Θέμα: 4E-FE -> 4E-FTE
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Re: 4E-FE -> 4E-FTE
  #56  
Παλιά 26-11-04, 23:23
turbakias!!!
 
Μηνύματα: n/a
Re: 4E-FE -> 4E-FTE

4000? πολλα ειναι με 900ευρω παιρνεις το μοτερ του gt 300-400 για ηλεκτρολογο 80 ευρω για downpipe 55mm 400ευρω full εξατμιση 55mm και τα 55 ειναι πολλα το ιδανικο για corolla μαμα ειναι 51 τα 55 και πανω ειναι για 160 και ανω αλογα!αργοτερα θελει αλαγμα το χταποδι αν θες να ανεβασεις αλογα και γιατι το μαμισιο ραγιζει πολυ ευκολα λογω κραδασμων και ελλατοματικης κατασκευης! μπορει να πετυχεις σε καλη κατασταση μοτερ και να μην χρειαζεται σερβισ η τουρμπινα προτιμησε καποιο με αυτοματο σασμαν αν βρεις που σιγουρα δεν 8α εχει στροφαρει ποτε πανω απο 55000 στροφες! και υπολογισε κανα 150ευρω για σωληνωσεις να κατεβασεις το ιντεροκουλερ μην βαλεις μεγαλυτερο γιατι 8α εχεις πολυ μεγαλο τουρμπο λαγκ το καλυτερο ειναι το μαμισιο μπροστα και σου φτανει μεχρι πιεση 1 bar!μετατροπη θελει το καρτερ το κορολλα γιατι βρικσει πανω στην γεφυρα και απλα το τρυπας για να εχει επιστροφη τα λαδια απο την τουρμπινα μονο αυτη την μετατροπη!το σασμαν εγω ειχα του κορολα και μου εσπασε διαφορικο και αναγκαστηκα να αλλαξω και να βαλω το gt το οποιο ειναι πολυ μακρυ..... επιλογες ειναι αλλα του gt ειναι πιο καλο δεν χτυπαει καμια ταχυτητα σε αντιθεση με του κορολα που χτυπουσε συνεχεια δευτερα!
Απάντηση με παράθεση