Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > TOYOTA AURIS

TOYOTA AURIS Το καινουργιο (corolla ) Hatchback με την καινοτομο ονομασια για την αναφορα του σε πιο νεο κοινο. www.auriclub.gr

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 21-01-11, 16:47
Το avatar του χρήστη κωνσταντίνος
κωνσταντίνος Offline:

Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 25-03-2006
Μοντέλο: E12
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 1.022
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 339
κωνσταντίνος είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από LISSAS Εμφάνιση μηνυμάτων
Η κατάσταση επιβαρύνεται όταν, σε φρενάρισμα πανικού, ξεχνάμε να βγάλουμε την ταχύτητα. Λόγω αδράνειας περιστροφής του μοτέρ, σπρώχνει το αυτ/το και επιμηκύνει το φρενάρισμα...
Σε καταβάσεις, καλός είναι ο έλεγχος του αυτ/του με την μηχανή για ελεγχόμενη επιβράδυνση, αλλά όχι σε άμεσο φρενάρισμα!!!!

Νομίζω οτι κάνεις λάθος. Δεν έχει σχέση αν φρενάρεις απότομα. Όταν έχεις την μηχανή συμπλεγμένη είναι καλύτερα γιατι για να πατίσεις φρένο αφήνεις το γκάζι και δεν υπερισχύει καμία αδράνεια αλλά κερδίζεις στο φρενάρισμα απο το βάρος της μηχανής το οποίο επεμβένει άμεσα στους τροχούς διαμέσου του σαζμάν.

Με λίγα λόγια τι είναι ποιο εύκολο να περιστρέψεις μόνο τις ρόδες ή τις ρόδες μαζί με το σασμάν και όλο το μοτέρ ;

σκέψου το.
__________________


Αν δέν είναι πισωκούνα δέν κάνεις δουλειά !

Θυμήσου ! οδήγα προσεχτικά, είναι υποχρέωση σου! τα παλιοσίδερα ξανα γήνονται, εμείς ΌΧΙ.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη κωνσταντίνος : 21-01-11 στις 16:54.
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 24-01-11, 09:10
LISSAS Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 06-06-2007
Μοντέλο: 111 vv-T-i
Περιοχή: Λεκανοπέδιο
Ηλικία: 51 male
Μηνύματα: 822
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 308
LISSAS θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος LISSAS θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από κωνσταντίνος Εμφάνιση μηνυμάτων
Με λίγα λόγια τι είναι ποιο εύκολο να περιστρέψεις μόνο τις ρόδες ή τις ρόδες μαζί με το σασμάν και όλο το μοτέρ ;

σκέψου το.
Να αντιστρέψω το ερώτημα: τι είναι ποιο εύκολο να φρενάρεις μόνο τις ρόδες ή τις ρόδες μαζί με το σασμάν και όλο το μοτέρ ; Φιλικά
__________________
ΜΥΣΤΙΚΟΣ ΔΑΙΜΩΝ!!!!
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 24-01-11, 13:41
Το avatar του χρήστη tsport192
tsport192 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 10-07-2006
Μοντέλο: E12 facelift 1.6 SOL M/R
Ηλικία: 43 male
Μηνύματα: 1.484
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 409
tsport192 έχει πασίγνωστο όνομα tsport192 έχει πασίγνωστο όνομα tsport192 έχει πασίγνωστο όνομα tsport192 έχει πασίγνωστο όνομα tsport192 έχει πασίγνωστο όνομα tsport192 έχει πασίγνωστο όνομα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από LISSAS Εμφάνιση μηνυμάτων
Να αντιστρέψω το ερώτημα: τι είναι ποιο εύκολο να φρενάρεις μόνο τις ρόδες ή τις ρόδες μαζί με το σασμάν και όλο το μοτέρ ; Φιλικά
Το μοτέρ παράγει μόνο όταν δίνει γκάζι, αλλιώς λειτουργεί παράλληλα με την πέδηση. Άλλωστε ποιος ο λόγος να κατεβάσεις και μια ταχύτητα όταν θέλεις να φρενάρεις πιο γρήγορα?

Μην ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε.... Φιλικά πάντα....
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 24-01-11, 14:11
Το avatar του χρήστη tsaftsouf20V
tsaftsouf20V Offline:
 
Εγγραφή: 26-09-2005
Μοντέλο: ΑΕ86 Levin
Περιοχή: Βολος
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 962
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 342
tsaftsouf20V θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από tsport192 Εμφάνιση μηνυμάτων
Το μοτέρ παράγει μόνο όταν δίνει γκάζι, αλλιώς λειτουργεί παράλληλα με την πέδηση. Άλλωστε ποιος ο λόγος να κατεβάσεις και μια ταχύτητα όταν θέλεις να φρενάρεις πιο γρήγορα?

