Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 18-06-12, 15:51
Το avatar του χρήστη alex-g
alex-g Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 05-06-2007
Μηνύματα: 1.659
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 386
alex-g είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από pilotos7 Εμφάνιση μηνυμάτων
Με αυτην την λογικη δωσε 3.000 και παρε αλλο Corolla.
Επισης απο αυτα που εχω δει τα 1.6 το προβλημα με τα λαδια το εβγαζαν περιπου στα 40.000 με 60.000 χλμ
ενω τα 1.4 το εβγαζαν πολυ αργοτερα.Περιπου στα 120.000 με 145.000 χλμ.
Αυτα εχω δει εγω.Υπαρχει καποιος με 1.4 να μας πει ποτε παρατηρησε το προβλημα?
πολύ σωστά εγω στο vvti που πήραμε με ενα φιλο το πρόβλημα εμφανίστηκε στα 132.000 το αμάξι αγοράστηκε με 60.000 και πλεων το εχει ακομα και κάποιο θόρυβο μεγάλο απο την μεριά τισ εισαγωγής έχοντας αυτη την στιγμή 230.000 με λαμπάκι κινητήρα η απόδοση εχει πεσει αρκετά αλλα προχωράει η τουοταρα ταξιδεύει

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από kostas_8 Εμφάνιση μηνυμάτων
Δεν εχω ανοιξει μοτερ για να δω αλλα λογικα αυτα θα εχω καθως ειναι και της πρωτης φουρνιας του 2000. Ο ανθρωπος που το αγορασα δε μου ανεφερε τιποτα για αλλαγη πιστονιων ουτε για λαδια. Γενικοτερα το αμαξι μονο αλλα αμορτισερ ειχε (κονι κοκκινα) και ολο το υπολοιπο μαμα. Συντομα που θα το ανοιξω ομως θα δω τα παντα. Παντως αν ειναι με τις 2 τρυπες, αν τα αλλαξω σε αυτα με τις 4 καθαρισα; Δε θα θελει τιποτα παραπανω; Τα ρωταω ολα αυτα για να καθορισω και τα λεφτα μου :P
αν το κόστος περνάει το ποσο το οποίο ασφαλίζετε ενα αυτοκίνητο τετιο καλύτερα να κρατήσεις τα χρήματα σου, πουλάς η ανταλλάζεις σε μαντρα αυτο συμπληρώνεις λίγα ακόμα και περνεις ενα e12, αν θες τουοτα, και έχεις επενδύσει τα λεφτά σου σε κατι ανώτερο πιο καινούριο κρατώντας σταθερα την αξία των χρημάτων σου για περισσότερο διάστημα χωρισ να πάνε χαμένα σε μια επισκευή αυτοκινήτου οπου δεν θα σου δωσει την δυνατότητα να ξανά ανακτήσεις εστω τα μισά εφόσον υπάρχει η ε12 που κυνηγά τον ανταγωνισμό κρατώντας την αξία της σε αρκετά καλα επίπεδα για την ηλικία της μιλάμε για ενα σεβαστό ποσο , αυτή είναι η γνώμη μου

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη agapiou : 18-06-12 στις 16:41. Αιτία: Συγχώνευση posts...
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;



Page generated in 0,28984690 seconds (79,56% PHP - 20,44% MySQL) with 24 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 05:57.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)