Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E 12

TOYOTA COROLLA E 12 2002>

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 19-04-20, 17:57
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Εκανε ελεγχο στα μπουζι ?
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 19-04-20, 18:15
Το avatar του χρήστη trelokomio
trelokomio Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 06-02-2008
Μοντέλο: E12 1.4 f/l
Περιοχή: Θεσσαλια
Μηνύματα: 408
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 253
trelokomio είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
Εκανε ελεγχο στα μπουζι ?
Οχι καθολου.
Διαπιστωσε τον καμενο πολλαπλασιαστη, μου εβαλε πανω ενα καινουργιο και εφυγα.
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 19-04-20, 18:39
LISSAS Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 06-06-2007
Μοντέλο: 111 vv-T-i
Περιοχή: Λεκανοπέδιο
Ηλικία: 51 male
Μηνύματα: 822
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 308
LISSAS θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος LISSAS θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από trelokomio Εμφάνιση μηνυμάτων
Οχι καθολου.
Διαπιστωσε τον καμενο πολλαπλασιαστη, μου εβαλε πανω ενα καινουργιο και εφυγα.
Δλδ. αλλαξατε πολλαπλασιαστη και... κρατησατε το ιδιο μπουζι?????!!!!!
__________________
ΜΥΣΤΙΚΟΣ ΔΑΙΜΩΝ!!!!
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 19-04-20, 19:57
Το avatar του χρήστη trelokomio
trelokomio Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 06-02-2008
Μοντέλο: E12 1.4 f/l
Περιοχή: Θεσσαλια
Μηνύματα: 408
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 253
trelokomio είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από LISSAS Εμφάνιση μηνυμάτων
Δλδ. αλλαξατε πολλαπλασιαστη και... κρατησατε το ιδιο μπουζι?????!!!!!
Ναι σωστα. Σε περιπτωση που καει ο πολλαπλασιαστης χρειαζεται δλδ αλλαγη και το μπουζι? Δν γνωριζω και ο μηχανικος ουτε που ανεφερε τετοιο πραμα τι να πω.
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 19-04-20, 20:21
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Οχι απαραιτητα νομιζω, αλλα το λεω επειδη οταν δεν δουλευει, μουσκευει απο το καυσιμο λογικα και μπορει να μην δουλευει σωστα. Μπορει και οχι αλλα θελει ελεγχο σιγουρα.
Σκεψου αμα δεν δουλευει ενας πολλαπλασιαστης τι κανει εκεινος ο κυλινδρος? δεν θα γινεται μουσκεμα το μπουζι αφου δεν κανει καυση ?
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 19-04-20, 20:32
Το avatar του χρήστη trelokomio
trelokomio Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 06-02-2008
Μοντέλο: E12 1.4 f/l
Περιοχή: Θεσσαλια
Μηνύματα: 408
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 253
trelokomio είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
Οχι απαραιτητα νομιζω, αλλα το λεω επειδη οταν δεν δουλευει, μουσκευει απο το καυσιμο λογικα και μπορει να μην δουλευει σωστα. Μπορει και οχι αλλα θελει ελεγχο σιγουρα.
Σκεψου αμα δεν δουλευει ενας πολλαπλασιαστης τι κανει εκεινος ο κυλινδρος? δεν θα γινεται μουσκεμα το μπουζι αφου δεν κανει καυση ?
Θα δουμε τν τριτη, αν χαλασε παλι το ιδιο σκεφτομαι να πραγγειλω απο αντιπροσωπεια ενα καινουργιο γνησιο.
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 19-04-20, 23:10
LISSAS Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 06-06-2007
Μοντέλο: 111 vv-T-i
Περιοχή: Λεκανοπέδιο
Ηλικία: 51 male
Μηνύματα: 822
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 308
LISSAS θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος LISSAS θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από trelokomio Εμφάνιση μηνυμάτων
Ναι σωστα. Σε περιπτωση που καει ο πολλαπλασιαστης χρειαζεται δλδ αλλαγη και το μπουζι? Δν γνωριζω και ο μηχανικος ουτε που ανεφερε τετοιο πραμα τι να πω.
Απιστευτο!!! Τι να πω (γραψω).... Ρε αγορι, αλλαξε το μπουζι πρωτα, και μετα δες τον πολλαπλασιαστη! Ημαρτον!!!!
__________________
ΜΥΣΤΙΚΟΣ ΔΑΙΜΩΝ!!!!
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 19-04-20, 23:54
costas.x Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 08-10-2010
Περιοχή: ΣΕΡΡΕΣ
Ηλικία: 65 male
Μηνύματα: 143
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 194
costas.x είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Καλησπέρα χρόνια πολλά και Χριστός Ανέστη.
Φίλε μου αν μου επιτρέπεις λίγα λόγια για τον πολλαπλασιαστή για να καταλάβεις την λειτουργία του και την σχέση του με τα μπουζί.
Ο πολλαπλασιαστής είναι ένα επαγωγικό πηνίο. Αποτελείται από δύο μονωμένα μεταξύ τους πηνία τα οποία χωρίζει ένα έλασμα. Το πρώτο πηνίο αποτελείται από λίγες σπείρες. Αυτό το πηνίο διαρρέεται από ρεύμα χαμηλής τάσης. Το δεύτερο πηνίο αποτελείται από πολλές σπείρες. Όταν το πρώτο πηνίο διαρρέεται από ρεύμα, δημιουργείται μαγνητικό πεδίο γύρω του. Η απότομη διακοπή του ρεύματος συνεπάγεται τη δημιουργία υψηλής τάσης στο δεύτερο πηνίο (φαινόμενο επαγωγής).

