Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > Μοτερ. > 4AGE 20v Levin

4AGE 20v Levin 1600 20V TWIN GAM VTi Silvertop & Blacktop

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 02-09-09, 22:54
Το avatar του χρήστη MARMEL
MARMEL Offline:
Αdministrator

 
Εγγραφή: 15-02-2004
Μοντέλο: YARIS 1000 99
Περιοχή: πειραιας
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1251
MARMEL είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
πολλοι λενε οτι με τον μαμα ρυθμιστη δουλευει καλυτερα...
ο νικος 2579 επειτα απο πολυ ψαξιμο στο μαυροκαπακο του οταν εβγαλε τον ρυθμιστη και εβαλε τον μαμα απεδιδε καλυτερα
__________________
AEK
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 02-09-09, 23:45
malliaros Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 28-01-2007
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 112
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 236
malliaros είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
εγω εχω κ τον μαμα επανω! απο δοκιμες που εκανα στο δρομο σε μαμα καταστασει φορτωνε καλητερα στο 2,8! τωρα που εχω φλαντζα κ τον mine's πιστευω οτι θελει παραπανω βενζινα κ το εχω 3!
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 03-09-09, 21:37
malliaros Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 28-01-2007
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 112
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 236
malliaros είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
μια αλλη βελτειωση ειναι ειναι το γιαλισμα τετραπεταλουδου το οπιο δεν ξερω εαν οντως βοηθαει! θεωρητικα γλυστραει ο αερας πιο ευκολα κ λογικα κατι κανει! θελω να ακουσω τις γνωμες σας!
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 04-09-09, 00:10
Το avatar του χρήστη MARMEL
MARMEL Offline:
Αdministrator

 
Εγγραφή: 15-02-2004
Μοντέλο: YARIS 1000 99
Περιοχή: πειραιας
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1251
MARMEL είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από malliaros Εμφάνιση μηνυμάτων
μια αλλη βελτειωση ειναι ειναι το γιαλισμα τετραπεταλουδου το οπιο δεν ξερω εαν οντως βοηθαει! θεωρητικα γλυστραει ο αερας πιο ευκολα κ λογικα κατι κανει! θελω να ακουσω τις γνωμες σας!
σε ολα γενικα τα αυτοκινητα. σε ολα ας πουμε τα μηχανακια ακομα και τα παπακια ακομα και στο τετραπεταλουδο της τουοτα λες ο καθε κατασκευαστης να βαριοταν να το γυαλισει τοσα χρονια που ειναι μεσα σαγρε η εισαγωγη γενικα ολων των κινητηρων? λες να μην εχουν κανει δοκιμες αυτοι απο τον πιο φτηνο εως τον πιο ακριβο κινητηρα?

θα στο πω απλα...

μετρα τη θερμοκρασια του λαδιου σου στον κινητηρα σου...

και οταν θα γυαλισεις την οποιαδηποτε εισαγωγη σου ξαναμετρα την θερμοκρασια. θα δεις οτι εισαι πιο ζεστος κατα 3-4%

αρα απαντηση υπαρχει ακομα και απο τους κατασκευαστες που εχει τυχει να εχω μεθει διευκρινισεις τους ειδικα σε αγωνιστικες μοτοσυκλετες τις οποιες ειχα ενεργα ασχολια. ο λογος που δεν ειναι γυαλισμενοι οι αυλοι εισαγωγης ειναι η ψυξη. εστω ενα 2-3% ψυχεται ο κινητηρας απο κει...

ουτε μια στο τρισεκατομυριο δεν θα δεις το παραμικρο κερδος που θα μπορουσες να φανταστεις γυαλιζοντας την εισαγωγη σου...
παρα μονο αυξημενη θερμοκρασια...

ακομα και στα απλα παπακια που ολοι νικελωναμε τα καπακια της μηχανης..
ακομη και εκει το χρωμα που υπαρχει απο μαμα στο καπακι ειναι για αποβολη θερμοτητας...
οσοι νικελωσαμε κερδισαμε σε ομορφια και σε ψυχολογια χασαμε ομως την ουσια

μαλλον ο μηχανικος σου η δεν πηγε σχολειο η θελει να βρισκει ασχολιες να σου κανει...

