Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA AURIS Το καινουργιο (corolla ) Hatchback με την καινοτομο ονομασια για την αναφορα του σε πιο νεο κοινο. www.auriclub.gr |
 |
|

24-01-11, 12:00
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 11-07-2006
Περιοχή:
ΣΕΡΡΕΣ
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 202
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
A! αγγλικό είναι του gorillas,παιδιά δεν το ήξερα,η ερώτηση ήταν αυθόρμητη!
__________________
TOYOTA COROLLA 1.4 VVTI 16V 97 HP(ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ!!)
|

24-01-11, 12:52
|
 |
Administrator
|
|
Εγγραφή: 28-02-2005
Περιοχή:
Πάτρα
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 6.116
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Gorillas
Γιατί να πονάω; Χτές μπήκα σε ένα φιλαράκι μου με γιαπωνέζικο και έτριζε χειρότερα από το δικό μου. Και φορούσε και μαμά ανάρτηση. Χώρια τα προβλήματα που του έβγαλε. Εκκεντροφόρους, ταμπλό(πάνω από το ράδιο), αισθητήρας vvtι.
|
Ναι αλλά τα γιαπωνέζικα βαράνε 7άρες, μη ξεχνάμε τα βασικά... Τα λέω καλά Mad;
__________________
Lift, lift, lift...
|

24-01-11, 13:30
|
 |
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 16-11-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 305
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Κατα ποσο συχνα λειτουργει το ΑBS εξαρταται και απ'τον τροπο οδηγησης του οδηγου,ποσο νευρικος ειναι.Εγω ΠΧ πολυ σπανια νιωθω το ABS,σχεδον παντα φρεναρω χαλαρα.Οποιος τρεχει εννοειται το νιωθει συχνα.
|

24-01-11, 13:41
|
 |
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 10-07-2006
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 1.484
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από LISSAS
Να αντιστρέψω το ερώτημα: τι είναι ποιο εύκολο να φρενάρεις μόνο τις ρόδες ή τις ρόδες μαζί με το σασμάν και όλο το μοτέρ ; Φιλικά
|
Το μοτέρ παράγει μόνο όταν δίνει γκάζι, αλλιώς λειτουργεί παράλληλα με την πέδηση. Άλλωστε ποιος ο λόγος να κατεβάσεις και μια ταχύτητα όταν θέλεις να φρενάρεις πιο γρήγορα?
Μην ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε.... Φιλικά πάντα....
|
 |
|
 |

24-01-11, 14:11
|
 |
|
|
Εγγραφή: 26-09-2005
Περιοχή:
Βολος
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 962
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από tsport192
Το μοτέρ παράγει μόνο όταν δίνει γκάζι, αλλιώς λειτουργεί παράλληλα με την πέδηση. Άλλωστε ποιος ο λόγος να κατεβάσεις και μια ταχύτητα όταν θέλεις να φρενάρεις πιο γρήγορα?
Μην ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε.... Φιλικά πάντα....
|
Θα συμφωνησω κ με τους δυο σας γιατι εχετε κ οι 2 δικιο αλλα στα σημεια κ εξηγουμε: Σε ενα αποτομο φρεναρησμα με πατημενο τον συμπλεκτη τα φρενα σταματουν τον ογκο χωρις αλλη βοηθεια. Με τον συμπλεκτη απατητο ομως τοτε νε μεν θεωριτικα βοηθαει κ το μοτερ με το σαζμαν αλλα σε απολυτους χρονους επιβραδυνσης μονο τοτε ειναι επιβαρυσνη στα φρενα. δλδ... σε απλο φρεναρισμα με αρκετη αποσταση φρεναρισματος το μοτερ κοβει κ αυτο μαζι. Σε φρεναρισμα πανικου ομως οπου οι τροχοι απο πχ. 100χαω πεφτουν στα 1-2χαω λογο abs σε 1 δευτερολεπτο τοτε το μοτερ δεν βοηθαει αλλα επιβαρυνει γιατι απλα το μοτερ δεν ριχνει ποτε τοσο γρηγορα τις στροφες του. κ εκτος αυτου κανενα μοτερ δεν μπορει ουτε με 1η ταχητητα να παει με 2χαω ποσο μαλον με 4η η 3η η 5η ταχυτητα στο σαζμαν.ελπιζω να κατανοησατε το σκεπτικο κ να μην σας μπερδεψα περισσοτερο.
__________________
Ειχα την ΑΕ101 κ ετρεχα σαν παλαβος. Την πουλησα αλλα μυαλο δεν εβαλα. Τωρα πηρα ΑΕ86 κ θα μπαινω σαν παλαβος!!!
|
 |
|
 |

