Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > TOYOTA AURIS

TOYOTA AURIS Το καινουργιο (corolla ) Hatchback με την καινοτομο ονομασια για την αναφορα του σε πιο νεο κοινο. www.auriclub.gr

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 23-01-11, 10:50
Το avatar του χρήστη LIAKOYRAS
LIAKOYRAS Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 01-08-2007
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 137
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 232
LIAKOYRAS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
H αρχη λειτουργιας του ΑΒS ειναι σχετικα απλη και σωτηρια: ενα "ματακι" σε καθε ροδα "διαβαζει" μια οδοντοτη τροχαλια και αν διαπιστωσει οτι τα δοντια περνουν με διαφορετικη συχνοτητα σε σχεση με την αμεσως προηγουμενη κατασταση (χιλιοστα του δευτερολεπτου μιλαμε) τοτε καταλαβαινει οτι ο τροχος μπλοκαρε και ετσι δινεται το σημα να μειωθει αυτοματα η πιεση προκειμενου να επανελθει στην προτερα κατασταση. Ετσι οταν ο τροχος μπλοκαρει παυει η περιστροφη της τροχαλιας αρα παυει να διαβαζει το ματακι αρα μειωνει την πιεση μεχρι να αρχισει να ξαναδιαβαζει...Ουσιαστικα το "ασε πατα" το κανει αυτοματα η κεντρικη μοναδα και ως εκ τουτου (και αν δεν εχει κανεις μας ενσωματωμενο τσιπακι στο ποδι του....) ειναι παντα ΤΑΧΥΤΕΡΟ απο τον οδηγο. Απο το ιδιο ματακι παρεπιπτοντως παιρνει στοιχεια και το antispin (εδω αναποδα καταλαβαινει οτι κατι δεν παει καλα οταν διαβαζει περισσοτερα δοντια απο οσα πρεπει κοβοντας τον κινητηρα), οπως και το ESP (λαμβανοντας ομως και πολλα αλλα δεδομενα).
Η μοναδικη περιπτωση το abs να καθισταται περιττο ειναι οταν κινουμαστε σε χιονι ή χωμα οποτε το μπλοκαρισμα του τροχου δημιουργει ενα μικρο λοφακι μπροστα απο τη ροδα βοηθωντας στο φρεναρισμα, ενω το abs δεν θα αφηνε αυτο το χρησιμο λοφακι...
Εν κατακλειδει το abs ειναι το πιο χρησιμο εργαλειο "αμυνας" μαζι με τις ζωνες που φερει ενα αυτοκινητο, εαν σε καποιους δεν δουλευει σωστα δεν φταιει το abs αλλα το αυτοκινητο...
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > TOYOTA AURIS

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
απενεργοποιηση beep DIM71 TOYOTA COROLLA E15 7 28-06-10 19:34
Απενεργοποιηση immobilizer? Anonymous ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 16 29-05-04 01:59



Page generated in 0,17259598 seconds (76,00% PHP - 24,00% MySQL) with 24 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 21:38.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)