Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από dRiveR7
.............................αφορμή για όλα αυτά που λέω ήταν αυτό που διάβασα πως το exalto 2 θέλει ιδιαίτερη πίεση για να δουλέψει σωστά, πράγμα που βρίσκω εντελώς αναληθές και υποκειμενικό.
Και εννοείται πάντα φιλικά... 
|
Γειά χαρά.

Συγκεκριμένα πάντως είπα ότι το PE2 (Exalto), άν προσέχουμε και τις πιέσεις, το μόνο σίγουρο ότι θα κρατήσει περισσότερο απο το Τοyo (T1R Proxes). Απλά το Exalto λόγω ότι έχει ελαφρά πιό αδύναμο πλευρικά δομημένο σκελετό απο το Τοyο, χρειάζεται λίγο παραπάνω πίεση (2-3 psi ανάλογα και το μπρός ή πίσω και για διαστάσεις 205/50/16) ίσα ίσα για να μήν <<μαγουλιάζει>> καθόλου και ούτως ή άλλως λόγω της μαλακότερής του γόμας σε σχέση με άλλα λάστιχα και του δείκτη V (ώς 210 χλμ), δέν θέλει τόσο να κάτσει, έστω και λίγο, γιατί φθείρεται πιό γρήγορα και δέν ωφελεί ούτε το πάτημά του στο δρόμο και στις στροφές <<λαστιχάρει>> έτσι πιό έντονα απο το Toyo και σιγά σιγά σάν αποτέλεσμα, αδυνατίζει και η αντοχή του στα συγκεκριμένα 2 πλαινά εσωτερικά και εξωτερικά του σημεία, που καμπυλώνει και χαλάει η γενικότερη δομή του με τον καιρό. Έτσι δέν αποδίδει το μέγιστο των δυνατοτήτων του, πιστεύω.
Το Toyo, παρόλο που τα λάστιχα κανονικά δέν πρέπει να μαγουλιάζουν (σε ακινησία και κρύα με συστελόμενο τον αέρα μέσα), παρά μόνο πολύ λίγο και αναλόγως το κάθε ελαστικό, το Toyo λόγω της καλής πλευρικής του στήριξης αλλά και της μεγαλύτερης καμπυλότητάς του στο σημείο ένωσης πέλματος και προφίλ, μπορεί να πετύχει η χρυσή τομή μεταξύ του να πατάει λίγο καλύτερα το πέλμα (ρίχνοντας λίγο τις πιέσεις) και να μήν λαστιχάρει στις στροφές και σάν αποτέλεσμα, μπορεί να πέσει και 2-3-4 psi κάτω απο το επιθυμητό σημείο, αναλόγως καιρού, κατάστασης δρόμου και ...... κέφια.
