οκ αυτό το σύστημα που λες είναι έτσι, γιατί υπάρχουν και άλλα που ψεκάζουν επάνω στο intercooler! ακόμα και με διοξείδιο του άνθρακα! πάντως όπως και να έχει πιστεύω αν έχεις μπροστά το intercοοller αντί από πάνω και ποιό όμοροφο είναι το μοτερ σου αλλά και καλύτερες επιδόσεις έχεις! μπορεί να ψύχει μέσα με το σύστημα αυτο, αλλά απέξω ζεματίζεται από τις θερμοκρασίες! φαντάσου τώρα να συνδυάσεις μπροστινό intercooler και το σύστημα ψεκασμού! εκεί μιλάμε για ΤΡΕΛΕΣ διαφορές! αν κατάλαβα καλά δλδ έχεις το μοτερ 4A-GZE με το μαμά intercooler από πάνω και έβαλες water injection σωστά? εγώ προσωπικά θα έδινα τα χρήματα να έβαζα ένα άλλο intercooler μπροστά, αλλά οκ γούστα είναι αυτά, καλό είναι το σύστημα αλλά δεν αποδίδει αυτα που μπορεί όταν έχεις το intercooler από πάνω! ο εισερχόμενος αέρας είναι ζεματιστός και μετά τον ψύχει, ενώ αν είναι ήδη ψυχρός και μετά τον ψυχραίνει περισσότερο είναι κατά πολύ καλύτερα! αυτό εννοώ.
Και εδώ έχω μια απορία! αφού το σύστημα αυτό ψύχει τον αέρα εισαγωγής, μπορούμε και να ΜΗΝ έχουμε καθόλου intercooler ή δεν κάνει?
σε κάποιο site είχα δει κάποιον που είχε μια ιδιοκατασκευή δεξαμενής μεταλλικής και είχε μέσα παγάκια!!!! και αντί intercooler περνούσε ο αέρας της εισαγωγής από εκεί μέσα πριν πάει στην πεταλούδα! LOL!!!!!!
Για διαβαστε εδώ τι λένε! ειδικά εκεί για το turbo που μου άρεσε!
http://www.tarmac.gr/portal/viewtopic.php?t=454
και μερικά προιόντα για water injection που βρήκα για 4E-FTE
http://www.fensport.co.uk/Parts/Mode...ategory_5/1982
http://www.fensport.co.uk/Parts/Mode...ategory_5/1971
http://www.fensport.co.uk/Parts/Mode...ategory_5/1970