PDA

Επιστροφή στο Forum : Υπερβολικο χαμηλωμα?


jason
14-06-07, 22:38
εχω μια corolla ε111,προσφατα την χαμηλωσα με ελατηρια viden 35 η 40 mm,το αμαξακι μου στριβει μια χαρα αλλα πλεον βρισκει κατω απο τον κινητηρα-οχι στον προφυλακτηρα.
χθες το ειχα παει σε ενα αυτοματο πλυντηριο και δεν εμπαινε μεσα,εβρισκαν τα ημιαξονια η τα ψαλιδια,εχει συμβει σε καποιον απο σας η εχω καποιο προβλημα?μηπως αυτο γινεται επειδη ειναι πολυ λιωμενα τα εμπρος λαστιχα?help!!!

dinos
14-06-07, 22:49
Ωπα ωπα δεν παιζει ρε φιλαρακι.....δηλ αυτοι που το χουν ριξει 5ποντους κατω???Μηπως βρισκει εκει σε ενα γατζο μπροστα απτο καρτερ???Αν ναι κ τον δεις γρατζουνισμνο ξυλωσε τον....περιεργο παντως ;ακουγεται....τι ζαντα φορας???
Αν φορας 15αρα κ πανω πηγαινε να φας κ τις προεξοχες πισω μεσα απο τους θολους γιατι μολις το φορτωσεις με ενα δυο ατομα πισω θα σου βρισκουν τα λαστιχα πισω....τροχισματακι...μετα απο τοσο καιρο εγω τωρα αξιοθηκα κ πηγα σημερα κ το τροχισαμε....Παντως επειδη εχω περιεργη ραμπα στο γκαραζ μου κ αλλα κορολλακια με προφυλακτηρα wrc βρισκουν ...κανενας δε βρισκει απο κατω ουτε εγω με apex 3.5cm....

Εν ολιγοις κοιτα μηπως βρισκει πουθενα αλλου η μηπως προεξεχει τπτ που δε θα επρεπε....

Κ μια ερωτηση απο περιεργια...πως εισαι 1.4 αφου ειναι στρογγυλοφαναρο???Εχεις αλλαξει μοτερ μηπως?

κωνσταντίνος
14-06-07, 22:50
εχω μια corolla ε111,προσφατα την χαμηλωσα με ελατηρια viden 35 η 40 mm,το αμαξακι μου στριβει μια χαρα αλλα πλεον βρισκει κατω απο τον κινητηρα-οχι στον προφυλακτηρα.
χθες το ειχα παει σε ενα αυτοματο πλυντηριο και δεν εμπαινε μεσα,εβρισκαν τα ημιαξονια η τα ψαλιδια,εχει συμβει σε καποιον απο σας η εχω καποιο προβλημα?μηπως αυτο γινεται επειδη ειναι πολυ λιωμενα τα εμπρος λαστιχα?help!!!

Βασικά πρώτη φορά ακούω να βρήσκει κάποιο μηχανηκό μέρος !
Αν έβαζες ένα ποιο ψηλό λάστιχο θα βοηθήσει αλλά μετά πρέπει να προσέξεις να μην χαλάσεις το βήμα ...

κατα την γνώμη μου δεν είναι πάντα καλό τόσο πολύ χαμήλωμα

jason
14-06-07, 23:06
οταν γραφτηκα στο site ειχα μπερδευτει-επειδη ηταν 1332 νομιζα οτι λεγοταν 1.4-ξερεις αν μπορω να αλλαξω name?βρισκει και στον γαντζο που λες .φοραω 175/65/14(μαμα)αλλα το δεξι λαστιχο χανει λιγο αερα και καθε βδομαδα το βρισκω με πιεση 20(ποσο πρεπει να εχει κανονικα?30?)
το θεμα ειναι οτι βρισκει κοντα στην ροδα,εβρισκε σε 15 εκατοστα.σκεφτομαι να βαλω 205/55/16 για να ψηλωσει κανα ποντο-λες να βρισκει θολο?

dinos
14-06-07, 23:15
οταν γραφτηκα στο site ειχα μπερδευτει-επειδη ηταν 1332 νομιζα οτι λεγοταν 1.4-ξερεις αν μπορω να αλλαξω name?βρισκει και στον γαντζο που λες .φοραω 175/65/14(μαμα)αλλα το δεξι λαστιχο χανει λιγο αερα και καθε βδομαδα το βρισκω με πιεση 20(ποσο πρεπει να εχει κανονικα?30?)
το θεμα ειναι οτι βρισκει κοντα στην ροδα,εβρισκε σε 15 εκατοστα.σκεφτομαι να βαλω 205/55/16 για να ψηλωσει κανα ποντο-λες να βρισκει θολο?

