PDA

Επιστροφή στο Forum : Σχετικά με αγορά Auris


Plwmar
14-06-08, 06:48
Αν και στην αρχή σκεφτόμουν να αγοράσω κάποιο
μεταχειρισμένο σαν πρώτο μου αυτοκίνητο τελικά κατέληξα στο Auris για διάφορους λόγους.Θα ήθελα όμως πριν κάνω την κίνηση να ρωτήσω κάποιες γνώμες από έσας που τουλάχιστον (σε σύγκριση με εμένα πάντα) ασχολείστε εδώ και καιρό με ΤΟΥΟΤΑ σχετικά με το αυτοκίνητο.Θέλω την γνώμη σας για οτιδήποτε.Τι γνώμη έχετε για εξοπλισμό,κάποια προβλήματα που πρέπει να έχω το νου μου κλπ.

Υ.Γ. Το αυτοκίνητο θα είναι 1.4L απλά ακόμα δεν έχω καταλήξει σε 3Θ ή 5Θ.

Vavvas
14-06-08, 10:44
Καλωσηρθες plwmar.
Πολυ ομορφο το auris και ειδικα η μουρη του ειναι τουμπανο. Δεν εχουν ακουστει προβληματα εδω μεσα τουλαχιστον. Να ξερεις οτι η αξιοπιστια toyota ειναι δεδομενη και τα 6 χρονια εγγυηση σε κανουν να αισθανεσαι ασφαλεις. ΑΛΛΑ εγω σε αυτα τα λεφτα θα κοιταζα κατι πιο σπορ οπως kia proceed. Περνα μια βολτα απο τη kia δεν χανεις τπτ εχει και 7 χρονια εγγυηση. Εχει 15500 και ειναι και 1,6 125 αλογα.
Περισσοτερο πηγαινε στο κια αν θες κατι παραπανω σε επιδοσεις αλλιως auris δαγκωτο :hehe .

Plwmar
14-06-08, 13:20
Βασικά κατέληξα στο Auris (θα επέλεγα Corolla αν κυκλοφορούσε ακόμα η μικρή έκδοση) γιατί την θεωρώ αξιόπιστη εταιρεία και θέλω ένα αμάξι το οποίο θα κρατήσει για καιρό.Δεν ψάχνω για τρελές επιδόσεις ούτως ή άλλως και σαφώς κατέληξα στην αποφυγή μεταχειρισμένου
αντιθέτως του τι μου λένε οι περισσότεροι φίλοι και συγγενείς οτι σαν πρώτο αυτοκίνητο είναι καλύτερα μεταχειρισμένο.Είδα κάποια πράγματα σε συνάδελφους όπου μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που πήραν τους έμειναν στα χέρια σε κάποιους σε λιγότερο απο ένα χρόνο!!!Οπότε σκέφτομαι καλύτερα να πάρω ένα αυτοκίνητο που θα το στρώσω εγώ θα ξέρω και τι έχει περάσει και τι του έχω κάνει παρά να βασιστώ σε κάποιον άλλο για αυτό το θέμα.
Τώρα στο θέμα του CeeD οκ είναι ωραίο αυτοκίνητο αλλά δεν το θεωρώ τόσο εγγύηση όσο κάποιο TOYOTA.Η μεν τώρα αρχίζει να χτίζει "όνομα" η δε όμως το έχει χτίσει χρόνια τώρα.
Έτσι πιστεύω δηλαδή.Αν κάνω σε κάτι λάθος παρακαλώ διορθώστε με πάντα είμαι ανοιχτός στις απόψεις των άλλων.

Υ.Γ. Το Auris 1.4L με δώρο spoiler TTE και αεροτομή TTE το προσφέρουν απο την ΤΟΥΟΤΑ στα 16500 στην 3Θ και 17300 στην 5Θ εκδοσή αντίστοιχα.

ranger
14-06-08, 13:47
Αφού κατέληξες να πάρεις καινούργιο ως πρώτο αυτοκίνητο ας μην το κουβεντιάσουμε παραπάνω. έχει τα πλεονεκτήματα αλλά και τα μειονεκτήματά του...
Σχετικά με το Auris,εμένα μου αρέσει, έχω φίλο που είχε Ε-12 1400 και την έδωσε για να πάρει το Auris το 1400. Η ένσταση μου είναι στα κυβικά. Εκτιμώ ότι ίσως πρέπει να το σκεφτείς και να πάς στα 1600 και εξηγώ το γιατί:

Το μοτέρ του 1400 είναι το 4ZZ που βγήκε στην παραγωγή το 2000 και τον φόρεσε πρώτο το Ε-111 facelift. μιλάμε για ενα μοτέρ που τεχνολογικά έχει 8 χρόνια στην πλάτη του. Αντιθέτως το 1600 φοράει τον (dual VVTi) 1ZR-FE ο οποίος ξεκίνησε το 2007. μιλάμε για σαφέστατα πιο προηγμένο κινητήρα, με ότι αυτό συνεπάγεται (οικονομία, ελαστικότητα κτλ κτλ). Καταλαβαίνω οτι το κόστος ανεβαινει πολυ, αλλά μέσα στο παιχνίδι είναι αυτα. Τσεκαρέ το βάρος του αυτοκινήτου, ισως τα 1400 cc να ειναι λίγα!
βάρος του 1400: 3πορτό=1245- 5πορτο=1265
βάρος του 1600: 3πορτό=1255- 5πορτο=1280

Σχετικά με το 3 θυρο ή 5 θυρο, νομίζω οτι εξαρτάται απο τις ανάγκες σου για μετακίνηση. Αν έχεις οικογένεια που θα μεταφέρεται συχνά ή αν μπαινοβγαίνει κόσμος στο αμάξι (συνάδεφλοι που πάτε μαζι στη δουλεια, φιλαράκια που δεν έχουν αμαξι και βγαίνετε με το δικο σου κτλ) τότε να πάρεις το 5 θυρο. Αλλιώς το 3 θυρο ειναι το αμάξι που σου ταιριάζει (δείχνει και πιο sport).
Ελπίζω να σε βοήθησα!