Η υψηλή αυτή τάση πρέπει να εκτονωθεί. Το μπουζί είναι αυτό που εκτονώνει την τάση που παράγει ο πολλαπλασιαστής. Αν το μπουζί για χ λόγους δεν μπορεί να κάνει την δουλειά του τότε αργά ή γρήγορα την "ακούει" ο πολλαπλασιαστής.
Στην δική σου περίπτωση οι πολλαπλασιαστές σου έχουν τα χιλιόμετρα τους και την ανάλογη θερμική καταπόνηση. Η λογική λέει ότι μετά τόσα χιλιόμετρα αν σου "αρπάξει" ένας να περιμένεις σύντομα και δεύτερο. Γι αυτό και συνήθως τους αλλάζουν όλους. Γνώμη μου όπως αναφέρει και ο LISSAS τα μπουζί επιβαλλόταν να αλλαχτούν.
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 20-04-20, 00:25
Το avatar του χρήστη trelokomio
trelokomio Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 06-02-2008
Μοντέλο: E12 1.4 f/l
Περιοχή: Θεσσαλια
Μηνύματα: 408
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 253
trelokomio είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από LISSAS Εμφάνιση μηνυμάτων
Απιστευτο!!! Τι να πω (γραψω).... Ρε αγορι, αλλαξε το μπουζι πρωτα, και μετα δες τον πολλαπλασιαστη! Ημαρτον!!!!
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από costas.x Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλησπέρα χρόνια πολλά και Χριστός Ανέστη.
Φίλε μου αν μου επιτρέπεις λίγα λόγια για τον πολλαπλασιαστή για να καταλάβεις την λειτουργία του και την σχέση του με τα μπουζί.
Ο πολλαπλασιαστής είναι ένα επαγωγικό πηνίο. Αποτελείται από δύο μονωμένα μεταξύ τους πηνία τα οποία χωρίζει ένα έλασμα. Το πρώτο πηνίο αποτελείται από λίγες σπείρες. Αυτό το πηνίο διαρρέεται από ρεύμα χαμηλής τάσης. Το δεύτερο πηνίο αποτελείται από πολλές σπείρες. Όταν το πρώτο πηνίο διαρρέεται από ρεύμα, δημιουργείται μαγνητικό πεδίο γύρω του. Η απότομη διακοπή του ρεύματος συνεπάγεται τη δημιουργία υψηλής τάσης στο δεύτερο πηνίο (φαινόμενο επαγωγής).

