Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Μηνύματα: 167
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 217
μη μασας φιλε εγω μετα απο ταξιδι αστραπη θεσ/νικη-αλεξ/πολη σηκωσα καπω να δω τα λαδια και ο δειχτης ουτε καν ακουμπουσε λαδι με κρυο μοτερ ενοειται η μετρηση συμληρωσα και εφυγα κανονικα
Μηνύματα: 55
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 242
Παιδια λογω διαφορων υποχρεωσεων εχω αφησει τα λαδια στο μοτερ για 10.000 χιλ.(1.4 vvt-i)
Χτες το μεσημερι που ειπα να κανω εναν ελεγχο ειδα οτι η σταθμη του λαδιου βρισκεται στα 2/4 με 3/4 μεταξυ min και max.
(Αμεσως μετα την προηγουμενη αλλαγη ειχα κανει ελεγχο το δικτη και ηταν στο max)
Αν δεν κανω λαθος η διαφορα ειναι 1.3 L απο min σε max?
Αρα μιλαμε για μια καταναλωση γυρω στα 500+ ml ανα 10.000 χιλ??
Ειναι κατι που πρεπει να με ανυσηχει?
Επισης επειδη θα παω αυτες τις μερες για αλλαγη με τα καινουρια λαδια ενδεχεται να σταματησει να καει?Οφειλω να πω οτι δεν ημουνα και πολυ φιλικος κατα τα τελευταια 10.000 χιλ με το μοτερ...κοινως του επινα το αιμα αρκετες φορες...το χρωμα τους παντως ειναι σκουρο καιτι που νομιζω οτι ειναι φυσιολογικο ειδικα μετα απο 10.000 χιλ.Τι λετε ρε παιδια???