Plwmar
14-06-08, 14:29
Ranger έδωσες καλή απάντηση και το ίδιο ακριβώς μου πρότεινε και ο Κωνσταντίνος (πολύ καλός μου φίλος και σε θέματα Corolla τον εμπιστεύομαι γιατί το μελετάει συνεχώς το θέμα).Απλά μετά αν φύγω στα 1.6L ανεβαίνει πολύ το budget και δεν θα μπορέσω να ανταπεξέλθω.Το ξέρω οτί και σαν καινούριος κινητήρας θα ήταν σοφότερη επιλογή να επιλέξω 1.6 και στα ταξίδια θα με βοηθούσε (καθότι είμαι από Βέροια και μένω Αθήνα οπότε...) αλλά το budget ανεβαίνει πραγματικά παραπάνω από τα όρια μου.Γι'αυτό περιορίστικα στο συγκεκριμένο μοντέλο και απλά μου προσέφεραν σαν δώρο τα spoiler και την αεροτομή.

vlaxomand
14-06-08, 15:12
Ranger έδωσες καλή απάντηση και το ίδιο ακριβώς μου πρότεινε και ο Κωνσταντίνος (πολύ καλός μου φίλος και σε θέματα Corolla τον εμπιστεύομαι γιατί το μελετάει συνεχώς το θέμα).Απλά μετά αν φύγω στα 1.6L ανεβαίνει πολύ το budget και δεν θα μπορέσω να ανταπεξέλθω.Το ξέρω οτί και σαν καινούριος κινητήρας θα ήταν σοφότερη επιλογή να επιλέξω 1.6 και στα ταξίδια θα με βοηθούσε (καθότι είμαι από Βέροια και μένω Αθήνα οπότε...) αλλά το budget ανεβαίνει πραγματικά παραπάνω από τα όρια μου.Γι'αυτό περιορίστικα στο συγκεκριμένο μοντέλο και απλά μου προσέφεραν σαν δώρο τα spoiler και την αεροτομή.
γεια χαρα κ απο εμενα,
επειδη κ εγω ειμαι στην αναμονη για το 1.6
κ γενικοτερα ψαχνομαι για καποια μικροπραγματακια που θελω...
μηπως σου ειπαν αξια κ καλα του δωρου??...spoiler-αεροτομη tte..
τωρα για το πιο ειναι καλλιτερο..ολα ειναι σχετικα με τις αναγκες ..κ απνω απολα με την τσεπη ...σαφως το 1.6 εχει προβαδισμα...

antonios7
14-06-08, 21:23
φίλε θα σου πρότεινα να μην προχωρήσεις στην αγορά του 1.4.
Είναι αρκετά αργό σε σχέση με τα υπόποιπα toyota λόγω αυξημένου βάρους...
μόνο το 1.6 είναι καλή επιλογή, πάρτο στη βασική έκδοση.
Θα με θυμηθείς σε 2-3 χρόνια αν όχι πιο σύντομα...

αν δεν μπορείς να το πάρεις ή βάλε παραπάνω δόσεις ή ανέβαλε την αγορά του για λίγο ή προτίμησε ένα ελαφρώς μτχ E-12. (πιστεύω υπάρχουν αρκετά στην αγορά).

Vavvas
14-06-08, 21:31
Οταν λες ανεβαινει το budget εννοεις σε θεμα βενζινης?(τα σερβις ειναι ιδια λεφτα). Αν εννοεις αυτο τοτε πρεπει να σου πω πως θα καινε παρομοια αφου το 1600αρι θα θελει λιγοτερο πατημα του γκαζιου ωστε να επιταχυνεις οσο θες. Μη σου πω οτι θα ειναι το ιδιο, ασε τι λενε στα χαρτια........

ranger
14-06-08, 21:33
Εννοεί οτι το 1600 κάνει περίπου 3000 ευρώ παραπάνω απο το 1400... Δεν είναι και λίγα...

Plwmar
15-06-08, 00:19
Αν θυμάμαι καλά και τα δύο βγαίνανε γύρω στα 700-800 ευρώ.Όσον αφορά το budget εννοώ οτι το 1.6 βγαίνει πολύ ακριβότερα απ'ότι υπολόγιζα στην αγορά όχι στην κατανάλωση.

JL_e10
15-06-08, 01:54
Συμφωνω με τον Αντωνη. Προσφατα εκανε ενας γνωστος μου test drive με το 1.4 και απογοητευτηκε. Αν επιτρεπεται, εχεις καποια λεφτα στην ακρη για να τα δωσεις προκαταβολη, ή θα μπει ολο το ποσο σε δοσεις?

Plwmar
15-06-08, 14:21
Βασικά κι εγώ Αντώνης λέγομαι και για αυτό μπερδεύτηκα με την απάντηση JL.Χαχα.Έχω χρήματα να το εξοφλήσω ολόκληρο αλλά δεν με συμφέρει κάτι τέτοιο γιατί μπαίνω σε διαδικασίες και χρονοβόρες (που δεν έχω χρόνο στην διαθεσή μου) και μη συμφέρουσες οπότε θα δώσω μια υποτυπώδη προκαταβολή και γραμμάτια για λίγα χρόνια.Απλά θέλω κάτι οικονομικό που να μην καίει στην κίνηση και να μπορώ να κάνω και κάποιο ταξίδι αν χρειαστεί. Δεν ψάχνω ούτε πολύ ιπποδύναμη ούτε κάτι παραπάνω σε κυβικά.ΟΚ δεκτό οτι είναι παλιό το μοτέρ αλλά αν ήθελα κάτι μεγαλύτερο θα πήγαινα σε Celica.Δηλαδή και Corolla να έπαιρνα 1.4 θα ήταν πάλι.