24-01-11, 14:20
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 06-06-2007
Περιοχή:
Λεκανοπέδιο
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 822
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από tsport192
Το μοτέρ παράγει μόνο όταν δίνει γκάζι, αλλιώς λειτουργεί παράλληλα με την πέδηση. Άλλωστε ποιος ο λόγος να κατεβάσεις και μια ταχύτητα όταν θέλεις να φρενάρεις πιο γρήγορα?
Μην ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε.... Φιλικά πάντα....
|
Μιλάμε πάντα για φρενάρισμα πανικού, για άμεση ακινητοποίηση. Όχι για απλή επιβράδυνση (εδώ συμφωνούμε).
1)Καταρχήν, το μοτέρ στροφάρει πχ 3000 rpm και του ζητάμε σε κλάσμα δευτ/του να πάει στο 0!!! = κάποια επιπλέον μέτρα...
2)κάτω από τις 1000 στροφές έχεις ψεκασμό για την διατήρηση του ρελαντί (άρα και κάποια ώθηση).
Μέχρι να πατήσεις συμπλέκτη, να κατεβάσεις (αν κουμπώσει λόγω πανικού), να αφησεις...
Τέλος πάντων, αυτή είναι η γνώμη μου που προέκυψε από εμπειρίες άμεσου φρεναρίσματος και συμβουλή συγγενών επαγγελματιών οδηγών ταξί...
Φιλικά...
Και στην τελική, αν το λύσουμε τώρα το θέμα, στην κοπή πίτας τι θα συζητάμε???
__________________
ΜΥΣΤΙΚΟΣ ΔΑΙΜΩΝ!!!!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη LISSAS : 24-01-11 στις 14:45.
|
 |
|
 |

24-01-11, 15:59
|
 |
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 01-08-2007
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 137
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
παιδια επειδη εγω δεν θα ειμαι στην πιτα (παει και το φλουρι..) να βοηθησω να ξεμπερδεψουμε καποια πραγματα:
1. Δεν υπαρχει αυτοκινητο που να επιβραδυνει απο τα 100 χλμ σε σταση σε 1 ή2 ή3 sec. Αμα ηταν ετσι θαχαν φυγει τα σωβρακα μας απο το παρμπριζ...
2. Πηγαινοντας με 5η και 100 χλμ και πατωντας τερμα φρενο με ενεργοποιηση του abs (αυτα δεν ειναι λαστιχα ρε παιδια, εχουν βγει τα λινα...) τοτε:
α. με πατημενο το συμπλεκτη το μοτερ γουργουριζει στις 1000 στροφες (λιγο παραπανω απο το κανονικο ρελαντι) και εμεις λεμε το "πατερ ημων"
β. χωρις πατημενο συμπλεκτη και εφοσον το ποδι μας ειναι μονο στο φρενο, τοτε η δυναμη πεδησης ειναι τοσο ισχυρη που πρακτικα οι στροφες του κινητηρα δεν εχουν καμμια επιπτωση. Προσοχη ομως αν στιγμαια μπλοκαρει ο τροχος (πο δεν το γλυτωνεις) πιθανως στο τελος του φρεναρισματος να σβησει και ο κινητηρας.
3. Το φρεναρισμα με κατεβασμα ταχυτητας (η ΚΑΛΥΤΕΡΗ μεθοδος) εχει το εξης πλεονεκτημα: Καταρχην δοκιμαστε στο δρομο σε πορεια με 5 και 100 χλμ να κατεβασετε σε 4 ή 3 χωρις να ακουμπησετε γκαζι...θα δειτε το αμαξι να μπρουμιτιαζει..να κοβει δλδ αποτομα (μην αφησετε τελειως ξερα το συμπλεκτη να μην κανετε και καμμια ζημια...). Αυτο συμβαινει διοτι ενω κινεισαι με την πεταλουδα στα 30% απο την πληρως ανοιγμενη θεση και με 3000 στροφες, ξαφνικα κατεβαζοντας πχ σε 4 παμε στις 3700 (ε δεν θυμαμαι και ακριβως...), αλλα πλεον η πεταλουδα (αφου δεν παταμε γκαζι) ειναι σε ακομα χειροτερη θεση (ας πουμε 10%) πραγμα που σημαινει οτι ο κινητηρας φρεναρει (αφου δεν περναει αερας=δεν περναει καυσιμο) αρα αφου δεν παταμε συμπλεκτη το "κοψιμο" αυτο περναει μεσω του κιβωτιου στους τροχους αρα τους επιβραδυνει...
Συνοψιζοντας σε περιπτωση πανικου το καλυτερο ειναι ΤΕΡΜΑ φρενο, προσευχες και αν μας παει στο μυαλο (ή καλυτερα αν εχουμε πλεον την εμπειρια να το κανουμε αυτοματα) κατεβασμα ταχυτητων (το σημειο που κατεβαζουμε ειναι το σημειο που θα ανεβαζαμε σε επιταχυνση στις 5500 στροφες περιπου).
Ελπιζω να εγινα κατανοητος...ειμαι ψιλοτρελλος το ξερω, αλλα ειχα μεγαλο παθος με αυτα (και σπουδαγμενος στο ΕΜΠ!)
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη LIAKOYRAS : 24-01-11 στις 16:15.
|

