Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E*101

TOYOTA COROLLA E*101 1992>1996

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 03-05-12, 15:00
supermanboy Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 26-02-2012
Μηνύματα: 31
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 167
supermanboy είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παιδιά μακάρι να ήξερα!Τελικά από ακόμα έναν ηλεκτρολόγο της TOYOTA Πολις έμαθα πως με κάποιο αισθητήρα που δουλέυει στο Ε90 αλλά και σε άλλα παλαιότερα μοντέλα,μπαίνει και το καλώδιο από εκεί κατευθείαν στο καντράν.Τώρα τι ακριβώς μετράει,γιατί γράφει economy στο καντράν και εξήγησή του μόνο ο Ιάπωνας που το έβαλε!Το θέμα είναι ότι ούτε κωδικό μου δίνει ούτε που μπαίνει!Να πάει εκεί το αμάξι και κόστος αισθήτήρα 50€+φπα συν τα εργατικά είπε γύρω στα 40€ σύνολο άϊντε φεύγα!

alex-g πόσα κυβικά είχε το δικό σου όταν έβγαλες καταλύτη?Έπερνε από το λ αλλά από εκεί δεν μπορούμε να τσιμπήσουμε σήμα έτσι!Πάλι γυρνάμε σε εγκέφαλο!

_nicolas_ με αυτό που λες λογικά ερχόμαστε πιο πολύ στην λύση των ηλεκτρολόγων της TOYOTA.

Προσωπικά παιδιά ζητώ συγνώμη αν προκαλώ σύγχηση ή δυσπιστία!Το σωστό θα ήταν να γίνει μέσω εγκεφάλου ο οποίος μέσω πληροφοριών MAP και πεταλούδας γκαζιού να δίνει ανάλογη εντολή αλλά πάλι αν δεν βρούμε σχέδια που να έχουν το οικονομόμετρο μέσα για αυτό το σκάφος δεν κάνουμε τίποτα.Αυτόν τον αισθητήρα στο Ε90 που τον έχει?Πως είναι(χρώμα,μορφή,κωδικός) μήπως τον αγοράσω και τον δοκιμάσω για να βγω από την περιέργεια!
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 03-05-12, 17:11
Το avatar του χρήστη alex-g
alex-g Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 05-06-2007
Μηνύματα: 1.659
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 386
alex-g είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από supermanboy Εμφάνιση μηνυμάτων

alex-g πόσα κυβικά είχε το δικό σου όταν έβγαλες καταλύτη?Έπερνε από το λ αλλά από εκεί δεν μπορούμε να τσιμπήσουμε σήμα έτσι!Πάλι γυρνάμε σε εγκέφαλο!

_nicolas_ με αυτό που λες λογικά ερχόμαστε πιο πολύ στην λύση των ηλεκτρολόγων της TOYOTA.

1332CC αλλα θυμάμαι πως αυτό έγινε μετα την αφαίρεση του καταλύτη και της αλλαγής της πολλαπλής εισαγωγής με του paseo 1.5 που δεν εχει economy οπότε παίζει και το ενδεχόμενο κάποιας υποπίεσης γιατι μου έμεινε κολλημένο στο πορτοκαλί οχι στο πράσινο οπότε κάποιο σωληνάκι θα ταπώθηκε

