Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA T-SPORT

TOYOTA COROLLA T-SPORT 2002>

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 16-09-09, 15:01
PeterIoannou Offline:
 
Εγγραφή: 24-01-2007
Μοντέλο: Avensis ZZT223
Περιοχή: Ambelogardens
Ηλικία: 56 male
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 423
PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος
Cool

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Μπαμπη αν καταλαβαινω καλα λεει πως πρεπει να αντικαταστήσεις την τρόμπα αέρα (δλδ το σεβρό?) + όλες τις σωληνώσεις που το γεμίζουν με αέρα...
Δεν συμβαίνει το συγκεκριμένο για πολλούς λόγους.
Ένας εξ αυτών είναι το ότι η TS διαθέτει ένα σύστημα παροχής αέρα στην εξαγωγή για την αύξηση της θερμοκρασίας των καυσαερίων -και άρα και του αισθητήρα λ και του καταλύτη- ώστε να φτάσουν γρήγορα σε θερμοκρασία λειτουργίας και να μειωθούν γρήγορα οι ρύποι της ψυχρής εκκίνησης.
Κάποιο πρόβλημα υπάρχει εκεί, αλλά δεν έχουμε μπορέσει να το βρούμε.
Πάνος.
ΥΓ: Μπάμπη, ξανα-άναψε το check engine μετά από την συνάντησή μας που το σβήσαμε;.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από 4ZZ-FE
...Θεωρείτε οτι αξίζει να δώσεις 15.000€+ να πάρεις μια μεταχειρισμένη TS που στην τελική δεν ξέρεις τι έχει περάσει ή να δώσεις 18.500+ για κανά καινούργιο turbάμαξο όχι στα άλογα της TS βέβαια αλλά είναι καινούργιο
Η απάντηση στην ερώτησή σου είναι συνάρτηση του τι θέλεις και τι είσαι διατεθειμένος να δώσεις για να το αποκτήσεις.
Και να έχεις πάντα κατά νου πως σε μία TS σε εργοστασιακή ("μαμά") μορφή, τα ισχυρά της σημεία είναι το γκάζι (αν μπορείς να το δουλεύεις ψηλά), η αξιοπιστία και οι χώροι.
Τα αδύνατά της είναι τα κρατήματα, το τιμόνι και η κατανάλωση.
Αν είσαι "συνειδητοποιημένος" την αγοράζεις και επεμβαίνεις στις αδυναμίες της φτιάχνοντας ένα πολύ καλό όχημα -all round-. Διαφορετικά, παίρνεις ένα 16άρι τουρμπάτο που είναι γενικά καλύτερο και πιο ομοιογενές από μία εργοστασιακή TS, και σε 3 χρόνια αρχίζεις να ψάχνεις για το επόμενο αυτοκίνητό σου.
Πάνος.
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 16-09-09, 15:41
Το avatar του χρήστη madvinegar
madvinegar Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 25-05-2005
Μοντέλο: Jeep Renegade
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από PeterIoannou Εμφάνιση μηνυμάτων
Δεν συμβαίνει το συγκεκριμένο για πολλούς λόγους.
Τι να πω ρε Πάνο... Στο λινκ που διαβασαμε που περιέγραφε παρόμοιο πρόβλημα σε μια celica TS, καπου εκει εντόπισαν το κόλλημα και με την αλλαγή σεβρό (air pump το λεει) διορθώθηκε...

Η μονη λυση που μενει τωρα ειναι να στείλουμε τον Μπάμπη στο Μαντείο των Δελφών για να του δωσουνε κανενα χρησμό του στυλ "Ήξεις αφήξεις, ουκ το check engine θνήξεις"...



Λες να βγάλει άκρη?
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 16-09-09, 18:07
PeterIoannou Offline:
 
Εγγραφή: 24-01-2007
Μοντέλο: Avensis ZZT223
Περιοχή: Ambelogardens
Ηλικία: 56 male
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 423
PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος
Cool

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
... Λες να βγάλει άκρη?
Αμέ, αμέ!

Πάνος.
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA T-SPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Νέο Forum george1973 ΕΔΩ ΘΕΣΣΑΛΙΑ 0 31-08-10 12:44
Νέο forum george1973 ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 0 17-07-10 12:50
Ke 30 Forum -3- GEORGIOS_XYNOS TOYOTA COROLLA KE30 550 14-04-10 22:14
Ke 30 Forum -2- DjBac TOYOTA COROLLA KE30 1211 09-01-07 15:47
TS FORUM 2 DjBac TOYOTA COROLLA T-SPORT 372 23-05-05 11:45



Page generated in 0,74407911 seconds (86,36% PHP - 13,64% MySQL) with 29 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 01:51.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)