Αλλαζει απ κει που αλλαζεις τους κωδικους κλπ...
Δεν παιζει να βρισκει λογω λαστιχου κ γω πριν 14αρια ιδιες διαστασεις φορουσα...με 16 σιγουρα θα βρισκει πισω κ με 15αρα οταν το φορτωνεις...απλα θελει λιγο τροχισμα κ εισαι οκ....μπροστα μεχρι 17αρα δε βρισκει...
Τα λαστιχα θελουν 30-33....
Το αμαξι δεν ψηλωνει ποτε με μεγαλυτερη ζαντα αν ειναι σωστη η διασταση κ το βημα φιλε.
ΑΑ επισης η 16αρα δεν ειναι κ ο,τι καλυτερο σε μαμα 13αρι...θα ξενερωσεις γιατι θα ψοφισει το αμαξι

dRiveR7
15-06-07, 00:25
Φίλε 1.4 corolla, μια χαρά στα λένε τα παιδιά. Τα 3-4 cm χαμήλωμα δεν είναι υπερβολικά, είναι ακριβώς το ελάχιστο που μπορείς να χαμηλώσεις. Εδώ κυκλοφορούν σαύρες τέρμα κάτω και δε βρίσκουν πουθενά. Αποκλείεται να βρίσκεις σε τμήμα του κινητήρα. Το πιο χαμηλό "μηχανικό" τμήμα του αμαξιού είναι το σασί στο κέντρο. Εκεί αν ανέβεις ράμπα και είσαι πολύ χαμηλωμένος θα βρει τη στιγμή που γίνεται η μέγιστη γωνία. Τα λάστιχα όσο λιωμένα και να είναι το πολύ πολύ να έχουν ρίξει το αμάξι κατά κάποια χιλιοστά. Δε φταίνε σίγουρα αυτά. Τώρα όσον αφορά τις ζάντες, το 205-55-16 που σκέφτεσαι είναι απλά τεράστιο!! Είναι 5πόντους ψηλότερο από τη μαμά διάσταση. Αυτό το λάστιχο πρώτον δε χωράει στο θόλο και δεύτερον αν χωρέσει θα πηγαίνει σέρνοντας στο θόλο συνέχεια!!Η διάσταση για 16αρα είναι 195-45-16 για να είσαι στο σωστό βήμα. Και πάλι θα βρίσκεις στο φρυδάκι του θόλου! Οπότε μην βάλεις 16αρα για να ψηλώσεις το αμάξι...μόνο χειρότερα θα γίνουν τα πράγματα έτσι. Αλλού βρίσκεται το πρόβλημα...μήπως προεξέχει κάτι κάτω από τη μηχανή σου? Μήπως βρίσκει ο προφυλακτήρας ή στο κέντρο στο σασί??

pwpwpali
15-06-07, 00:45
μηπως εχεις παραπανω χαμηλωμα?γιατι κ γω 3.5 κατω ειμαι κ 195-45-16 εχω αλλα δεν βρισκω ρε παιδια......καβαλαει ραμπες ανετα

tsport192
15-06-07, 00:52
Παιδιά και κάτι άλλο για να μην τρελαθούμε!
Το ύψος των ημιαξονίων δεν αλλάζει που να το "κατεβασεις 10 πόντους" το αμάξι. Είναι πάντα σταθέρό στο κέντρο της ρόδας!

Φίλε μου κάπου αλλού βρίσκει το αυτοκίνητό σου...

jason
16-06-07, 22:49
μηπως βρισκει στα ψαλιδια?βρισκει και στο κεντρο,με 195/45/16 και αν βαλω μεσα τους θολους θα βρισκει?αν ερθω την παρασκευη στην συναντηση θα ειναι κανεις εκει να το δει?

pwpwpali
17-06-07, 01:23
μηπως βρισκει στα ψαλιδια?βρισκει και στο κεντρο,με 195/45/16 και αν βαλω μεσα τους θολους θα βρισκει?αν ερθω την παρασκευη στην συναντηση θα ειναι κανεις εκει να το δει?

