Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E 12

TOYOTA COROLLA E 12 2002>

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 07-06-11, 18:01
Το avatar του χρήστη Speed_
Speed_ Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 19-11-2008
Μηνύματα: 348
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 237
Speed_ είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Τα απλά σπρέι δεν κάνουν και πολύ Δουλεια. Θα πρέπει να αγοράζεις προϊόν που ψεκαζει σε υγρή μορφή. Το βασικότερο είναι να βγει το φιλτρο καμπινας και να ψεκασεις μέσα στον ανεμιστηρα να το πω έτσι. Ψεκασεις και μέσα στους αεραγωγους και το αφήνεις στην ανακύκλωση αέρα γύρω στα 10 λεπτά.
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 07-06-11, 18:17
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Οι κομπρέσορες που έχουν στα A/C θελουν λάδι, τουλαχιστον στον δικο μου αυτο ανακατευεται με το φρεον στο μηχανημα, λενε πως καθε χρονο θελει ανακυκλωση το φρεον με το λαδακι για την καλύτερη δυνατη απόδοση, εγώ δεν το κανω καθε χρονο αλλα καθε 2 χρονια. Παει 50-60 ευρώ ανάλογα τον μάστορα. Επισης το μηχανημα που κανει αυτη την δουλεια πρεσαρει πρωτα το κυκλωμα πριν το γεμισει με αερα και ετσι γινεται ελεγχος για τυχον διαρροες. Μπορει από καποια συνδεση, από οτιδηποτε να εχουμε καπου διαροη να χανει ελαχιστα και να χανουμε αποδοση στην ψύξη. Ο κομπρεσορας δεν παιρνει μπρος απο ενα σημειο και κατω αν εχει χασει φρεον, αν δεν εχει χασει τοσο και ειναι λιγο αυτο που εχει χασει τοτε δεν εχουμε σωστη ψύξη. Επισης πρεπει να αλλαζουμε και το φιλτρο A/C ή φιλτρο καμπίνας τουλαχιστον σε εμενα ενα ειναι αυτό, γιατι γεμιζει σκουπιδακια και εμποδιζει την ροη του αέρα!
Στην καλυτερη αποδοση βοηθανε τα φυμε τζαμια και επισης αν και κανεις δεν το κανει, αλλα το ειχα δοκιμασει καποτε, η καλύτερη μονωση των σωληνώσεων με οσο γινεται ποιο χοντρη μονωση! επισης υπαρχει και μονωση με επιστρωση αλουμινιου και αντεχει σε υψηλοτερες θερμοκρασιες! και μην ξεχναμε και το καθαρισμο με μηχανημα υψηλής πιεσης του συμπυκνωτή του A/C (αυτο που μερικοι λενε ψυγειο A/C).

σχετικα με το φιλτρο καμπινας εχουμε ενα θεματακι εδω : http://www.corollaclub.com/forums/sh...t=17819&page=3

και άλλο ένα για προληπτική συντήρηση του A/C εδώ : http://www.corollaclub.com/forums/sh...ad.php?t=19741

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 07-06-11 στις 18:28.
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 07-06-11, 20:05
kpagonaris Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 23-03-2009
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 304
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 229
kpagonaris είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Καλωσορίζω και πάλι τη παρέα μας, μετά από αρκετό καιρό απουσίας μου!! Οπως πολύ σωστά προανέφερε ο Νικηφόρος, μέσα στο κύκλωμα συνυπάρχουν το λάδι, το οποιο παρασέρνεται από το ψυκτικό υγρό. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα το λάδι, αν για κάποιο λόγω δεν επιστρέψει στο κομπρεσέρ του A/c, να συσωρευτεί μέσα στις σωληνώσεις του εξατμιστή και έτσι μοιραία να έχουμε μείωση της απόδοσης ( το φρέον δεν γεμίζει πλήρως τον εξατμιστή από το παρεβρισκόμενο λάδι). Αυτό ακριβως κάνει το μηχάνημα που αναφέρατε στο συνεργείο ( καθαρίζει το κύκλωμα και συγχρόνως κάνει διαχωρισμό λαδιου- φρέον, η ανακύκλωση όπως αναφέρατε μερικοί). Στην ερώτησή σας, αν το φρέον χάνει την ψυκτικη του ικανότητα, η απάντηση είναι Οχι!!! Ετσι, δουλεύοντας τον κλιματισμό χειμώνα -καλοκαίρι έστω και για λίγο, βοηθάμε στην επιστροφή του λαδιού, άρα και στην καλύτερη απόδοση!!!
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E 12

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;



Page generated in 0,17769194 seconds (77,68% PHP - 22,32% MySQL) with 27 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 10:16.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)