Δλδ αν κατάλαβα καλά έβαλες το μοτερ αλλά το σασμαν είναι της g6 άρα έχει 6 ταχύτητες. Από ότι μου έχουν πει γιατί δεν έχω δοκιμάσει το 6ταχυτο δεν είναι καλή επιλογή, ήθελα και εγω να το βαλω, γιατί παρόλο τις 6 ταχυτητες είναι ποιο κοντο από την 5η πχ του starlet gt/glanza σασμαν. Επίσης και εγώ στο starlet GT αρχικά είχα το μαμα σασμαν του μοτερ 2Ε-Ε με τις 5 ταχύτητες και σκότωνε από επιτάχυνση αλλά σπινιαρα παρα πολύ (ειχα και 185/55/14 τότε) αλλά στα ταξίδια υπέφερε και έκαιγε πολύ. Μετά που του έσπασα τα συχρονιζε και έβαλα από starlet gt πραγματικά βρήκα την υγειά μου! αυτό έχω και τώρα στην corolla και είμαι 100% ευχαριστημένος! και μην ανησυχείς καθόλου για το βάρος της corolla! δεν ισχύει κάτι τέτοιο! το αμάξι πάει πολύ καλά και σε ταξίδια είναι φοβερό αλλά και σε επιταχύνσεις, οκ δεν είναι στις εκκινήσεις σαν το κοντό, αλλά το συνηθήζεις αμέσως! σου το συνιστώ ανεπιφύλακτα! και μου το έχουν πει και γνωστοί μηχανικοί το g6 σασμαν δεν είναι καλό για το 4E-FTE!!! δεν ειναι καλό για turbo! γιαυτό και αν ρωτήσεις σπάνια θα βρεις κάποιον να εχει g6 σασμαν με 4E-FTE!
H τιμή του σασμαν starlet gt είναι συνήθως από 250-350 ευρώ ανάλογα τον μαντρά, να πω πως έχει και μερικές εκδόσεις glantza και το σασμαν τους έχουν άλλες σχέσεις! Ο συμπλέκτης είναι ο ίδιος. Αν ψάξεις πολύ και είσαι τυχερος μπορεί να βρεις κανένα και με μπλοκέ επάνω!!! αν και αρκετά σπάνιο, αλλά είχε βρει ένας γνωστος μου! βέβαια κάνει κάτι παραπάνω, αλλά αξίζει!
Να πω συγκριτικά ότι το μαμα σασμαν (κοντό που είχα) είχε κόφτη πχ στην 1η στις 7200rpm στα 50χλμ ενώ με του GT είχα στα 80χλμ! το αμάξι απλώνει απίστευτα, βάλτο και θα με θυμηθείς!
|