ελα ρε που χαθηκες...ειπα κ γω κολησε σε καμια λακουβα....κ εμεινε μεσα
αν μπορω να μετρησω σωστα αν φορας 185-60-14 κ μετα 195-45-16 θα χαμηλωση 2.3 απο το λαστιχο κ θα παρει 2.5 προς τα πανω κ 2.5 προς τα κατω σε υψος απο την ζαντα μας ενδιαφερουν οι 2.5 προς τα κατω οποτε 2.5-2.3=0.2 δλδ θα ψηλωση ακομα 2χιλιοστα σε υψος απ οτι εισαι χωρις να ναι πολυ σιγουρο...μπακαλιστικα το κανα

dRiveR7
17-06-07, 01:29
Και όποιος κατάλαβε...κατάλαβε....:D

jason
17-06-07, 12:27
κατ'αρχας φοραω 175/65,ψηλωνει μονο αν βαλω 205/55/R16,αλλα μαλλον θα βρισκω,παντως εχω δει καποια corolla με R16.ποιος εχει μια μαυρη στρογγυλοφαναρη και συχναζει αργυρουπολη με αυτοκολλητο του club?

Corollaxli
17-06-07, 14:23
Να κάνω μια ερώτηση;Το αυτοκίνητο φοράει μόνο ελατήρια για χαμήλωμα;Δεν έχεις αμορτισέρ τουλάχιστον μεσαία.Γιατί άμα φοράς μαλακά αμορτισέρ λογικό είναι στη βύθιση να βρίσκει το αμάξι.

dRiveR7
17-06-07, 14:37
Δεν είναι απαραίτητο να βρίσκει στη βύθιση ακόμα και με μαμά κατεστραμμένα αν υποθέσουμε. Εγώ τουλάχιστον σε 15 αμάξια που ξέρω με μαμά αμορτισέρ και ακόμα και 6ποντα ελατήρια δεν έβρισκε...Ειδικά εκεί που λέει ο 1.4 corolla!!! Πάντως δεν έχω καταλάβει ακόμα πως μπλέξαμε τροχούς, διαμέτρους ύψη από έδαφος και όλα αυτά. Το θέμα είναι πως με 175-65-14 και 3-4 πόντους κάτω ΔΕΝ θα έπρεπε να βρίσκει πουθενά. Επίσης φίλε 1.4 corolla κακώς αναφέρεις συνέχεια το 205-55-16!! Στο ξαναείπα είναι τεράστιος τροχός !! Και δεν ψηλώνει μόνο με 205-55-16 αλλά και με 205-50-16 και με 205-45-16. Δεν καταλαβαίνω από που σου κόλλησε αυτή η διάσταση. Τεσπά μόνο 195-45-16 (ή το πολύ πολύ οριακά 205-45-16) μπορείς να βάλεις απροβλημάτιστα χωρίς να βρίσκει ο τροχός στο θόλο και πάλι πρέπει να προσέξεις το offset της ζάντας ή να γυρίσεις ή να τροχίσεις το χειλάκι του φτερού. Τώρα για το θέμα που βρίσκεις σε κάποιο σημείο είσαι σίγουρος πως βρίσκει στη μηχανή που λες? Μήπως είναι καλύτερα να το πας σε κάποιον αμορτισερά-λαστιχά για να μπορέσει να το δει...εμέις δε μπορούμε να δούμε από εδω... και να μας πεις τι παίζει μήπως και βοηθήσει κάποιο παιδί με αντίστοιχα λάστιχα-χαμήλωμα?

pwpwpali
17-06-07, 15:06
λοιπον το γ@μ....κ παει....θα μας βλεπουν κ θα γελανε....το αυτοκινητο ρυθμιζεται το υψος του απο την αναρτηση κ πιο ειδικα απο τα ελατηρια.-
τα ζαντολαστιχα πρεπει να ναι στην μαμα συνολικη διαμετρο κ δεν βαζουμε οτι μας ερθει...εκτος αν θες να χεις 1.3 να καιει σαν 2.0 κ να χεις 1.3 κ να πηγαινει σαν 1.0

dinos
17-06-07, 15:33
λοιπον το γ@μ....κ παει....θα μας βλεπουν κ θα γελανε....το αυτοκινητο ρυθμιζεται το υψος του απο την αναρτηση κ πιο ειδικα απο τα ελατηρια.-
τα ζαντολαστιχα πρεπει να ναι στην μαμα συνολικη διαμετρο κ δεν βαζουμε οτι μας ερθει...εκτος αν θες να χεις 1.3 να καιει σαν 2.0 κ να χεις 1.3 κ να πηγαινει σαν 1.0