papadodi
15-06-08, 15:30
το θεμα ειναι να μην μετανιωσεις με την επιλογη σου. Προσφατα πηρε φιλος auris 1.4 και ελεγε τι να το κανω το 1600, 97 αλογα ειναι αρκετα κτλ κτλ, αλλα στην πορεια το μετανιωσε. Βεβαια μη φανταστεις οτι σερνεται, αλλα οσο να ναι εχει το ιδιο μοτερ με το ε12 και ειναι 100-150 κιλα βαρυτερο με ο,τι αυτο συνεπαγεται σε ενα ταξιδι με κλιματισμο, προσπερασεις, ανηφορικες διαδρομες.
Σχετικα με την καταναλωση, μπορει να εχουν μικροδιαφορες το 1,4 με το 1,6 αλλα σκεψου οτι σε καποιες συνθηκες οπως τις παραπανω, για να κινηθεις αξιοπρεπως με το 1,4 θα πρεπει να το πιεσεις περισσοτερο απο οτι το 1,6 πραμα που σημαινει οτι θα καψει και περισσοτερο.
Τελος να σου πω μια γενικη αρχη που εφαρμοζω και προτεινω για αγορα καινουργιου αυτοκινητου και ειδικοτερα για την περιπτωση σου. Δεν ειναι προτιμοτερο ενα auris 1,6 τριπορτο, βασικη εκδοση απο ενα 1,4 πενταπορτο πλουσια εξοπλισμενο?(φανταζομαι οτι οι τιμες θα ειναι σχετικα κοντα) Ασε που μπορεις να πεισεις τον εμπορο να σου μεταφρασει τα δωρα που σου κανει σε ευρω και να πεσει κι αλλο η τιμη.

vassilis_vvti
15-06-08, 16:41
Και εγω αυτην την αποψη εχω μια φορα περνεις καινουριο αμαξι θα ζοριστεις λιγο αλλα θα εχεις 1,600 και η διαφορα οπως σου λενε και τα αλλα παιδια ειναι αρκετα μεγαλη.Παντως και εγω προτιμω απλο 1,6 παρα full extra 1.4.Βασικα ομως εσυ αποφασιζεις και εσυ θα το οδηγεις.

pavlosTS
15-06-08, 16:53
Δεν έχω οδηγήσει auris 1.4, είχα όμως την corolla Ε111 με τον ίδιο κινητήρα και μπορώ να πω ότι σε εκείνο το αμάξωμα ήταν οκ. Ψηλά το αμάξι ήταν τέλειο για τα κυβικά του αλλά χαμηλά υστερούσε.Μιλάμε όμως για 1050 κιλά αυτοκίνητο. Τώρα το auris που είναι κοντά 200 κιλά βαρύτερο υποθέτω ότι σε γκάζι θα είναι σαν την corolla που είχα με 4 άτομα και αποσκευές.

Εντάξει δεν μπορώ να πω ότι με 4 άτομα ήταν χάλια, και ταξίδια είχα κάνει και προσπεράσεις και βουνά είχα ανέβει αλλά το θέμα είναι τι θα κάνει το auris με 4 άτομα μέσα. Πιστεύω εκεί θα υπάρχει πρόβλημα...

Γνώμη μου είναι να κοιτάξεις κάτι σε 1.6. Συμφωνώ ότι δε σε νοιάζει το γκάζι αλλά δεν στο λέω για να τρέχεις αλλά για να μη σε εκνευρίσει το 1.4. Εγώ για να πω την αλήθεια αν έπερνα αμάξι στην κατηγορία που κοιτάς θα έπερνα το ceed 1.6 (τρίπορτο και λευκό). Έχω οδηγήσει το 1.4 με 109 άλογα και το βρήκα αρκετά καλό (ίσως ένα κλικ πιο αργό από την κορόλα που είχα αλλά πολύ καλύτερο σε αίσθηση). Το 1.6 πιστεύω θα είναι άριστο. Επίσης νομίζω ότι τα 7 χρόνια εγγύηση είναι εργοστασιακή (αν κάνω λάθος διορθώστε με). Αν είναι έτσι η εγγύηση δεν συγκρίνεται με της ΤΟΥΟΤΑ που τα πρώτα 3 χρόνια σου αλλάζουν τα πάντα και μετά τίποτε...

Plwmar
15-06-08, 17:01
Με βάλατε σε σκέψεις τώρα....Η πιο λογική κατάληξη μου είναι σε 3Θ και ίσως έχετε δίκιο στην αναλογία βάρους/ιπποδύναμης.Δεν κατάλαβα αυτό που είπε ο papadodi.Δηλαδή να του ζητήσω να μου βγάλει πόσο κοστολογεί τα δώρα και να τα αφαιρέσει από την βασική τιμή;Ευσταθεί σαν ιδέα μπορώ να πώ...Θέλει ακόμα πολύ σκέψη όμως αν και μου δίνετε προτάσεις που ευσταθούν από πλευρά λογικής...

Απλά αναλογιστείτε αυτό τώρα που ξανακοίταξα τον κατάλογο και τις προσφορές σχετικά με το Auris.Στα 1.4 μου το δίνουν την έκδοση που ζήτησα στα 16500 και το 1.6 στην ίδια έκδοση μου βγαίνει στα στα 18000+.Οκ αφήνω εκτός αεροτομή spoiler παω στην αμέσως επόμενη της βασικής με τους έξτρα αερόσακους.Απλά ακόμα και αυτά τα 1500 ευρώ με θέτουν εκτός προϋπολογισμού.Το θέμα είναι να πάρω ένα αυτοκίνητο και να το κυκλοφορώ σωστά;όχι απλά να παλεύω να το πληρώνω για να το έχω στο γκαράζ μου.Παρακαλώ διορθώστε με αν κάνω λάθος.

tsport192
15-06-08, 17:32
Καταλαβαίνω τους προβληματισμούς σου. Παρόλα αυτά θα συμφωνήσω με τους υπόλοιπους στο να επιλέξεις το 1.6. Ειδικά αφότου θα κάνεις ταξίδια, θα σου είναι πιο οικονομικό! όσον αφορά τις βενζίνες κλπ. καθώτι θα είναι πολύ πιο ξεκούραστο στα ταξίδια + το γεγονός πως θα έχεις καλύτερη ενεργητική ασφάλεια (πολύ σημαντικό στους ελληνικούς δρόμους). Κακά τα ψέματα όταν ταξιδεύεις, και ειδικά το καλοκαίρι που ανάβεις κλιματισμό το 1.6 είναι μονόδρομος. Αν τα χρήματα είναι πολλά για το Auris 1.6 τότε σκέψου και το Ceed 1.6, προσωπικά αν έπαιρνα τώρα αυτοκίνητο με το budget που είχα διαθέσιμο πριν 2 χρόνια που αγόρασα το δικό μου, θα έπαιρνα το Ceed 1.6 με full extra και θα μου έμεναν και χρήματα για βενζίνες....

