Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #2  
Παλιά 26-02-07, 15:47
DimitrisTS Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 03-09-2006
Περιοχή: Aθήνα
Μηνύματα: 29
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 232
DimitrisTS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Smile

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΕΔΕΣ Εμφάνιση μηνυμάτων
Είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω ένα καλό άνοιγμα με GOLF GT. Πρίν από 2 εβδομάδες πήγαινα για Λαμία. Λίγο πρίν από τα διόδια της Τραγάνας, είμαι με τη TS. Έχω μέσα γεμάτο τεπόζιτο και συνεπιβάτη (περίπου 105 κιλά) σύν δείγματα/καταλόγους στο πόρτ μπαγκάζ, επειδή πηγαίναμε σε εταιρία για παρουσίαση υλικών αυτοματισμού.
Είμαι στη δεξιά λωρίδα με 4η και 140 χλμ. Ξαφνικά σινειδητοποιώ οτι το GT έχει έλθει σε απόσταση αναπνοής από το πίσω προφυλακτήρα μου και ανάβει φώτα, και μάλιστα έχει έρθει πολύ πλακωμένο.....
Δέν φέυγω από τη αριστέρη, ούτε και ανοίγω ταχύτητα, το GT κάνει απότομο ελιγμό δεξιά με φανερές διαθέσεις για κόντρα και άνοιγμα και φτάνει σχεδόν δίπλα μου με πολύ θ'ορυβο. Με την άκρη του ματιού μου βλέπω οριακά τον μπροστινό του προφυλακτήρα στο πλάι.
Και εκεί αρχίζει το πλάκωμα....
Άμεσα κατεβάζω για να μπώ στο LIFT και πάμε.... Γέμισμα 3ης, δίπλα μου, γέμισμα 4ης δίπλα μου....
Φτάνοντας στο τέλειωμα της 4ης, καρφώνω 5η γεμίζω-γεμίζω χωρίς να κοιτάω τίποτα, γεμίζω 6η.... δέν υπάρχει τίποτα αριστερά-δεξιά, το αμάξι ανεβάζει ταχύτητα πάρα πολύ καλά. Κοιτάω πίσω και βλέπω το GT να είναι σε μιά απόσταση περιπου 100 μέτρων και όσο προχωράω να μεγαλώνει η απόσταση. Κοιτάω και το κοντέρ μου και δέιχνει περίπου 235 χλμ.....

Μετά και φτάνοντας στα διόδια ήρθε στη διπλανή σειρά και έκανε το κινέζο, ούτε γύρισε να κοιτάξει...

Το GT άνοιγε αρκετά καλά μάλλον έως και τα 190 χλμ μετά δέν μπόρεσε να ακολουθήσει.....
Την επόμενη φορά που θα ανοίξει με TS πιστεύω οτι θα είναι πιό συνετός.
Καλησπέρα κι απο εμένα παιδιά. Έχω όχι Corolla αλλά Celica TS και μου είχε τύχει ένα παρόμοιο άνοιγμα στην εθνική Αθηνών-Λαμίας με ένα Golf GT όπου ξεκινήσαμε απο τα διόδια με ρολαριστές δευτέρες και οι δύο (απλά το GT με παραπάνω στροφές απο εμένα όπως ακουγόταν), ανοίγουμε στις 3.000 στροφές (δικές μου) και συνεχώς βρισκόμουν μπροστά και μετά απο τα 175-180 η διαφορά άνοιγε αρκετά ακόμα, σταδιακά, απλά στο τελείωμα της 2ας μάζεψε λίγο παραπάνω. Σημειωτέον Celica αρχές 2001. Σε στροφές δέν έχει καμία τύχη πάντως με Celica (και το GTI λίγο πολύ και ανάλογα...). Το παραπάνω πόστ γράφτηκε απλά σάν εμπειρία απο <<συνάδελφο>>.
__________________
Celica T-Sport (clubcelica)
Corolla XLI
Απάντηση με παράθεση