μια χαρα τα λες....
Τεσπα ρε φιλε δε βαζεις καμια φωτο να δουμε τουλαχιστον ποσο εχει χαμηλωσει το αμαξι????
Βαλε να δουμε κενο στο θολο κ αποσταση απο το εδαφος....
Ξαναλεω παντως για αλλη μια φορα πως αν θες να ψηλωσεις ενα αμαξι, η λυση δεν ειναι να βαλεις μεγαλη ζαντα κ να το αποτελειωσεις απο ολες τις πλευρες....
Επισης ποτε δεν πρεπει να αλλαζουμε το βημα...
οι διαστασεις δεν πανε αναλογα τα κεφια...
Τελος αυτο με το αμαξι του φιλου ουτε το χω ξαναακουσει ουτε μπορω να το κατανοησω....
Δηλ τα 6ποντα ελατηρια θα πρεπε να τα φορανε κ να το χουν το αμαξι στο γκαραζ γιατι δε θα κυκλοφορουσε πουθενα σε ελληνικο δρομο εκτος της αττικης οδου....τι να πω...

jason
17-06-07, 17:57
1)με την ζαντα ψηλωνει το αυτοκινητο:
175/65/R14=175*65%(λαστιχο)+14 intches/2=113,75+(14*2,54*100)/2=113,74+3556/2=113,74+1778=1891,74mm αρα 18,9 εκατοστα
195/50/R16=195*50%(λαστιχο)+16 intches/2=97,5+(16*2,54*100)/2=97,5+4064/2=97,5+2032=2129,5mm αρα 21,3 εκατοστα
αρα κερδιζω 2,4 εκατοστα.
αυτο που βρισκει διπλα στις ροδες μαλλον το ψαλιδι ειναι εε?και εσας ετσι ειναι?

karagiannis
17-06-07, 18:07
Το υπερβολικό χαμήλωμα έχει πολύ αγχωτική οδήγηση.Φιλικά Καραγιάννης!

dinos
17-06-07, 18:35
1)με την ζαντα ψηλωνει το αυτοκινητο:
175/65/R14=175*65%(λαστιχο)+14 intches/2=113,75+(14*2,54*100)/2=113,74+3556/2=113,74+1778=1891,74mm αρα 18,9 εκατοστα
195/50/R16=195*50%(λαστιχο)+16 intches/2=97,5+(16*2,54*100)/2=97,5+4064/2=97,5+2032=2129,5mm αρα 21,3 εκατοστα
αρα κερδιζω 2,4 εκατοστα.
αυτο που βρισκει διπλα στις ροδες μαλλον το ψαλιδι ειναι εε?και εσας ετσι ειναι?

Δηλ το χαμηλωσες 3εκτοστα κ θα το ψηλωσεις 2.5???Κ τι θα εχεις κερδισει με αυτο το σκεπτικο???

Εεεεεε ενταξει τοτε πηγαινε βρες κανενα ομορφο σχεδιο 18αρας ζαντας βαλτην απανω με 70-80 προφιλ κ θα το χεις κανει τζιπ.....
Αυτο που δεν εχεις καταλαβει ειναι οτι αλλαζοντας το βημα κ μεγαλονοντας απο 14 σε 16αρα ζαντα, θα χασεις τα 5 απο τα 12 κιλα ροπη που εχεις....αν θελεις το καταλαβαινεις αν οχι συνεχισε τους υπολογισμους σου για το πως θα ψηλωσει το αμαξι βαζοντας μεγαλυτερη ζαντα....

Μετα απο αυτο....ισως πρεπει να αναρωτηθεις κ γιατι χαμηλωσες το αμαξι κ αν πετυχες το σκοπο σου....
Αν το χαμηλωσες για θεμα μουρης τον πετυχες.....οτιδηποτε αλλο οπως π.χ. καλυτερο κρατημα δεν το χεις πετυχει γιατι εισαι με τα μαμα αμορτισερ=σε 5μηνες κλασμενα εντελως...στη συνεχεια οπως σου ειπα βαζοντας κ τις ζαντες θα χασεις τη ροπη σου κ θα σε περνανε τα smart kai seicento....