JL_e10
15-06-08, 17:33
Εδω παραθετω τα τεχνικα χαρακτηριστικα του Auris, ωστε να μπορουμε να μιλαμε με καποια δεδομενα.
http://www.toyota.gr/Images/auris_tech_specs_tcm273-536436.pdf

Plwmar
15-06-08, 17:36
Όπως είπα θεωρώ την ΤΟΥΟΤΑ σαν εγγύηση στα αυτοκίνητα.Την ΚΙΑ δεν την έχω σε ιδιαίτερα μεγάλη υπόληψη.Οκ τώρα αρχίζει να χτίζει όνομα απλά δεν με τραβάει τόσο.Βλέπω την ΚΙΑ σαν μια εταίρια που θα πάρω ένα αυτοκίνητο και θα το κρατήσω προίκα δηλαδή θα δυσκολευτώ να κάνω μεταπώληση αν ποτέ χρειαστεί για αγορά κάποιου άλλου αυτοκινήτου.Απλά θέλω τα χρήματα μου να πάνε σε μια εταιρεία που έχει ένα Άλφα όνομα μία Άλφα αξιοπρέπεια.Δεν ξέρω για ποιο λόγο μου προτείνετε συνεχώς το CeeD.Απλά έχω σε μεγαλύτερη υπόληψη τα ΤΟΥΟΤΑ.

pavlosTS
15-06-08, 17:37
Εγώ σου λέω τί θα έκανα στη θέση σου. Αν ήθελα αμάξι μέχρι 16.000 θα πήγαινα καρφωτός για proceed 1.6. Aν ανέβαινα στα 18.000+ θα κοίταγα κάτι σε τουρμπάκι...

Plwmar
15-06-08, 17:38
Βρε JL τα έχω κατεβάσει αυτά και πήγα και στην αντιπροσωπεία.Τα γνωρίζω τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου.Και κάτι ακόμα μην πιστεύετε τις τιμές που γράφουν στο site στα pdf.Μέρα με τη νύχτα.

Σε τουρμπάκι τι εννοείς.Διευκρίνισε σε παρακαλώ.

Α συγγνώμη συν ότι σε 1.6 θα έχω διαθέσιμο αυτοκίνητο από τέλη Σεπτεμβρίου.....

vlaxomand
15-06-08, 17:52
σε οτι αφορα μεταφραση των δωρον σε χρημα....
εμενα η προσφορα που μου κανανε..(γι αυτο σε ρωτησα)
ειναι οι εξης......αεροτομη ττε-συναγερμο-κ τα περιφημα πατακια.....ή
650ε εκπτωση....
κ διαλεξα τα πατακια --κ την εκπτωση....
κοιταξετο... μπορουν ολοι να σου κοψουν απο την τιμη...εαν δεν θελεις κ καλα τα δωρα....

γεια χαρα κ απο εμενα,
επειδη κ εγω ειμαι στην αναμονη για το 1.6
κ γενικοτερα ψαχνομαι για καποια μικροπραγματακια που θελω...
μηπως σου ειπαν αξια κ καλα του δωρου??...spoiler-αεροτομη tte..
τωρα για το πιο ειναι καλλιτερο..ολα ειναι σχετικα με τις αναγκες ..κ απνω απολα με την τσεπη ...σαφως το 1.6 εχει προβαδισμα...


???........................

pavlosTS
15-06-08, 17:53
κοίτα ο λόγος που είναι όλοι αρνητικοί με το 1.4 είναι ότι τα σημερινά αμάξια έχουν βαρύνει πάρα πολύ. Πριν από μια 10ετια το 1.4 το έλεγεσ σχεδόν γρήγορο, σήμερα όμως με 200+ επιπλέον βάρος θα έχει πρόβλημα. Για αυτό όλοι λένε για ceed 1.6 διότι πέρα από αντικειμενικά καλό αυτοκίνητο είναι αρκετά δυνατό και μέσα στο budget που έχεις.

Όταν λέω τουρμπάκι μπορείς να κάνεις μια περιήγηση σχεδόν σε όλες τις μεγάλες (κυρίως ευρωπαικές) εταιρίες και θα δεις ότι εξοπλίζουν τα αυτοκίνητα με κινητήρες τούρμπο. Εγώ θα έριχνα μια ματιά στο Leon, στο Astra αλλά και στο 207. Απλά αυτές οι λύσεις είναι λίγο εκτός των οριων που έχεις θέσει αφού είναι στα 18.000+ ευρώ.

Απλά στο λέω αν πας για Auris 1.6 όπου ο πήχης ανεβαίνει στα λεφτά. Κατά τη γνώμη μου δεν αξίζει να δώσεις 18.000 για να πάρεις auris 1.6. Και δε στο λέω γιατί το τούρμπο είναι πιο γρήγορο. Η ροπή που διαθέτει από χαμηλά θα σου κάνει την οδήγηση πολύ πιο εύκολη.

Αυτά και σόρρυ που πετάω για άσχετα αυτοκίνητα από αυτά που έθεσες στην αρχή. Τέλος θα σου δώσω μια συμβουλή, ότι αμάξι και να πάρεις να πας να το οδηγήσεις. Μην κάνεις το λάθος και το πάρεις μόνο διαβάζοντας από το ιντερνετ

Plwmar
15-06-08, 17:54
Καλή ιδέα βλάχο :) θα το κοιτάξω θα ξαναπεράσω από την αντιπροσωπεία από βδομάδα να δω αν μπορούν να κόψουν τίποτα.Δεν είναι μαντράδες δηλαδή έτσι στο δίνω πάρτο ή άστο αντιπροσωπεία είναι στο δίνουν όπως θέλεις....νομίζω....

papadodi
15-06-08, 17:58
Με βάλατε σε σκέψεις τώρα....Η πιο λογική κατάληξη μου είναι σε 3Θ και ίσως έχετε δίκιο στην αναλογία βάρους/ιπποδύναμης.Δεν κατάλαβα αυτό που είπε ο papadodi.Δηλαδή να του ζητήσω να μου βγάλει πόσο κοστολογεί τα δώρα και να τα αφαιρέσει από την βασική τιμή;Ευσταθεί σαν ιδέα μπορώ να πώ...Θέλει ακόμα πολύ σκέψη όμως αν και μου δίνετε προτάσεις που ευσταθούν από πλευρά λογικής...

