Μιχαλη γενικα ισχυει οτι ειπαν και οι προλαλησαντες!!!
Το 12 ειναι ενα καλο νουμερο σε πατημα τερμα γκαζι και μετα τις 5000-5500 ή και παραπανω ή παρακατω αν εισαι Turbo και που φουσκωνει αυτο!!!
Βεβαια δεν ειναι μονο η αναλογια αερας καυσιμου σημαντικη αλλα και η προπορεια αναφλεξης γνωστη ως advance!!!
Ειναι ενας συνδυασμος που πρεπει να βρισκεται σε ιδανικη αναλογια για να μην εχεις προβληματα με υψηλα καυσαερια και εχει ως αποτελεσμα το λιωσιμο εμβολων-βαλβιδων-φλαντζας και γενικα οτι υπερθερμαινεται!!!
Ας πουμε αν θυμασαι στο dynoday που κοιτουσα στο πατημα και το innovate(wideband) αλλα και το πυρομετρο γιατι εμενα εχουν τελιωσει τα 440 μπεκ ηδη απο τις 6500 στροφες και εχει ριξει λιγο το advance οποτε και δεν εχω πολυ πυρομετρο!Δεν ξεπερναω τα 700-750 σε μακροχρονιο πατημα!!!Βεβαια επειδη εχω τον αισθητηρα του πυρομετρου μετα την τουρμπινα προσθετεις και αλλους 100-120 βαθμους οποτε το 750 γινεται 850-870 οπου μεχρι και 900 ειναι ενα ανεκτο νουμερο για σφυρηλατο μοτερ!!!
Τωρα οι αναλογιες που λενε για μαμα μοτερ στο 10 και στο 10.5 δεν ειναι λαθος ετσι το εχει ο κατασκευαστης στα μαμα μοτερ ειδικα στα παλιας τεχνολογιας και αυτα που σηκωνουν πολυ πιεση για να προστατευουν τα εμβολα απο υψηλες θερμοκρασιες EGT!!!
Τοσο δουλευουν και τα μαυρο-ασημοκαπακα 20βαλβιδα μοτερ!!!Βεβαια τοσο πλουσια κρυβουν μερικα αλογακια αν τα φτασεις γυρω στο 12-12.5 αλλα ειναι ρισκο για μοτερ με πολλες χιλ.χιλιομετρα με υψηλη συμπιεση και με κακες βενζινες!!!
Γενικα η αναλογια Α/F με την συμπιεση ,με την πιεση του Turbo και με advance και με την καταλληλη βενζινη ειναι ενας συνδυασμος που ο καθε προγραμματιστης εχει στο μυαλο του!!!
Εγω π.χ με το Punto που εχω συμπιεση 8.0 και χρησιμοποιω απκλειστικα 100αρα καλης ποιοτητας με κανενα ενισχυτικο μεσα ,δουλευω αφοβα 1.6 πιεση και με advance 15 μοιρες στον κοφτη στροφων!!!Για αυτο και το χαμηλο EGT!!!Ενα αντιστοιχο σφυρηλατο ατμοσφαιρικο νουμερο θα ηταν πανω απο 30 μοιρες στον κοφτη στροφων για σχετικα light καταστασεις και με καλη βενζινη πας στις 35 μοιρες και αν δουλευεις αγωνιστικη σηκωνεις και 40-42 ακομα και 45 μοιρες σε extreme αγωνιστικες εφαρμογες Dragster!!!
Ενα τελευταιο παραδειγμα σε Punto GT γνωστου 1.6 16βαλβιδο με αγραφο απο 13 μοιρες αυξησε 1 μοιρα στις 14 και η αναλογια εγινε απο 10.8 στο 11.1 και σηκωσε 10 αλογα!!!Τραβηγμενο παραδειγμα βεβαια γιατι αυτο ηταν πολυ πνιγμενο απο καυσιμο ,δουλευε 10 γιατι φοβοταν ο ιδιοκτητης να μην σπασει!!!!
Γενικα παντως το προγραμμα για αυτο αξιζει να το πληρωσεις γιατι αν γινει σωστα σε ολο το φασμα στροφων και καλυψει τις δικες σου αναγκες ,χρηση βενζινης κτλ. τοτε αξιζει και με το παραπανω μιας που θα εχεις και αποδοση αλλα και οικονομια-αξιοπιστια!!!
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!
http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.
Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.
Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη... 
|
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη giannis gt : 16-12-12 στις 19:41.
|