@7300 119@5400 85 70 10.2:1 Group 2, 2*Solex40PHH
2T-G I4 DOHC 4 73- 1588 85 70
2T-G I4 DOHC 4 74-77 1588 185 137 85 70 10.5:1 Group 4, ND mech. EFI
4T-GT I4 DOHC 2 83 2090 370@8000 362@5500 89 84 8.0:1 Group B, ND mech. EFI, KKK K27 turbo
4T-GT I4 DOHC 2 84-86 2090 390@7500 324@5000 89 84 7.1:1 Group B
4T-GT I4 DOHC 2 85-88 2090 450 89 84 IMSA GTO
4T-GT I4 DOHC 2 81-87 2090 600@8000 435@5000 89 84 7.0:1 Group C
4T-GT I4 DOHC 2 85 2090 500 89 84 Le Mans, CT26R
4T-GT I4 DOHC 2 86 2090 550 89 84 Le Mans, CT26R

__________________
ΚΕ30 ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ...

1200 κυβικά τέσσερις πεταλούδες να κάνω μπαντιλίκια
αριστερά και δεξιά να φεύγω απο τις λακούβες!!!!
Απάντηση με παράθεση