Ακριβως αυτο εννοω και το ειχα κανει κι εγω με το corolla. Επισης να μην σε απασχολει ο χρονος παραδοσης, εκτος αν ειναι τραγικα μεγαλος. Το σημαντικοτερο ειναι να παρεις ενα αυτοκινητο οπως ακριβως το θελεις(χρωμα, εκδοση, κυβικα, κτλ). Αλλωστε καταθετεις ενα αξιοσεβαστο ποσο σε κατι που θα κρατησεις για χρονια και θα το χρησιμοποιεις καθημερινα

Plwmar
15-06-08, 17:58
Εννοείται παύλο :) είναι λογικές οι προτάσεις που μου δίνεις απλά δεν ψάχνω για κάτι που να ανεβάσει τον πήχη τόσο ψηλά.Δεν ψάχνω δηλαδή ούτε για κάποιο turbo ούτε για κάποιας άλλης εταιρείας.Απλά επειδή γυρίζω πολύ στο Auris ζήτησα κάποιες απόψεις του τι να προσέξω από προβλήματα που μπορεί να βγάλει.Σέβομαι πάντως τις απόψεις όλων σας και ευχαριστώ για το ενδιαφέρον πραγματικά.
Δεν έχω σκοπό να πάρω το αυτοκίνητο χωρίς να το δοκιμάσω πρώτα αυτό εννοείται!!!

pavlosTS
15-06-08, 18:05
Οκ, αν το πρόβλημα σου είναι το τί προβλήματα μπορεί να σου βγάλει το auris θεωρώ τίποτε. Ο 1.4 είναι πολύ καλός σαν κινητήρας, εγώ τον χάρηκα για 175.000 χιλιόμετρα χωρίς να κάνει το παραμικρό. Δεν είναι όμως πολύ οικονομικός.

Ο 1.6 είναι καινούριος και δεν τον ξέρω αλλά θεωρώ ότι κάτι ανάλογο θα ισχύει. Ελπίζω να βοήθησα και σόρρυ που σου είπα και για τις εναλλακτικές, δεν κατάλαβα ότι έχει καταλήξει στο auris!

Plwmar
15-06-08, 18:26
Μην ζητάς συγγνώμη Παύλο δικό μου το λάθος που δεν διευκρίνησα από την αρχή.Κατέληξα στην ΤΟΥΟΤΑ γιατί σε κάθε άλλη εταιρεία έβγαζα κάτι αρνητικό.Απλά ήθελα να ρωτήσω αν θα έπρεπε να έχω το νου μου σε κάτι ιδιαίτερο πχ στο στρώσιμο του όλου αυτοκινήτου πως να φερθώ σε κάποια κομμάτια του αυτοκινήτου ελπίζω να γίνομαι κατανοητός.Πάντως ευχαριστώ πραγματικά για τις εναλλακτικές προτάσεις.

ranger
15-06-08, 20:56
Κατ αρχάς να πω 5 πράγματα για τα 1600 κυβικά γιατι εγώ άνοιξα αυτή τη συζήτηση. Όλος ο συλλογισμός στηρίζεται στο βάρος των αυτοκινήτων που είναι μεγαλύτερο σε σχέση με πριν απο 5-10 χρόνια. Βέβαια ο 4ZZ του 1400 μπορεί να υπερκυβιστεί στην πενταετία και να σου δώσει το γκάζι που θα σου λείπει (εξάλλου είπες οτι το αγοράζεις για να το κρατήσιες).

Δεν ξέρω για ποιο λόγο μου προτείνετε συνεχώς το CeeD.Απλά έχω σε μεγαλύτερη υπόληψη τα ΤΟΥΟΤΑ.
Και εγώ δεν έχω καταλάβει τι τρέλα έχει ξεσπάσει για αυτο το αμάξι. Δέχομαι οτι είναι όμορφο, ότι έχει ισχυρούς κινητήρες (στα χαρτία), διαφημίζουν ότι έχει άκαμτο πλαίσιο, δεν είναι μόνο αυτά ενα ενα αυτοκινητο. Ενα αυτοκίνητο είναι άνεση, είναι ποιότητα κατασκευής και υλικών, διαθεσημότητα ανταλλακτικών. Τα ψηλά γράμματα της 7ετής εγγύησης κανεις μας δεν τα ξέρει (μερικές φορές ούτε με την TOYOTA βγάζουμε άκρη)... Ας μην πω περισσότερα για το θέμα και εγώ ψηφίζω Auris.

Εγώ θα έριχνα μια ματιά στο Leon, στο Astra αλλά και στο 207. Απλά αυτές οι λύσεις είναι λίγο εκτός των οριων που έχεις θέσει αφού είναι στα 18.000+ ευρώ.
Απλά στο λέω αν πας για Auris 1.6 όπου ο πήχης ανεβαίνει στα λεφτά. Κατά τη γνώμη μου δεν αξίζει να δώσεις 18.000 για να πάρεις auris 1.6. Και δε στο λέω γιατί το τούρμπο είναι πιο γρήγορο.
Η στροφή προς την ευρωπαϊκή αγορά μάλλον σε βγάζει έξω απο το μπάτζετ. Δεν πιστεύω οτι το auris 1400 είναι χελώνα. Πρέπει να κοιτάξουμε τις ενδιάμεσες επιταχύνσεις σε σχέση με τον ανταγωνισμο (60-100 και 80-120) για να δούμε τα επιπεδα ενεργητικής ασφάλειας.
Τα 18000 ευρώ για το 1600 δεν είναι πολλά. Έχεις δει ποσα ζητάνε στην VW για το GOLF 1600 FSi;;; 20.000 ευρώ και είναι σε πολλά πράγματα υποδεέστερο το auris...
Είναι μπέρδεμενη και δυσκολη υποθεση η αγορά αυτοκινήτου...

