Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > UPDATES

UPDATES ΔΙΑΦΟΡΑ UPDATES

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 19-09-10, 09:04
Το avatar του χρήστη johnboy
johnboy Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 12-09-2006
Μοντέλο: corolla E11, avensis T22
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 538
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 283
johnboy είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
τα wrc ειχαν (εχουν ; ) φιμωμενες εισαγωγες για να μην ξεπερνουν τα 300 αλογα, οπως οριζαν οι κανονισμοι.
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 19-09-10, 10:19
Το avatar του χρήστη ranger
ranger Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 27-03-2005
Μοντέλο: E-12 Tsport facelift
Περιοχή: 'Ιλιον
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 4.110
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 665
ranger θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος ranger θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Νομίζω ότι είναι μεγάλη πολυτέλεια να φτιάχνεις ένα αυτοκίνητο WRC 350 άλογα και μετά να του φιμώνεις την εισαγωγή για να το περιορίσεις στα 300 όπως ορίζουν οι κανονισμοί....

Εγώ νομίζω ότι αυτή η στένωση πριν την τουρμπίνα γίνεται για να ομαλοποιείται η ροή του αέρα που μπαίνει από την εισαγωγή. Όταν μεταφέρουμε ένα ρευστό (αέρας) μέσα σε ένα σωλήνα, δύο είναι τα μεγέθη που χαρακτηρίζουν την κίνηση του, η ταχύτητα και η πίεση. Τα δύο αυτά μεγέθη είναι άμεσα συνδεδεμένα και αλληλοεξαρτώμενα (όταν μεγαλώνει η ταχύτητα μειώνεται η πίεση και το αντίθετο), έχουν δηλαδή σταθερό γινόμενο. Μεταβάλλοντας τη διατομή του σωλήνα που κινείται το αέριο, μπορούμε να παίξουμε με αυτά τα δύο μεγέθη καθώς και με την ομαλότητα της ροής, αυτό γίνεται με ένα ακροφύσιο Venturi.

Η συγκεκριμένη διάταξη που έχει Πανο ο κινητήρας του WRC είναι ενα ακροφύσιο De Laval και είναι μια ειδική περίπτωση του Venturi. Η φυσική που κρύβει από πίσω έχει πολύ ταλαιπωρία. Αυτό που αξίζει να πούμε είναι ότι αυτό το ακροφύσιο δημιουργεί υπερηχητική ταχύτητα στην στον αέρα στην έξοδο του, αρκεί αυτός να έχει την κατάλληλη πίεση στην είσοδό του. Χρησιμοποιείται σε κινητήρες Jet, αλλά όπως φαίνεται και σε κινητήρες WRC που δουλεύουν με πιέσεις πάνω απο 2bar!
Συνημμένα Thumbnails
Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  800px-De_laval_nozzle.svg.jpg
Εμφανίσεις:  144
Μέγεθος:  12,0 KB  
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Ειδικών Επιχειρήσεων


Κάντε τους δρόμους πιο ασφαλείς, είναι ευθύνη όλων μας...
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > UPDATES

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
3sgte makatos3sgte Μοτερ. 48 22-09-16 14:15
service σε 3sgte st215 Paris! SUPPORT 1 23-11-15 19:58
ST215 -να κατσει σε βαση για 4afe Georgezt CARINA - AVENSIS - CELICA - RAV4 11 27-09-10 19:57



Page generated in 1,27240610 seconds (86,15% PHP - 13,85% MySQL) with 27 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 21:33.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)