Φιλε μου εντελως φιλικα θα σου προτεινα να παρεις καμια συμβουλη απο καποιον ειδικο κ μετα να πραξεις αναλογως κ ο ειδικος δεν ειμαι εγω ουτε εσυ ουτε οι υπολοιποι.Οι συμβουλες που σου εχουν δωσει μεχρι στιγμης τα παιδια δεν ειναι επειδη ειναι ειδικοι αλλα επειδη εχουν καποια παραπανω εμπειρια γιατι πριν απο σενα τα χουν κανει κ αυτοι κ εχουν δει αποτελεσμα ή επιπτωσεις κ ξερουν.


Μιας κ εισαι νεος σε περιμενουμε κ στις συναντησεις μας να βρεθουμε απο κοντα κ να ανταλλαξουμε αποψεις,γνωσεις κλπ

jason
17-06-07, 20:37
αν ειχα ολα τα λεφτα θα το εφτιαχνα,απλως πιστευω πως με 140 αλογα η 16αρα θα ηταν μια χαρα(κοιταω το μελλον),και οταν βαλω μεγαλυτερη ζαντα δεν θα χασω σε κρατημα-σε σχεση με πριν εχω πιο σκληρα ελατηρια.

pwpwpali
17-06-07, 21:06
ρε ανθρωπε δεν το δεχομαι δλδ......... να μου πεις να μικρινεις το βημα για να κερδισεις μπαμ να πω οκ αλλα οχι κορολα κ μεγαλυτερο βημα στην 16αρα θα βαλεις 195-45
και μην μπερδευεσαι το υψος μοιραζετε μισο πανω μισο κατω
κανε 175-35%<θα βρεις το 65% του 175 που χεις>
κ 195-50%<θα βρεις το 50% που θα βαλεις>
11.3cm-9.7cm =1.6cm χαμηλοτερο προφιλ το 195-50 απο το 175-65
2.5 ι μια ιντσα που θα παρεις απο υψος ζαντας-1.6=0.9 χιλ. θα ψηλωση
αλλα εσυ θα ψηλωσεις απο το κεντρο τις ζαντας κ κατω...ειναι αχρηστο αυτο το υψος κ λαθος λαστιχο...θα βρισκει θα κανει θα ...θα...θα...
τωρα αν δεν μπορεις να καταλαβεις ποσο λαθος ειναι τι να σου κανω αλλο?κανε οτι καταλαβαινεις

dRiveR7
17-06-07, 21:09
αν ειχα ολα τα λεφτα θα το εφτιαχνα,απλως πιστευω πως με 140 αλογα η 16αρα θα ηταν μια χαρα(κοιταω το μελλον),και οταν βαλω μεγαλυτερη ζαντα δεν θα χασω σε κρατημα-σε σχεση με πριν εχω πιο σκληρα ελατηρια.

Αν βάλεις 16αρα με σωστό μέγεθος ελαστικού και κρατήσεις τη διάμετρο τροχού στα εργοστασιακά επίπεδα θα χάσεις το ελάχιστο δυνατό (ή καθόλου ίσως) από τις επιδόσεις. Οπότε δε χρειάζονται 140 άλογα....Επίσης αν βάλεις 16αρα θα κερδίσεις σε πάτημα. Όμως όπως σωστά σου λέει ο dinos θα τα παίξουν τα αμορτισέρ σου μιας και είναι μαμά. Οπότε θα χάσεις από εκεί. Αν θες τα παίρνεις υπόψη σου αυτά που λέμε (αν και δεν το βλέπω) ...ειδάλλως πράξε όπως σε φωτίσει....καλή τύχη...

dinos
18-06-07, 18:09
Τελος παντων παιδια βλεπω ανουσιο να λεμε συνεχως τα ιδια...το παιδι ανοιξε ενα θεμα για να παρει απαντησεις...απο οτι φαινεται δε δεχεται τις απαντησεις αυτες οποτε ειναι ανοφελο να συνεχισουμε να λεμε κ να λεμε....

Αυτο με το θα παρω υψος αμα βαλω μεγαλυτερη ζαντα το ακουω συνεχως....ε να παμε να βαλουμε 20αρες να τα κανουμε τρακτερ....