Plwmar
15-06-08, 22:22
Ευχαριστώ για την απάντηση ranger πολύ σωστή η διευκρίνιση σου.Όσον αφορά ευρωπαϊκές μάρκες αυτοκινήτων τάσσομαι υπέρ της Mercedes-Benz για ευνόητους λόγους.Επειδή όμως για οικονομικούς λόγους δεν πρόκειται να πάρω της αναφερθείσας εταιρείας στράφηκα στην αμέσως επόμενη εταιρεία εμπιστοσύνης την ΤΟΥΟΤΑ.Δεν θέλω ούτε πολύ γκάζι ούτε κάτι να ρουφάει από πολλά καλαμάκια την βενζίνη.Ούτως ή άλλως και ταξίδι κάνεις άνετα με 1.4 μην τρελαθούμε!!Απλά όπως προανέφερα για εμένα σαν Αντώνη η ΤΟΥΟΤΑ αποτελεί εγγύηση και πραγματικά θέλω το πρώτο μου αυτοκίνητο να είναι κάποιο που θα κρατήσει.Δεν μπήκα στην διαδικασία του μεταχειρισμένου γιατί θέλω να ξέρω εγώ τι του έχω κάνει του αυτοκινήτου μου και δεν θέλω να ρισκάρω να μου μείνει στα χέρια πριν καν το εξοφλήσω.

Roy-D
15-06-08, 23:57
εγω θα επαιρνα το 14αρη και ολος ο κοσμος ξερει τι θα το εκανα την πρωτη μερα κι ολας που θα το ειχα στα χερια μου.... δεν ειναι λυση αυτο ξερω αλλα στα λεφτα αυτα δεν παιρνεις τιποτα καλυτερο..ετσι κι αλλιως τα εχουμε πει.ο υπερκυβισμος ειναι ο "εργοστασιοκος" τροπος βελτιωσεις της τογιοτα!

το ceed με τα 109 ατια δεν καθεται ουτε για αστεια σε corolles με 97 αλογα!!!

antoniomp
16-06-08, 10:22
Γεια και από εμένα. Είμαι ανάμεσα από corolla ts 5D και auris 1.6 5D.προς το παρόν
Ψάχνω για ts αλλά για 5D δύσκολα τα πράγματα. Συγγνώμη αν αλλάζω θέμα αλλά
Είμαι σε δίλλημα.

antonios7
16-06-08, 10:31
Πάρε το 1.6 μην το σκέφτεσαι άλλο. Θα δώσεις κάτι παραπάνω,αλλά κι όταν το πουλήσεις (μετά από χρόνια) θα πάρεις και κάτι παραπάνω.

pavlosTS
16-06-08, 10:56
Γεια και από εμένα. Είμαι ανάμεσα από corolla ts 5D και auris 1.6 5D.προς το παρόν
Ψάχνω για ts αλλά για 5D δύσκολα τα πράγματα. Συγγνώμη αν αλλάζω θέμα αλλά
Είμαι σε δίλλημα.

Για να έχεις στο μυαλό σου TS μάλλον θέλεις να έχει γκάζι. Μήπως τότε αν πας για auris σε απογοητεύσει; Το 5D είναι αδιαπραγμάτευτο;

εγω θα επαιρνα το 14αρη και ολος ο κοσμος ξερει τι θα το εκανα την πρωτη μερα κι ολας που θα το ειχα στα χερια μου.... δεν ειναι λυση αυτο ξερω αλλα στα λεφτα αυτα δεν παιρνεις τιποτα καλυτερο..ετσι κι αλλιως τα εχουμε πει.ο υπερκυβισμος ειναι ο "εργοστασιοκος" τροπος βελτιωσεις της τογιοτα!

το ceed με τα 109 ατια δεν καθεται ουτε για αστεια σε corolles με 97 αλογα!!!

Η αλήθεια είναι ότι αν κάποιος έχει στο μυαλό του να κάνει αργά ή γρήγορα υπερκυβισμό τότε πάει συνειδητά σε 1.4.

antoniomp
16-06-08, 11:13
Δυστυχώς …………………………………………………….ναι.

oti_na_nai22
16-06-08, 11:16
παιδια ξερω οτι ισως για μερικους γινω κακος αλλα αυτο το AURIS δεν μου αρεσει καθολου σαν αυτοκινητο εμφανισιακα!!! ειληκρινα δεν με συγκινει κατι σ'αυτο το οχημα...:confused: !!

antoniomp
16-06-08, 11:20
Έχεις δίκιο αλλά μόνο TOYOTA θα έπαιρνα.

oti_na_nai22
16-06-08, 11:30
για μενα τα λεφτα που θα δωσεις για το auris σου προτεινω παρε ενα ελαφρος μεταχ ε12 και ταυτοχρονα εχεις εξασφαλισει εξοικονομηση χρηματων και θα εχεις επισης και την δυνατοτητα να "παιξεις" μαζι του...
τουλαχιστον εγω ετσι θα εκανα... τωρα δικα σου λεφτα ειναι και ξερεις καλυτερα απο ολους μας πως θα τα διαθεσεις για παρτη σου...:banana

antoniomp
16-06-08, 11:45
Το σκεπτικό είναι να πάρω το auris και σε περίπτωση που θεού θέλοντας η μαμά TOYOTA Φέρει σύντομα μέσα στα επόμενα 2 χρόνια κάτι τύπου ts να έχω καλύτερη τιμή μεταπώλησης . Αν πάρω μεταχειρισμένο τότε θα έχω χάσει περισσότερα .

κωνσταντίνος
16-06-08, 12:15
Καλημέρα σε όλους...

Εγώ πάλι θα έλεγα 1400 Auris.

Γιατί ?

α) 2 και 3 χιλιάδες ευραίοι είναι μεγάλο ποσό

β) Η διαφορά στην απόδοση για έναν νέο οδιγό δέν είναι ασθητή
Και εξηγώ. ο άνθρωπος δεν οδηγούσε κανα 1800 για να ξενερώσει με το γκάζι του 1400. οπότε το 1400 για πρώτο αμάξι θα του φανεί γρήγορο ναι ή οχι ?

γ) Η διαφορά στην κατανάλωση και στην απόδοσης του 1600 με το 1400 (σε σχέση με την τιμή τους πάντα) στην εθνική θα σου προκαλέσει απόσβεση χρημάτων σε παραπάνω απο 10 χρόνια ενώ μέσα στην πόλη δεν θα κάνει απόσβεση ποτέ.