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη alex-g : 03-05-12 στις 17:17.
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 03-05-12, 17:20
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Τα οικονομομετρα παντα με υποπιεση δουλευαν! οπως εδειξα υπηρχαν και εξωτερικα οργανακια ειχα καποτε και στο starlet! ετσι αναλογα ποσο παταμε γκαζι οταν ανοιγει περισσοτερο η πεταλουδα μας δειχνει και καλα μεγαλυτερη καταναλωση. Επειδη οπως ειπατε οντως το εχουν πολυ παλιοτερα αμαξια με καρμπυρατερ μαλλον με υποπιεση παιζουν, ομως οταν θελει ηλεκτρικο σημα πως κανει την υποπιεση σε ηλεκτρικο σημα? στο δικο μου μοτερ τουλαχιστον (4EFTE) αυτο γινεται με τον MAP sensor!!! ενω παιρνει υποπιεση δινει ηλεκτρικο σημα στην ECU ωστε να καταλαβαινει τι γινεται. Στο σημα αυτου στην ECU εκει που παει δλδ τραβαμε και ενα καλωδιο ωστε να δωσουμε στο turbometro που εχει το στροφομετρο απο starlet GT! επισης απο τον map sensor παιρνουν και αλλα πολυοργανα οπως τα πολυ γνωστα apexi S-AFC, και ισως και μερικα μπαρομετρα της αγορας που δεν εχουν καθολου συνδεση υποπιεσης! αρα καταληγουμε στο ιδιο! με την διαφορα οτι δεν ξερω πως ειναι ο map στο συγκεκριμενο μοτερ!
ο map sensor ειναι σαν αυτον? http://imageshack.us/photo/my-images...sormedium.jpg/
επισης αυτο που φαινεται απο κατω (στο σωληνακι υποπιεσης) ειναι αντεπιστροφη βαλβιδα! δεν ξερω ομως αν ρουφαει ή φυσάει!
http://www.zerotohundred.com/newforu...d=379599&stc=1
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 03-05-12, 17:27
Το avatar του χρήστη jason
jason Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 23-02-2007
Μοντέλο: suzuki swift sport
Περιοχή: αργυρούπολη
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 2.649
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 489
jason είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
Τα οικονομομετρα παντα με υποπιεση δουλευαν! οπως εδειξα υπηρχαν και εξωτερικα οργανακια ειχα καποτε και στο starlet! ετσι αναλογα ποσο παταμε γκαζι οταν ανοιγει περισσοτερο η πεταλουδα μας δειχνει και καλα μεγαλυτερη καταναλωση. Επειδη οπως ειπατε οντως το εχουν πολυ παλιοτερα αμαξια με καρμπυρατερ μαλλον με υποπιεση παιζουν, ομως οταν θελει ηλεκτρικο σημα πως κανει την υποπιεση σε ηλεκτρικο σημα? στο δικο μου μοτερ τουλαχιστον (4EFTE) αυτο γινεται με τον MAP sensor!!! ενω παιρνει υποπιεση δινει ηλεκτρικο σημα στην ECU ωστε να καταλαβαινει τι γινεται. Στο σημα αυτου στην ECU εκει που παει δλδ τραβαμε και ενα καλωδιο ωστε να δωσουμε στο turbometro που εχει το στροφομετρο απο starlet GT! επισης απο τον map sensor παιρνουν και αλλα πολυοργανα οπως τα πολυ γνωστα apexi S-AFC, και ισως και μερικα μπαρομετρα της αγορας που δεν εχουν καθολου συνδεση υποπιεσης! αρα καταληγουμε στο ιδιο! με την διαφορα οτι δεν ξερω πως ειναι ο map στο συγκεκριμενο μοτερ!
ο map sensor ειναι σαν αυτον? http://imageshack.us/photo/my-images...sormedium.jpg/
επισης αυτο που φαινεται απο κατω (στο σωληνακι υποπιεσης) ειναι αντεπιστροφη βαλβιδα! δεν ξερω ομως αν ρουφαει ή φυσάει!
http://www.zerotohundred.com/newforu...d=379599&stc=1

αντε πες τα κ εσυ, ελεος απο τον λαμδα οικονομομετρο...
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 03-05-12, 17:53
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
ο λαμβδα μετραει αναλογια καυσιμου, οτι οργανα βγαζουν σημα απο εκει ειναι halmeter (απο τον μαμα λαμδα) ή Wideband με δικο τους λαμβδα, στην ουσια ο λαμδα μας δινει μια ταση σε volts την οποια τα οργανα δειχνουν αν ειναι πλουσιο ή φτωχο το μιγμα ειτε με ψηφιακη μετρηση των volts οπως στα wideband , ειτε και με leds, μερικα και με βελονα. Επειδη τα οικονομομετρα ειναι πολυ πολυ παλια ιστορια προ καταλυτων και λαμδα δεν πιστευω πως εχει καμια σχεση, προφανως στα παλια επαιρναν σημα με υποπιεση (οπως το οικονομομετρο με βελονα που ειχα στο starlet gt), ενω τωρα θελουν ηλεκτρικο σημα μεσω δλδ του MAP γιατι το μοναδικο πραγμα στο αμαξι πανω που μετατρεπει την υποπιεση σε ηλεκτρικο σημα ειναι αυτος!