Μην ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε.... Φιλικά πάντα....
Θα συμφωνησω κ με τους δυο σας γιατι εχετε κ οι 2 δικιο αλλα στα σημεια κ εξηγουμε: Σε ενα αποτομο φρεναρησμα με πατημενο τον συμπλεκτη τα φρενα σταματουν τον ογκο χωρις αλλη βοηθεια. Με τον συμπλεκτη απατητο ομως τοτε νε μεν θεωριτικα βοηθαει κ το μοτερ με το σαζμαν αλλα σε απολυτους χρονους επιβραδυνσης μονο τοτε ειναι επιβαρυσνη στα φρενα. δλδ... σε απλο φρεναρισμα με αρκετη αποσταση φρεναρισματος το μοτερ κοβει κ αυτο μαζι. Σε φρεναρισμα πανικου ομως οπου οι τροχοι απο πχ. 100χαω πεφτουν στα 1-2χαω λογο abs σε 1 δευτερολεπτο τοτε το μοτερ δεν βοηθαει αλλα επιβαρυνει γιατι απλα το μοτερ δεν ριχνει ποτε τοσο γρηγορα τις στροφες του. κ εκτος αυτου κανενα μοτερ δεν μπορει ουτε με 1η ταχητητα να παει με 2χαω ποσο μαλον με 4η η 3η η 5η ταχυτητα στο σαζμαν.ελπιζω να κατανοησατε το σκεπτικο κ να μην σας μπερδεψα περισσοτερο.
__________________
Ειχα την ΑΕ101 κ ετρεχα σαν παλαβος. Την πουλησα αλλα μυαλο δεν εβαλα. Τωρα πηρα ΑΕ86 κ θα μπαινω σαν παλαβος!!!
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 24-01-11, 14:20
LISSAS Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 06-06-2007
Μοντέλο: 111 vv-T-i
Περιοχή: Λεκανοπέδιο
Ηλικία: 51 male
Μηνύματα: 822
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 308
LISSAS θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος LISSAS θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από tsport192 Εμφάνιση μηνυμάτων
Το μοτέρ παράγει μόνο όταν δίνει γκάζι, αλλιώς λειτουργεί παράλληλα με την πέδηση. Άλλωστε ποιος ο λόγος να κατεβάσεις και μια ταχύτητα όταν θέλεις να φρενάρεις πιο γρήγορα?

Μην ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε.... Φιλικά πάντα....
Μιλάμε πάντα για φρενάρισμα πανικού, για άμεση ακινητοποίηση. Όχι για απλή επιβράδυνση (εδώ συμφωνούμε).
1)Καταρχήν, το μοτέρ στροφάρει πχ 3000 rpm και του ζητάμε σε κλάσμα δευτ/του να πάει στο 0!!! = κάποια επιπλέον μέτρα...
2)κάτω από τις 1000 στροφές έχεις ψεκασμό για την διατήρηση του ρελαντί (άρα και κάποια ώθηση).

Μέχρι να πατήσεις συμπλέκτη, να κατεβάσεις (αν κουμπώσει λόγω πανικού), να αφησεις...
Τέλος πάντων, αυτή είναι η γνώμη μου που προέκυψε από εμπειρίες άμεσου φρεναρίσματος και συμβουλή συγγενών επαγγελματιών οδηγών ταξί...
Φιλικά...