Τεσπα ειναι λιγο ασχετο αλλα σχετικο...εγω πηγα κ τροχισα πισω τα χειλακια κ συνεχιζει κ βρισκει....τι να κανω ρε γμτ???κ δεν ειναι τοσο λαθος απο 6.5 πηγα σε 7αρα ζαντα...195/50/15...γιατι ρε γμτ?αα κ με apex 3ποντα...βεβαια βρισκει μονο οταν βαλω πισω ατομα ετσι...αλλα κ πριν εβρισκε μονο με φορτωμα πισω

dRiveR7
18-06-07, 18:32
Βρίσκει πάλι στα χειλάκια ή στο πολύ φόρτωμα ψηλά στο θόλο? Αν βρίσκει ψηλά - μάλλον απίθανο- δε μπορέις να κάνεις τπτ εκτός από το να το ξαναψηλώσεις (λέμε τώρα), να βάλεις σκληρότερα αμορτισέρ ή να μην το φορτώνεις συχνά. Αν βρίσκει ξανά στο χειλάκι και δεν το έχεις τροχίσει όλο φάτο όλο να τελειώνεις. Μερικοί τρώνε τη ζάντα από μέσα αλλά δε νομίζω να είναι και ό,τι καλύτερο. Αλλιώς μήπως η ζάντα έχει λιγάκι λάθος offset? Μήπως ήθελε λίγο μεγαλύτερο για να μπει ο τροχός πιο μέσα?

dinos
18-06-07, 19:52
Βρίσκει πάλι στα χειλάκια ή στο πολύ φόρτωμα ψηλά στο θόλο? Αν βρίσκει ψηλά - μάλλον απίθανο- δε μπορέις να κάνεις τπτ εκτός από το να το ξαναψηλώσεις (λέμε τώρα), να βάλεις σκληρότερα αμορτισέρ ή να μην το φορτώνεις συχνά. Αν βρίσκει ξανά στο χειλάκι και δεν το έχεις τροχίσει όλο φάτο όλο να τελειώνεις. Μερικοί τρώνε τη ζάντα από μέσα αλλά δε νομίζω να είναι και ό,τι καλύτερο. Αλλιώς μήπως η ζάντα έχει λιγάκι λάθος offset? Μήπως ήθελε λίγο μεγαλύτερο για να μπει ο τροχός πιο μέσα?
Βρισκει παλι στα χειλακια κ δεν μπορω να τα φαω αλλο γιατι εκει ξεκινανε οι βιδες που πιανουν τα φρυδακια....ρε δεν παιζει κατι πιο σκληρο εχω κονι κιτρινα κ ειναι τερμα σκληρα πισω....
Η λυση εχει βρεθει κ ειναι η πιο απλη....δεν ξαναβαζω πισω ατομα χαχαχαχαχα...

pwpwpali
18-06-07, 20:28
εχεις πολυ λαθος οφσετ τοτε...1ον δοκιμασες να του δωσεις αυτην την μια μοιρα σκαρτη καμπερ?αν ναι τραβα μια ευθυγραμιση.2ον καπου καποιος καποτε ειχα ακουση κ για ενα μηχανημα που τραβαει κανα δυο εκατοστα το φτερο εξω. 3ον κ εσχατον μετα σου παει η καρδια να φας την πατουρα της ζαντας?αν ναι κανω σωστα...κ στις 4 δλδ οσο γινετε το ιδιο.

dRiveR7
18-06-07, 21:13
Οι λύσεις είναι αυτές...βέβαια μόνο η μοίρα κάμπερ είναι "αναίμακτη" για αυτοκίνητο και ζάντες. Οι άλλες δύο ....πονάνε λίγο...υπάρχει βέβαια το μηχάνημα που τραβάει τα φτερά και το έχω δει να γίνεται, απλά λίγο η ένωση με τον προφυλακτήρα είναι ζόρικη αν τραβηχτεί πολύ όμως...Οπότε dino 2 άντε 3 στο αμάξι...