http://en.wikipedia.org/wiki/MAP_sensor
εδω σε αλλη μαρκα εχει αναλογικο στο καντραν! λενε πως συνδεεται σε σωληνακι υποπιεσης! http://www.pakwheels.com/forums/perf...not-accurate-2
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 03-05-12, 23:30
supermanboy Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 26-02-2012
Μηνύματα: 31
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 167
supermanboy είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Νικηφόρε ναι έτσι είναι ο "Map" που έχει του αδερφού μου!Δυστηχώς ,όπως ανέλυσα παραπάνω και αυτός αλλά και άλλοι τέτοιοι παρόμοιοι αισθητήρες δουλέυουν με 5V οπότε στο συγκεκριμένο δεν γίνεται να λειτουργήσουν τουλάχιστον με απευθείας τσίμπημα δείγματος!Χώρια που άμα το κάνεις έχεις μόνιμα πορτοκαλί αναμένο και αστάθεια ρελαντί-σβήσιμο!Επίσης με δείγμα όπως λέει ο Ιάσωνας με ένα τελεστικό κάπου παραπάνω θα πρέπει να το κάνω κάπου στο περίπου με ένα ρυθμιστικό αλλά έτσι επεμβαίνω στην λειτουργία μόνο και μόνο για να το κάνω να ανάψει!Με αυτό που σκέφτονται οι ηλεκτρολόγοι της TOYOTA είναι από ότι κατάλαβα,με ένα διακόπτη αισθητήρα πίεσης(σε ψηλή πιθανά πίεση να κλείνει ή ανοίγει) να πέρνω εγώ την έξοδο(γη-γείωση-σασί-0V) και να την πηγαίνω στο οικονομόμετρο για να έχω διέγερση του πορτοκαλιού LED!Συμφωνώ απόλυτα μαζί σας πως το σωστό θα ήταν από τον MAP αλλά αυτό θα προυπόθετε να βγαίνει και κάποια εντολή από την ECU-εγκέφαλο που στην δική μου περίπτωση δεν βγαίνει σύμφωνα με κωδικό πλαισίου!Αν πάλι την βγάζει ο εγκέφαλος την εντολή περίμενα από κάποιον εδώ να μου πει ποιο pin θα ήταν αρκεί να ήταν 100% σίγουρος για να μην κάψουμε τον τελευταίο!Οπότε γυρναμε στην απλή λύση του E90 που λένε!Πως είναι λοιπόν ο αισθητήρας οιοκονομομέτρου σε ένα ε90 και που συνδεόταν και αν κατα τύχη έχει και το Ε101 τέτοια υποδοχή ή ήδη τοποθετημένο τέτοιο αισθητήρα???

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη supermanboy : 04-05-12 στις 13:27.
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 08-05-12, 21:33
supermanboy Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 26-02-2012
Μηνύματα: 31
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 167
supermanboy είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Τελικά για να λειτουργήσει το οικονομόμετρο μπαίνει αισθητήριο το οποίο ονομάζεται από την ΤΟΥΟΤΑ "Φούσκα οικονομομέτρου" τιμή 53€ και τοποθετείται κάπου κοντά στον MAP!Μπαίνει σε Corolla από το 1987 - 1992.Αυτά είναι επίσημα στοιχεία από την TOYOTA ΑΓΓΕΛΟΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗ τμήμα ανταλλακτικών.Σταμάτησε να μπαίνει για άγνωστους λόγους!Περιμένω νέα από μέλος εδώ να μου πει πως είναι ακριβώς με φωτογραφία και που τον έχει το δικό του αμάξι.Στα μεταχειρισμένα που κοίταξα με ρωτούσαν για το που μπαίνει και δεν ήξερα ακριβώς να τους πω.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E*101

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Νεκρό στροφόμετρο. mixalhs_23 4AGE 20v Levin 60 24-01-17 15:08
Βοήθεια.............. kostas auris Θελω βοηθεια 1 17-02-14 14:45
Corolla EE111 turbo (4E-FTE) και στροφόμετρο NikiforosGT TOYOTA COROLLA 111(G6) 117 28-01-12 20:26
Στροφόμετρο Starlet GT σε Corolla EE111 4E-FTE how to NikiforosGT Γνωσιακή Βάση Δεδομένων 0 22-05-11 19:31
Αλλαγή πλαστικού που καλύπτει κοντερ στροφόμετρο giorgosvet TOYOTA COROLLA E 12 11 02-12-10 13:27



Page generated in 0,26339412 seconds (82,31% PHP - 17,69% MySQL) with 38 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 04:41.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)