Και στην τελική, αν το λύσουμε τώρα το θέμα, στην κοπή πίτας τι θα συζητάμε???
__________________
ΜΥΣΤΙΚΟΣ ΔΑΙΜΩΝ!!!!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη LISSAS : 24-01-11 στις 14:45.
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 24-01-11, 15:59
Το avatar του χρήστη LIAKOYRAS
LIAKOYRAS Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 01-08-2007
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 137
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 232
LIAKOYRAS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
παιδια επειδη εγω δεν θα ειμαι στην πιτα (παει και το φλουρι..) να βοηθησω να ξεμπερδεψουμε καποια πραγματα:
1. Δεν υπαρχει αυτοκινητο που να επιβραδυνει απο τα 100 χλμ σε σταση σε 1 ή2 ή3 sec. Αμα ηταν ετσι θαχαν φυγει τα σωβρακα μας απο το παρμπριζ...
2. Πηγαινοντας με 5η και 100 χλμ και πατωντας τερμα φρενο με ενεργοποιηση του abs (αυτα δεν ειναι λαστιχα ρε παιδια, εχουν βγει τα λινα...) τοτε:
α. με πατημενο το συμπλεκτη το μοτερ γουργουριζει στις 1000 στροφες (λιγο παραπανω απο το κανονικο ρελαντι) και εμεις λεμε το "πατερ ημων"
β. χωρις πατημενο συμπλεκτη και εφοσον το ποδι μας ειναι μονο στο φρενο, τοτε η δυναμη πεδησης ειναι τοσο ισχυρη που πρακτικα οι στροφες του κινητηρα δεν εχουν καμμια επιπτωση. Προσοχη ομως αν στιγμαια μπλοκαρει ο τροχος (πο δεν το γλυτωνεις) πιθανως στο τελος του φρεναρισματος να σβησει και ο κινητηρας.
3. Το φρεναρισμα με κατεβασμα ταχυτητας (η ΚΑΛΥΤΕΡΗ μεθοδος) εχει το εξης πλεονεκτημα: Καταρχην δοκιμαστε στο δρομο σε πορεια με 5 και 100 χλμ να κατεβασετε σε 4 ή 3 χωρις να ακουμπησετε γκαζι...θα δειτε το αμαξι να μπρουμιτιαζει..να κοβει δλδ αποτομα (μην αφησετε τελειως ξερα το συμπλεκτη να μην κανετε και καμμια ζημια...). Αυτο συμβαινει διοτι ενω κινεισαι με την πεταλουδα στα 30% απο την πληρως ανοιγμενη θεση και με 3000 στροφες, ξαφνικα κατεβαζοντας πχ σε 4 παμε στις 3700 (ε δεν θυμαμαι και ακριβως...), αλλα πλεον η πεταλουδα (αφου δεν παταμε γκαζι) ειναι σε ακομα χειροτερη θεση (ας πουμε 10%) πραγμα που σημαινει οτι ο κινητηρας φρεναρει (αφου δεν περναει αερας=δεν περναει καυσιμο) αρα αφου δεν παταμε συμπλεκτη το "κοψιμο" αυτο περναει μεσω του κιβωτιου στους τροχους αρα τους επιβραδυνει...
Συνοψιζοντας σε περιπτωση πανικου το καλυτερο ειναι ΤΕΡΜΑ φρενο, προσευχες και αν μας παει στο μυαλο (ή καλυτερα αν εχουμε πλεον την εμπειρια να το κανουμε αυτοματα) κατεβασμα ταχυτητων (το σημειο που κατεβαζουμε ειναι το σημειο που θα ανεβαζαμε σε επιταχυνση στις 5500 στροφες περιπου).
Ελπιζω να εγινα κατανοητος...ειμαι ψιλοτρελλος το ξερω, αλλα ειχα μεγαλο παθος με αυτα (και σπουδαγμενος στο ΕΜΠ!)

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη LIAKOYRAS : 24-01-11 στις 16:15.
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 24-01-11, 18:15
Garazakias Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 03-04-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 51
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 204
Garazakias είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
καλα ολα αυτα που λετε αλλα εμενα με εσωσε το χειροφρενο γτ αν περιμενα να με σταματησει το ABS....θα ειχαμε κλαματα.....

και Τελικα, ΝΑΙ, τα auris εχουν προβλημα με το ABS τους!
εκανα σημερα δοκιμη με auris φιλου αφου πρωτα τσεκαρα λαστιχα-πιεση και εκανα και ζεσταμα στα ελαστηκα.....

βασικα, ο δρομος ηταν βρεγμενος αλλα η ασφαλτος ηταν καλης ποιοτητας, αλλα αυτο δεν παιζει ρολο.... οδηγουσα με 60km/h και οταν πατησα αποτομα το φρενο ηταν σαν να παταω συμπλεκτη.... ελεος....
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 26-01-11, 13:25
Το avatar του χρήστη κωνσταντίνος
κωνσταντίνος Offline:

Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 25-03-2006
Μοντέλο: E12
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 1.022
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 339
κωνσταντίνος είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από LISSAS Εμφάνιση μηνυμάτων
Να αντιστρέψω το ερώτημα: τι είναι ποιο εύκολο να φρενάρεις μόνο τις ρόδες ή τις ρόδες μαζί με το σασμάν και όλο το μοτέρ ; Φιλικά
το Δεύτερο σταματάει ποιο εύκολα.
Γιατι λόγω τον τριβών ειδικά μέσα στους κιλίνδρους του μοτέρ καταναλώνετε πολύ μεγάλο ποσώ κινητικής ενέργειας (σε θερμική) το οποίο αν δεν είναι συμπλεγμμένη η μηχανή πρέπει να το ασκήσουν τα τακάκια των φρένων απο την στιγμή που το βάρος του αυτοκινήτου [με η χωρίς σύμπλεξη είναι 250 κιλά (Ε12)]
__________________


Αν δέν είναι πισωκούνα δέν κάνεις δουλειά !