και θα θελα να σε ρωτησω ...

ολα αυτα τα καλοπροαιρετα tips περι βελτιωσης του 20v που τα μαθαινεις? ποιος στα λεει?
__________________
AEK
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 04-09-09, 00:43
malliaros Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 28-01-2007
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 112
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 236
malliaros είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
δεν μου τα λεει κανενας μηχανικος! τα διαβασα κυριως απο ξενα sait, κ δεν ξερω τα παντα! θελω να μαθω οσο το δυνατον περισοτερα! οι μηχανικοι μου εχουν πει ο ενας μην το πειραζεις το μοτερ κ δεν ανεβαινει κ δεν ειναι δυνατο μοτερ! κ ο μπαρμπαρης μου ειπε βγαλτω το ασημι κ βαλε μαυρο γιατι δεν ανεβαινει! εκανα επισκευει στο μοτερ σε ενα συνεργειο... παλιοτερα με wiseco πιστονια κ στα 1000 χιλιομ. εκαιγε λαδι κ στα δεκα εσπασε το μοτερ! κ η δικαιολογια ολλα καινε λαδι κ κολησε απο κακη λειτουργια! απο τοτε δεν πατησα σε συνεργειο κ ολλα τα κανω μονος με δικια μου ευθυνη! εκανα επισκευει πριν 15000χιλ κ δεν καιει σταγονα! ρωταω για να μαθω κ σε ευχαριστω που ασχολησε γιατι μαζι με εμενα μαθαινουν κ αλλη καποια πραγματα για τα 20ν! κ εχω να ρωτησω κ να μαθω πολλα πραγματα ακομα!
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 04-09-09, 08:36
makatos3sgte Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 26-02-2009
Μοντέλο: Ε12 ΛΕΥΚΟ
Περιοχή: ΛΑΡΙΣΑ
Ηλικία: 53 male
Μηνύματα: 345
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 234
makatos3sgte είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από malliaros Εμφάνιση μηνυμάτων
μια αλλη βελτειωση ειναι ειναι το γιαλισμα τετραπεταλουδου το οπιο δεν ξερω εαν οντως βοηθαει! θεωρητικα γλυστραει ο αερας πιο ευκολα κ λογικα κατι κανει! θελω να ακουσω τις γνωμες σας!
Σε ολα τα ατμοσφαιρικα μοτερ οι αυλοι εισαγωγεις ειναι σαγρε για να στροβιλιζαιτε ο αερας κια να κανη καλυτερη σαρωση στον κυλυνδρο μαλιστα σε καποια μοτερ η βαλβιδα εισαγωγης εχει και αυτακι Αν κανης γιαλυσμα αυλων θελεις και εκεντροφορους και προγραμα για να δεις κερδος Μονο με γιαλυσμα δεν θα γινη τιποτα
__________________
Ε12-3SGTE EE 111van
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 04-09-09, 18:06
malliaros Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 28-01-2007
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 112
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 236
malliaros είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από makatos3sgte Εμφάνιση μηνυμάτων
Σε ολα τα ατμοσφαιρικα μοτερ οι αυλοι εισαγωγεις ειναι σαγρε για να στροβιλιζαιτε ο αερας κια να κανη καλυτερη σαρωση στον κυλυνδρο μαλιστα σε καποια μοτερ η βαλβιδα εισαγωγης εχει και αυτακι Αν κανης γιαλυσμα αυλων θελεις και εκεντροφορους και προγραμα για να δεις κερδος Μονο με γιαλυσμα δεν θα γινη τιποτα
ναι αλλα πως βοηθαει το γυαλισμα αφου o marmel δηλωνει με επιχειρηματα οτι δεν βοηθαει αλλα χανεις απο την θερμοκρασια!
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 04-09-09, 23:48
Το avatar του χρήστη ranger
ranger Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 27-03-2005
Μοντέλο: E-12 Tsport facelift
Περιοχή: 'Ιλιον
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 4.110
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 665
ranger θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος ranger θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από malliaros Εμφάνιση μηνυμάτων
ναι αλλα πως βοηθαει το γυαλισμα αφου o marmel δηλωνει με επιχειρηματα οτι δεν βοηθαει αλλα χανεις απο την θερμοκρασια!
ίσως η αύξηση της απόδοσης από το συνδυασμό της γυαλισμένης εισαγωγής, των κανιβάλων εκκεντροφόρων, του προγράμματος κτλ κτλ να είναι μεγαλύτερη από αυτό που χάνεις από την αύξηση της θερμοκρασίας και την ελάτωση της απόδοσης που αυτή προκαλεί!