Η υψηλή αυτή τάση πρέπει να εκτονωθεί. Το μπουζί είναι αυτό που εκτονώνει την τάση που παράγει ο πολλαπλασιαστής. Αν το μπουζί για χ λόγους δεν μπορεί να κάνει την δουλειά του τότε αργά ή γρήγορα την "ακούει" ο πολλαπλασιαστής.
Στην δική σου περίπτωση οι πολλαπλασιαστές σου έχουν τα χιλιόμετρα τους και την ανάλογη θερμική καταπόνηση. Η λογική λέει ότι μετά τόσα χιλιόμετρα αν σου "αρπάξει" ένας να περιμένεις σύντομα και δεύτερο. Γι αυτό και συνήθως τους αλλάζουν όλους. Γνώμη μου όπως αναφέρει και ο LISSAS τα μπουζί επιβαλλόταν να αλλαχτούν.
Παιδια εσεις καλα τα λετε αλλα προφανως εγω δεν ειμαι σε θεση να γνωριζω ουτε τον τρπο λειτουργιας του πολ/στη, ουτε οτι επρπε να αλλαχθει και το μπουζι μαζι με τον καμμενο πολ/στη/ .
Αν το μπουζι επρπε να αλλαχθει αυτο επρπε να μου το πει ο μηχανικος ειναι αποκλειστικα δικη του ευθυνη, προφανως θα το αλλαζα αν μου το ελεγε. Πηγα εκει πριν 20 μερες, το αμαξι δουλευε σαν τρακτερ, μου λεει καηκε ενας πολλαπλασιαστης, μου τον αλλαξε και το αμαξι δουλευε ρολοι δν μου ανεφερε τπτ για αλλαγη μπουζι.
Προχθες ξαφνικα παλι το ιδιο προβλημα το αμαξι δουλευε σαν τραχτερ. Οπως ειπα την Τριτη θα το παω απο κει, αν καηκε πολλαπλαιαστης παλι στον ιδιο κυλινδρο προφανως θα απαιτησω να αλαχθει χωρις να το πληρωσω γιατι δν δικαιολογητε να καηκε μεσα σε 3 εβδομαδες.

Απο εκει και περα τι να του πω να αλλαξει και το μπουζι? Επισης τα μπουζι αλλαχτηκανε στο σερβις.πριν 10Κ χιλιομετρα με γνησοα της toyota. Να φταιει το μπουζι μολις 10κ χιλιομετρα μου φαινεται εντελως κουλο.

Υ.Γ Επειδη απ οτι καταλαβαινω και λογο χιλιομετρων επειδη το πρωτο καηκε πιθανο να εχω θεμα και με τους υπολοιπους πολλαπλασιαστες, γνωριζει κανεις να μου πει ποσο κοστιζει μια τετραδα γνησιοι απο αντιπροσωπεια να τους παρω να τους βαλω πανω γνησιους μαζι με μια 4αδα καινουργια μπουζι και να ησυχασω, δεν εχω ορεξη να παω ταξιδι και να μεινω στο δρομο με το αμαξι.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη trelokomio : 20-04-20 στις 00:43.
Απάντηση με παράθεση
Α
  #10  
Παλιά 21-04-20, 21:58
keichi Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 857
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 279
keichi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Α

Μην προβληματιζεσαι καθολου! Φαγωμενα τα χει τα ψωμια του και αυτο ειναι το μονο σιγουρο!
Με 250.000χλμ ενα αμαξι, φαγωμενα τα εχει....Και εμενα τοσα εχει...
Τωρα απο κει και περα για γριο σαραβαλαρες σαν τις δικες μας, ενας/ δυο πολλαπλασιαστες και ενα ημιμπαρακι δεν ειναι δα και κατι...
Απλα αλλαξε τα!! Πλακωσε "μπορα" και σου πεσαν μερικα μαζι...Θα ξαναηρεμισει...
Αλλα παλιο χιλιοταλαιπωρημενο αμαξι ειναι φιλε, αλλα αυτοκινητα σε αυτα τα χιλιομετρα εχουν αλλαξει ηδη μηχανες/σαζμαν/κρεμαγιερες/εγκεφαλους κλπ...η κορολαρα βαστα ακομα Θερμοπυλες
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E 12

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
πολλαπλασιαστης 2ου κυλινδρου djgas1 Γνωσιακή Βάση Δεδομένων 8 23-05-18 09:17
Καμμενος Πολλαπλασιαστης Ε12 corollakias1.6 TOYOTA COROLLA E 12 1 09-09-14 09:51
Καρτερ για 2η φορα keichi TOYOTA COROLLA 111(G6) 9 18-07-10 11:36
Αλλη μια φορα μια μικρη βοηθεια miller TOYOTA COROLLA E 12 10 02-03-08 14:58



Page generated in 0,27786398 seconds (83,09% PHP - 16,91% MySQL) with 44 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 13:07.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)