24-01-11, 18:15
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 03-04-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 51
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
καλα ολα αυτα που λετε αλλα εμενα με εσωσε το χειροφρενο γτ αν περιμενα να με σταματησει το ABS....θα ειχαμε κλαματα.....
και Τελικα, ΝΑΙ, τα auris εχουν προβλημα με το ABS τους!
εκανα σημερα δοκιμη με auris φιλου αφου πρωτα τσεκαρα λαστιχα-πιεση και εκανα και ζεσταμα στα ελαστηκα.....
βασικα, ο δρομος ηταν βρεγμενος αλλα η ασφαλτος ηταν καλης ποιοτητας, αλλα αυτο δεν παιζει ρολο.... οδηγουσα με 60km/h και οταν πατησα αποτομα το φρενο ηταν σαν να παταω συμπλεκτη.... ελεος....
|

26-01-11, 13:25
|
 |
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 25-03-2006
Περιοχή:
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 1.022
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από LISSAS
Να αντιστρέψω το ερώτημα: τι είναι ποιο εύκολο να φρενάρεις μόνο τις ρόδες ή τις ρόδες μαζί με το σασμάν και όλο το μοτέρ ; Φιλικά
|
το Δεύτερο σταματάει ποιο εύκολα.
Γιατι λόγω τον τριβών ειδικά μέσα στους κιλίνδρους του μοτέρ καταναλώνετε πολύ μεγάλο ποσώ κινητικής ενέργειας (σε θερμική) το οποίο αν δεν είναι συμπλεγμμένη η μηχανή πρέπει να το ασκήσουν τα τακάκια των φρένων απο την στιγμή που το βάρος του αυτοκινήτου [με η χωρίς σύμπλεξη είναι 250 κιλά (Ε12)]
__________________
Αν δέν είναι πισωκούνα δέν κάνεις δουλειά !
Θυμήσου ! οδήγα προσεχτικά, είναι υποχρέωση σου! τα παλιοσίδερα ξανα γήνονται, εμείς ΌΧΙ.
|
 |
|
 |

26-01-11, 13:39
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 06-06-2007
Περιοχή:
Λεκανοπέδιο
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 822
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από κωνσταντίνος
το Δεύτερο σταματάει ποιο εύκολα.
Γιατι λόγω τον τριβών ειδικά μέσα στους κιλίνδρους του μοτέρ καταναλώνετε πολύ μεγάλο ποσώ κινητικής ενέργειας (σε θερμική) το οποίο αν δεν είναι συμπλεγμμένη η μηχανή πρέπει να το ασκήσουν τα τακάκια των φρένων απο την στιγμή που το βάρος του αυτοκινήτου [με η χωρίς σύμπλεξη είναι 250 κιλά (Ε12)]
|
ξεχνάς ότι λόγω αδράνειας των κινούμενων μερών του συστήματος μηχανής-βολάν-σασμάν η επιβράδύνση στην μονάδα του χρόνου είναι πιο αργή από αυτην των τροχών οι οποίοι συμπαρασύρονται από το εν λόγω σύστημα. Άλλωστε, αυτή είναι και η θεμελιώδης χρησιμότητα του βολάν= α)να παρέχει ομοιομορφία στρέψης και β) αποθηκεύει κινητική ενέργεια από τον κύλινδρο σε χρόνο καύσης-εκτόνωσης, την οποία επιστρέφει-μεταφέρει στους άλλους κυλίνδρους που βρίσκονται σε εισαγωγή-συμπίεση-εξαγωγή.
Ή κάπως έτσι συμβαίνει...
__________________
ΜΥΣΤΙΚΟΣ ΔΑΙΜΩΝ!!!!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη LISSAS : 26-01-11 στις 14:12.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία
|
|
|
Page generated in 0,26984310 seconds (83,13% PHP - 16,87% MySQL) with 44 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 12:19. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|