δ) Πιστεύω οτι το 1400 χωρίς πείραγμα Μόνο με speed booster, φίλτρο , τελικό για λίγο ήχο άντε και τίποτα μπουζί και γειώσεις θα είναι μία χαρά για την πόλη και όλα αυτά δεν θα ξεπεράσουν τα 350 ευρώ. απο εκει και πέρα τέλος. οδηγάς αξιοπρεπέστατα, οικονομικά και άνετα

ranger
16-06-08, 12:18
Το σκεπτικό είναι να πάρω το auris και σε περίπτωση που θεού θέλοντας η μαμά TOYOTA Φέρει σύντομα μέσα στα επόμενα 2 χρόνια κάτι τύπου ts να έχω καλύτερη τιμή μεταπώλησης . Αν πάρω μεταχειρισμένο τότε θα έχω χάσει περισσότερα .
χλωμό το βλέπω... πάρε το Auris για να γουστάρεις και για όλα τα χαρακτηριστικά για τα οποία γουστάρουμε την TOYOTA. TSport ομως μην περιμενεις :(


δ) Πιστεύω οτι το 1400 χωρίς πείραγμα Μόνο με speed booster, φίλτρο , τελικό για λίγο ήχο άντε και τίποτα μπουζί και γειώσεις θα είναι μία χαρα
το 1400 έχει ντίζα δεν έχει ηλεκτρικό γκάζι, άρα δε χρειαζεται sprint booster. Κατά τα άλλα συμφωνω...!

pavlosTS
16-06-08, 13:20
Το σκεπτικό είναι να πάρω το auris και σε περίπτωση που θεού θέλοντας η μαμά TOYOTA Φέρει σύντομα μέσα στα επόμενα 2 χρόνια κάτι τύπου ts να έχω καλύτερη τιμή μεταπώλησης . Αν πάρω μεταχειρισμένο τότε θα έχω χάσει περισσότερα .

Προτείνουμε αυτοκίνητα για 2 ανθρώπους ταυτόχρονα και στο τέλος θα μπερδευτουν! Βλέπω τον antoniomp με auris 1.4 και τον Plwmar με TS :)

Για τον antoniomp: Εγώ με αυτά που λες καταλαβαίνω ότι θέλεις μεταξύ άλλων και λίγο παραπάνω γκάζι. Είναι εντελός λάθος να λες θα πάρω τώρα ένα καινούριο αμάξι (auris 1.6) γιατί η ΤΟΥΟΤΑ δεν φέρνει αυτό που θέλω και θα το δώσω αν και όποτε το φέρει (tsport). Και πολλά λέφτα θα δώσεις για να το πάρεις, και πολλά λεφτά θα χάσεις όταν το δώσεις και το κυριώτερο δε θα έχεις αυτό που θες. Δεν είναι ότι λες θα δώσω 6-8 χιλιάρικα για να κάνω τώρα τη δουλειά μου και όταν βρω κάτι που μου αρέσει θα πάρω πάλι άλλο, αλλά θα δώσεις 18+ χιλιαρικα.

Εγώ θα κοίταζα εξαρχής να πάρω το αυτοκίνητο που μου αρέσει τώρα. Κοινώς η πάρε corolla TS (αν βρεις) ή στρέψου και σε άλλες εταιρίες.

Vavvas
16-06-08, 22:16
Το μνμ ειναι για τον plwmar.
Μα αυτο λεω κι εγω να πας σε αλλη επιλογη π.χ. kia pro-ceed. Χωρις να θελω να ριξω το κλαμπ μας ή την εταιρια που ολοι αγαπαμε απλα ιδεες λεω.
Το 1600 το ceed ειναι σχεδον στα ιδια λεφτα με το auris 1400......... και απλα λεω το κια και μονο αυτο γιατι ειναι το πιο φτηνο. Αν θες να κοιταξεις γκολφ φοκους κτλ τοτε πας με κλειστα ματια στο αυρις. Το ceed ειναι αυτο που λεμε value for money.
Εγω κανω υπομονη να μαζεψω λεφτα να παω σε τουρμπο(207 gt ή corsa gsi) αλλιως το ceed θα ηταν η επιλογη μου αφου εχω γυριζει ολες τις αντιπροσωπιες.

Roy-D
16-06-08, 23:25
Κωνσταντινος ειπε: δ) Πιστεύω οτι το 1400 χωρίς πείραγμα Μόνο με speed booster, φίλτρο , τελικό για λίγο ήχο άντε και τίποτα μπουζί και γειώσεις θα είναι μία χαρά για την πόλη και όλα αυτά δεν θα ξεπεράσουν τα 350 ευρώ. απο εκει και πέρα τέλος. οδηγάς αξιοπρεπέστατα, οικονομικά και άνετα[/quote]


ο καθεις λεει οτι να ναι...οχι πανω απο 350 ολα αυτα?μονο το τελικο κανει μινιμουμ 130 ευρο!!! και speed booster ή οπως αλλιως λεγαιτε δεν μπαινει σε 1,4 αουρις..δεν ειναι ηλεκτρογκαζο το 14αρη αουρις!!!
ΠΡΟΣΕΧΤΕ τι προτεινετε!:uthere

Plwmar
17-06-08, 15:18
Καλησπέρα παιδιά τι εγινέ;;;για μια βάρδια μπήκα ο έρμος και είδα άλλα τόσα posts.Χαχαχαχα :)
Βασικά ο Κωνσταντίνος έχει δίκιο γιατί μαζί πήγαμε στην αντιπροσωπεία της ΤΟΥΟΤΑ και μας είπανε οτι έχει ηλεκτρικό γκάζι το AURIS οπότε ένα speed booster είναι στα σχέδια αλλά αφού το συνηθίσω ως έχει.
Εγώ από την μία δεν είμαι του γκαζιού.Μηχανάκι είχα απο πιτσιρικάς και παίρνω το πρώτο μου αυτοκίνητο (ε είπα να ωριμάσω κι εγώ κάποτε :Ρ).Οκ δεν λέω γουστάρω οδήγηση γουστάρω να κόβω βόλτες με αυτοκίνητο αλλά δεν είμαι του γκαζιού...τουλάχιστον όχι πριν αποκτήσω κάποια σχετική εμπειρία έτσι;
Ελπίζω να γίνομαι κατανοητός.

ranger
17-06-08, 18:12
Βασικά ο Κωνσταντίνος έχει δίκιο γιατί μαζί πήγαμε στην αντιπροσωπεία της ΤΟΥΟΤΑ και μας είπανε οτι έχει ηλεκτρικό γκάζι το AURIS οπότε ένα speed booster είναι στα σχέδια αλλά αφού το συνηθίσω ως έχει..
το Auris 1400 το έχω δει σε αντιπροσωπεία με σηκωμένο καπώ και είδα οτι έχει ντίζα, ενώ για το 1600 που ρώτησα ο πωλητής δεν ήξερε να μου απαντήσει. θα με κάνετε να πάω σε αντιπροσωπεια να ρωτησω ρε... ειστε σιγουροι οτι οι πωλητης ήξερε τι έλεγε, γιατι πολλοί απο αυτούς είναι ασχετοι!
τεσπα, μικρο το κακο....

