Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από painter
μου ειπε οτι καποιος μεσα απο την αντιπροσωπια ασχολητε με βελτιοσεις και ειχαν κανει 2 ts!! 240 hp kompressor (μεσα στην αντιπροσωπια). για την εγγυηση θεωρησα οτι ισχυει γιατι το καναν μεσα στην toyota και σε site oficial trd tte πουλανε κοmπρεσσορα (αλλα για cellica, yaris) και στιχιζε 5000 (για τα ts που κανανε) βεβαια δεν καναν μονο κompressora αλλαξαν και αλλα πραγματα περιφεριακα.
|
δηλαδή, πήραν auris 1400, του έβαλαν μοτέρ TSport, του έβαλαν τον κομπρέσορα της TRD, άλλαξαν και μερικά περιφεριακά και θεωρείς οτι αυτό το πράγμα κρατάει εγγύηση;;;
Τι πιστεύεις οτι θα έχει εγγύηση;;;
Το αμάξι που εχει ενα μοτέρ που δεν το εβγαλε ποτε η μαμα toyota;;
Το μοτερ που έχει σταματήσει να το βγάζει η toyota απο το 2005;;;
και πέρα απο όλα αυτά το κόστος είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ.... χοντρικά θέλεις:
5000 για το μοτερ
5000 για τον κομπρέσορα
3000 αναρτήσει φρένα και διάφορα περιφεριάκα
και δεν ειχες 3000 για να παρεις απο την αρχή το 1600;;;;
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από painter
αυτη η επιλογη μου φανηκε ποιο στρωτη βεβαια μαλλον πρεπει να παω να ρωτησο στην toyota.
|
και σου φάνηκε και πιο στρωτη επιλογή;;;; πες μου οτι κανεις πλάκα!!!!
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από painter
ο υπερκηβησμος σιγουρα ειναι μια καλη λυση αλλα ειναι λιγο κριμα απο αποψη αξιοπιστιας ισος.
|
κρίμα απο άποψη αξιοπιστίας;;;; ίσα ίσα ειναι μια μετατροπή που δεν έχει μεγάλο ρίσκο απο θέμα αξιοπιστίας, γιατι κάνεις το μοτέρ σου σχεδόν σαν αυτο που βγάζει η toyota στην έκδοση των 1800 κυβικών.
Λοιπόν για να μιλάμε σε μια πιο λογική βάση, σε παρακαλώ πες μας ποσα χρήματα διαθέτεις για το αυτοκίνητο στην παρούσα φαση για να μπορούμε να σου προτείνουμε και τις ανάλογες λύσεις!!! Γιατί αν είναι να μιλάμε για μετατροπή auris σε TSport κομπρέσορ,, να περιμένω να δω και τον Άγιο Βασίλη να κατεβαίνει απο την καμινάδα.