pwpwpali
18-06-07, 21:25
ισως υπαρχουν κ αλλες δυο λυσεις...αν βγαινουν για μας ενυσχιτικα ελατηριο κατι μικρα ελατηρια που μπαινουν μεσα στο αλλο κ μπορουν να σηκωσουν το ιδιο βαρος χωρις να κατσουν τοσο....κ το αλλο ειναι κατι σαν λαστιχο που παταει πανω το ελατηριο κ το σηκωνει καπου μισο ποντο.ειναι αναμφιβολες κ εχουν κοστος παντως

dinos
18-06-07, 23:31
εχω δωσει οσο δεν παει καμπερ....μετα απο κει θα χω αγωνιστικο καμπερωμα πισω....τα λαστιχα ηδη τρωγονται κ φαινεται οτι ειναι απο καμπερ....τεσπα...την λυση την ειπα....δυο το πολυ....δεν κανω τπτ αλλο γιατι πρωτον μου αρεσει ετσι το αμαξι.δευτερον με πολλα ατομα δεν παει.τριτον δε χαλαω αλλα λεφτα κ δεν μπαινω σε αλλες περιπετειες κ πατεντες.τεταρτον ολα τα προηγουμενα κ πεμπτον http://www.youtube.com/watch?v=ZcRq9GnofTY οταν μπαινω ετσι τα ξεχναω ολα....
Ετσι δεν ειναι ρε παιδια???Εκει σε αποζημιωνει το γ@μημενο οσο κ να σε εχει βαλει σε εξοδα κ περιπετειες...

pwpwpali
19-06-07, 01:34
κ πεμπτον http://www.youtube.com/watch?v=ZcRq9GnofTY οταν μπαινω ετσι τα ξεχναω ολα....
Ετσι δεν ειναι ρε παιδια???Εκει σε αποζημιωνει το γ@μημενο οσο κ να σε εχει βαλει σε εξοδα κ περιπετειες...

χαχαχαχαχαχα.ωραιος...αλλα το οτι βρικσει δεν σημαινει οτι με μια ζαντα που δεν πεταει τοσο εξω θα μπαινε χειροτερα....αυτο ειναι παπαρια του ζαντολαστιχα που πηγες...οπως επαθα κ γω...κ οπως επαθαν κ πολυ αλλοι...απλα σε σενα ηταν παραπανω τι να κανουμε εισαι περισοτερο ατυχος.
αν σε περνει να αναιβεις ενα νουμερο χωρις να βρισκεις αλλου κ να κατευεις προφιλ δλδ αν φορας 195-50 να πας σε 205-45 μπορει να βοηθηση.αν κ το 195-50-15 το βρισκεις τζαμπα πλεον

NikiforosGT
10-01-10, 21:23
Τα 5-6cm τα θεωρώ υπερβολικό χαμήλωμα που μόνο κακό κάνει παρά καλό! τα 3-3,5cm είναι το καλύτερο αλλά το σωστότερο είναι με coilovers αναρτηση και όχι με απλά αμορτισερ που ζορίζονται πολύ λόγω του χαμηλώματος κτλ. Μετα από όσα χρόνια οδηγούσα χαμηλωμένα κατέληξα ότι και τα koni τα κίτρινα και τώρα τα AGX στην corolla είναι πολύ καλήτερα με μαμίσια ελατήρια. Το χαμήλωμα δεν είναι πανάκια πολλές φορές κάνει κακό παρά καλό. Στην περιπτωσή μου και δεδομένου ότι πάω με το αμάξι ταξίδια σε νησιά καθώς και στην διαδρομή για την δουλειά μου που είναι χάλια ο δρόμος γενικά θεωρώ ότι το καλύτερο είναι να μην είναι χαμηλωμένο καθόλου το αμάξι μου. Στο σταρλετ είχα κάνει ζημιά στην εξάτμιση 3-4 φορες. Στην corolla έβρισκε κάτω μέρος του κάρτερ (4E-FTE βλέπετε) έχει ποιο βαθύ κάρτερ, χτύπαγε κάτω η εξάτμιση πχ σε σαμαράκια, χτύπαγε κατω το intercooler (έχω το μαμά μπροστά και έχει σωλήνα από κάτω), μου έχει τύχει να κολλήσει στην άμμο (έβρισκε κάτω η κοιλιά του αυτοκινήτου) και σε πετραδάκια κτλ κτλ. Γενικά με το χαμήλωμα με είχε πιάσει απελπισία. Ασε που έχω αμάξι πόσα άλογα και οδηγούσα σαν κότα με τους κολόδρομους! στο σταρλετ ποια πολύ συχνα τα κονι πήγαιναν για επισκευή, στο τέλος έβαλα μαμά ελατήρια και ησύχασα! Προτίμησα να θυσιάσω από την εμφάνιση και λίγο από τα κρατήματα και βρήκα την υγειά μου! για εμένα ποτέ χαμήλωμα ξανά με απλά αμορτισερ!