Παιδια λογω διαφορων υποχρεωσεων εχω αφησει τα λαδια στο μοτερ για 10.000 χιλ.(1.4 vvt-i)
Χτες το μεσημερι που ειπα να κανω εναν ελεγχο ειδα οτι η σταθμη του λαδιου βρισκεται στα 2/4 με 3/4 μεταξυ min και max.
(Αμεσως μετα την προηγουμενη αλλαγη ειχα κανει ελεγχο το δικτη και ηταν στο max)
Αν δεν κανω λαθος η διαφορα ειναι 1.3 L απο min σε max?
Αρα μιλαμε για μια καταναλωση γυρω στα 500+ ml ανα 10.000 χιλ??
Ειναι κατι που πρεπει να με ανυσηχει?
Επισης επειδη θα παω αυτες τις μερες για αλλαγη με τα καινουρια λαδια ενδεχεται να σταματησει να καει?Οφειλω να πω οτι δεν ημουνα και πολυ φιλικος κατα τα τελευταια 10.000 χιλ με το μοτερ...κοινως του επινα το αιμα αρκετες φορες...το χρωμα τους παντως ειναι σκουρο καιτι που νομιζω οτι ειναι φυσιολογικο ειδικα μετα απο 10.000 χιλ.Τι λετε ρε παιδια???
__________________
TOYOTA POWER! MADE IN JAPAN!
|