δλδ αυτά που κερδίζεις, αλλά σε μια extreme εφαρμογή μπορει να είναι περισσότερα από αυτά που χάνεις... αλλά σε ένα αμάξι που δεν είναι πολύ βελτιωμένο, μάλλον χάνεις περισσότερα από αυτά που κερδίζεις!
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Ειδικών Επιχειρήσεων


Κάντε τους δρόμους πιο ασφαλείς, είναι ευθύνη όλων μας...
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 04-09-09, 23:59
Το avatar του χρήστη MARMEL
MARMEL Offline:
Αdministrator

 
Εγγραφή: 15-02-2004
Μοντέλο: YARIS 1000 99
Περιοχή: πειραιας
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1251
MARMEL είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
makate αν συνεβαινε αυτο που λες τοτε ολοι οι αυλοι θα ηταν σαν κανη απο καραμπινα...
θα ηταν περιστροφικος ο αυλος.

ειναι για ψυξη λεμε...
το εχουν απαντησει κατασκευαστες...

ειναι και πρεπει να ειναι ακατεργαστο οπως βγαινει απο το καλουπι...

το αυτακι που λες ειναι για αλλο λογο και οχι για καλυτερη ροη αερα.

το αυτακι ειναι για να γυριζει η βαλβιδα. συνηθως ειναι σαν προπελακι.
αναγκαιο ειναι να το εχουν οι βαλβιδες εξαγωγης που σηκωνουν την πιο πολυ θερμοκρασια και επιμηκηνοντε περισσοτερο λογω της θερμοτητας.

οι βαλβιδες που εχουν αυτακι-προπελακι(αμα θελετε φωτο αυτης να ανεβασω) ειναι συνηθως με μεγαλες ντηζελομηχανες πλοιων...
με το καυσαεριο η βαλβιδα εφοσον ειναι σε καλη κατασταση περιστρεφεται...
δεν περιστρεφεται ομως για τον λογο που λετε εσεις με την καμια....

περιστρεφεται για να μην παταει στο ιδιο σημειο την εδρα της βαλβιδας και την τρωει μονομπαντα και αυτα καμια σχεση δεν εχουν με ιπποδυναμη αλλα με αντοχη στο χρονο και αξιοπιστια οσο γινεται περισσοτερο η συμπιεση στο χωρο καυσεως..

αλλος τροπος που εχουν ολες μα ολες ειναι ντηζελομηχανες στα πλοια να γυριζει η βαλβιδα ειναι το rotor-cap.
ειναι ενα συστημα οπως ειναι το καπελο της βαλβιδας που συκρατει τις ασφαλειες των βαλβιδων στα αυτοκινητα μας. εκεινο επειδη ειναι πιο μεγαλο και εχει χωρο μεσα του εχει μπιλιες. καθε φορα που το κοκορακι η πιανολα παταει-εφαπτει με τη βαλβιδα οι μπιλιες κανουν την βαλβιδα και γυριζει...

αν δεν το καταλαβαινεται πειτε μου να σας ανεβασω φωτο το π ως δουλευει.

αυτο πιθανον να το δουμε στα αυτοκινητα σε 100 χρονια λογω του οτι ειναι πολυ δυσκολο ωστε να γινει τοσο μικρη κατασκευη.
__________________
AEK
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > Μοτερ. > 4AGE 20v Levin

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
η καλυτερη 101? MARMEL TOYOTA COROLLA E*101 34 24-01-09 23:52
Μια Καλυτερη Λυση Αντι Για Φρυδακια! Δημήτρης TOYOTA COROLLA 111(G6) 6 12-05-05 20:14



Page generated in 0,26938105 seconds (83,93% PHP - 16,07% MySQL) with 41 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 18:50.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)