Θυμήσου ! οδήγα προσεχτικά, είναι υποχρέωση σου! τα παλιοσίδερα ξανα γήνονται, εμείς ΌΧΙ.
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 26-01-11, 13:39
LISSAS Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 06-06-2007
Μοντέλο: 111 vv-T-i
Περιοχή: Λεκανοπέδιο
Ηλικία: 51 male
Μηνύματα: 822
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 308
LISSAS θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος LISSAS θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από κωνσταντίνος Εμφάνιση μηνυμάτων
το Δεύτερο σταματάει ποιο εύκολα.
Γιατι λόγω τον τριβών ειδικά μέσα στους κιλίνδρους του μοτέρ καταναλώνετε πολύ μεγάλο ποσώ κινητικής ενέργειας (σε θερμική) το οποίο αν δεν είναι συμπλεγμμένη η μηχανή πρέπει να το ασκήσουν τα τακάκια των φρένων απο την στιγμή που το βάρος του αυτοκινήτου [με η χωρίς σύμπλεξη είναι 250 κιλά (Ε12)]
ξεχνάς ότι λόγω αδράνειας των κινούμενων μερών του συστήματος μηχανής-βολάν-σασμάν η επιβράδύνση στην μονάδα του χρόνου είναι πιο αργή από αυτην των τροχών οι οποίοι συμπαρασύρονται από το εν λόγω σύστημα. Άλλωστε, αυτή είναι και η θεμελιώδης χρησιμότητα του βολάν= α)να παρέχει ομοιομορφία στρέψης και β) αποθηκεύει κινητική ενέργεια από τον κύλινδρο σε χρόνο καύσης-εκτόνωσης, την οποία επιστρέφει-μεταφέρει στους άλλους κυλίνδρους που βρίσκονται σε εισαγωγή-συμπίεση-εξαγωγή.
Ή κάπως έτσι συμβαίνει...
__________________
ΜΥΣΤΙΚΟΣ ΔΑΙΜΩΝ!!!!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη LISSAS : 26-01-11 στις 14:12.
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 03-02-11, 04:24
Το avatar του χρήστη Black Pearl
Black Pearl Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 14-05-2009
Μοντέλο: Auris 1.6 Dual VVTi
Μηνύματα: 142
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 212
Black Pearl είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Καταρχας ευχομαι στο φιλο Garazakia να μη του ξανατυχει κατι τετοιο και να ναι καλα το παιδι που χτυπησε.
Σε ολες αυτες τις σελιδες υποθηκαν αρκετα σωστα πραγματα.
Εγω προσωπικα αρχησα να προβληματιζομαι με αυτα που διαβασα απο το φιλο μας περι ABS. Εχω την εντυπωση οτι δουλευει μια χαρα στο αυτοκινητο μου, αν και δεν εχει μπει σε λειτουργια πολλες φορες. Θα επιδιωξω να το τεσταρω καποια στιγμη σε μερος που μπορω να το κανω, για να δω και εντυπωσεις που θα μου αφησει.

Κατα τα αλλα παιδια ο δρομος, μας θελει παντα συγκεντρωμενους σε αυτον και το μυαλο μας πρεπει να ναι παντα καθαρο.
Ενα γατι και ενα σκυλι στο 1 μετρο δε το προλαβαινουμε ουτε και με 30km/h αν πηγαινουμε. Τα υπολοιπα θεωρω οτι τα προλαβαινουμε αν εχουμε σωστες ταχυτητες και παντα το μυαλο μας να στροφαρει πιο πολυ απο το μοτερ μας.
Η προβλεψη οτι "τωρα σε αυτο το στενο ισως μου πεταχτει καποιος" ειναι οτι καλυτερο μπορει να μας συμβαινει, το λεω και ενεργητικη ασφαλεια...καθως περα απο τα φρενα, τα τακακια, τα λαστιχα κτλ, η προβλεψη και το καθαρο μυαλο ξανατονιζω ειναι σημαντικα εφοδια!

Το ABS θεωρω ειναι ενα απιστευτο εργαλειο ασφαλειας για ολους! Οταν λειτουργει σωστα ναι σωζει ζωες. Το ESP και τα υπολοιπα συστηματα μερικους μπορει να τους ξενερωνουν, το ABS οταν λειτουργει σωστα ΠΟΤΕ!

Μην ξεχνατε οτι στους δρομους δε βγαινουν μονο τα καλα παιδια και τα προσεκτικα, αλλα και οι τρελοι που δε χωρεσαν στα τρελαδικα.
Παντα με προσοχη!
__________________
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > TOYOTA AURIS

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
απενεργοποιηση beep DIM71 TOYOTA COROLLA E15 7 28-06-10 19:34
Απενεργοποιηση immobilizer? Anonymous ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 16 29-05-04 01:59



Page generated in 0,29842901 seconds (84,22% PHP - 15,78% MySQL) with 42 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 13:15.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)