Edessaios
17-06-08, 19:03
Το 1400 είναι με ντίζα και το 1600 με ηλεκτρικό γκάζι.

Plwmar
17-06-08, 20:02
Βρε παιδιά αφού σας λέω μαζί με τον Κωνσταντίνο ήμασταν όταν ρωτούσα για το αυτοκίνητο και εκείνος ρώτησε αν το αυτοκίνητο έχει ντίζα η ηλεκτρικό και μας απάντησε ο πωλητής ηλεκτρικό και στις 2 εκδόσεις.Το θυμάμαι καθαρά.

Edessaios
17-06-08, 20:19
Βρε παιδιά αφού σας λέω μαζί με τον Κωνσταντίνο ήμασταν όταν ρωτούσα για το αυτοκίνητο και εκείνος ρώτησε αν το αυτοκίνητο έχει ντίζα η ηλεκτρικό και μας απάντησε ο πωλητής ηλεκτρικό και στις 2 εκδόσεις.Το θυμάμαι καθαρά.

Δεν ξέρει την τύφλα του ο π@π@ρ@ς!!!
Το 14αρι είναι με ντίζα!!!!

ranger
17-06-08, 22:45
θα με κάνετε να πάω σε αντιπροσωπεια να ρωτησω ρε... ειστε σιγουροι οτι οι πωλητης ήξερε τι έλεγε, γιατι πολλοί απο αυτούς είναι ασχετοι!

Δεν ξέρει την τύφλα του ο π@π@ρ@ς!!!
Το 14αρι είναι με ντίζα!!!!
Στάνταρ δεν ήξερε την τύφλα του. Ξέρετε ποσες φορές εχω σκεφτει να πάω πωλητής σε αντιπροσωπεια; Με τις λιγες γνωσεις που έχω, θα ήμουν ο καλυτερος (είμαι καλος και στις σάλτσες!!!) θα πούλαγα πολύ toyota.
Εγώ πάντος το είδα το Auris 1400 με ντίζα σε αντιπροσωπεία...
Εμένα να ακούτε!!! :did

κωνσταντίνος
18-06-08, 16:09
Στάνταρ δεν ήξερε την τύφλα του. Ξέρετε ποσες φορές εχω σκεφτει να πάω πωλητής σε αντιπροσωπεια; Με τις λιγες γνωσεις που έχω, θα ήμουν ο καλυτερος (είμαι καλος και στις σάλτσες!!!) θα πούλαγα πολύ toyota.
Εγώ πάντος το είδα το Auris 1400 με ντίζα σε αντιπροσωπεία...
Εμένα να ακούτε!!! :did

Πολύ πιθανό να έκανε λάθος...
Άν είναι έτσι ακόμα καλύτερα...

LITHOGRAFOS2002
03-07-08, 00:33
καλησπερα ακουω για οικονομια το 1.6 σε θεμα βενζινης.ξερετε ποσο μου καιει με νορμαλ οδηγηση και τσιτες? 9.6 με 9.7 πολη νορμλα και 10 χαλαρα με τσιτες /ταξιδι νορμαλ 7.5 με 7.7.ποια οικονομια>αν και πριν ειχα 1.4 πεζο 206.

vlaxomand
03-07-08, 08:24
καλησπερα ακουω για οικονομια το 1.6 σε θεμα βενζινης.ξερετε ποσο μου καιει με νορμαλ οδηγηση και τσιτες? 9.6 με 9.7 πολη νορμλα και 10 χαλαρα με τσιτες /ταξιδι νορμαλ 7.5 με 7.7.ποια οικονομια>αν και πριν ειχα 1.4 πεζο 206.
φιλε μου καλημερα.....
εμενα παντως ταξιδι με 140-160 4 ατομα,clima,κ κατι ψιλα στο πορτμπαγκαζ.....με καποια ψιλοανοιγματα 185-195
μου καει 7 με 7,5 το μεγαλλιτερο..
πιστευω οτι ειναι παρα πολυ λιγο,γιατι τα 160 δεν ειναι κ λιγα χλμ για ενα
corolla 1.6..
o πεθερος μου με το ιδιο αυτοκινητο φουλαρει κ βγαζει μαζι με ταξιδι...παρακατι 700χλμ :crazylol

eddiedimitris
19-08-08, 13:42
Ειμαι κατοχος εδω και 15 μηνες του Auris 1.4.
Οσον αφορα το γκαζι του κατα τη γνωμη μου ειναι μια χαρα.Ειδικα σε ταξιδιαπου κανω πολυ συχνα λογω δουλειας τα 150 τα πας ανετοτατα χωρις να καταλαβαινεις τιποτα και με σχετικα καλη καταναλωση.
Περα απο κανα φαναρι και καμμια προσπεραση σε ανηφορα δε νομιζω οτι το 1.6 θα μου προσφερε πολλα παραπανω.
Γενικα ρε παιδια καλο ειναι να ειμαστε πιο cool στο θεμα γκαζωματος.
Ο πατερας μου εχει το Corolla το T-SPORT και εχω κανει αρκετες χιλιαδες χιλιομετρα με αυτο.Σιγουρα και γω την εχω καταβρει ειδικα οταν περναει τις 6.000 στροφες και τρελλαινεται και εχω κανει και τις μ@λ@κιες μου.Καποια στιγμη τα βαριεσαι ομως.Και σιγουρα θες ακομα παραπανω αλογα!
Τελοσπαντων αν φιλε μου θες στην εθνικη να μπορεις να ταξιδευεις με ανεση καπου στα 160 το πολυ και γενικα μεσα στη πολη να εισαι οκ παρε το 1.4 με φουλ εξοπλισμο.
Για μενα το 1.6 δε λεει.Αν θες γκαζι κοιτα και παρε μια Corolla t-sport μεταχειρισμενη να γουσταρεις και γκαζι και τρελλο ηχο.