Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E 12

TOYOTA COROLLA E 12 2002>

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 07-12-07, 15:34
Το avatar του χρήστη electro
electro Offline:
 
Εγγραφή: 05-06-2007
Μοντέλο: Corolla E12 SOL, 2003
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 1.906
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 414
electro θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Διαβασα και για τα bosch τα τετραακιδα , οτι ειναι πολυ καλα , αλλα υποστηριζαν οτι ταιριαζουν σε αυτοκινητα που εχουν χαμηλη συμπιεση. Σε αυτα που εχουν υψηλη χρειαζονται μονοακιδα.... Εμεις σε ποια κατηγορια ανηκουμε και ποια ειναι η γνωμη σας?
__________________
Πουλάω Την Corolla Μου ....

http://www.corollaclub.com/forums/showthread.php?t=20389




Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 08-12-07, 08:24
Το avatar του χρήστη kostas_90210
kostas_90210 Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 24-06-2007
Μοντέλο: corolla 1.4
Περιοχή: ΝΑΥΠΛΙΟ
Ηλικία: 48 male
Μηνύματα: 23
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 223
kostas_90210 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από electro Εμφάνιση μηνυμάτων
Διαβασα και για τα bosch τα τετραακιδα , οτι ειναι πολυ καλα , αλλα υποστηριζαν οτι ταιριαζουν σε αυτοκινητα που εχουν χαμηλη συμπιεση.
Καλημέρα. Θα ξεσηκώσω όσα θυμάμαι απ την σχολή. Σε ένα πολύακίδο μπουζί ο σπινθήρας βρίσκει την πιο κοντινή και την πιο καθαρή επιφάνια να διαφύγει. Αυτό γίνετε γιατί μπορεί κάποιο ξένο σώμα να έχει καθίσει στην μια ακίδα… οπότε το ρεύμα πηγαίνει σε μια άλλη. Με αυτό τον τρόπο δεν έχουμε νεκρό κύκλο του κυλίνδρου. Όποτε, όσες περισσότερες ακίδες έχουμε τόσο λιγότερους νεκρούς χρόνους στους κυλίνδρους. Μην φανταστεί κανείς ποτέ ότι σε ένα τριακιδο μπουζί ο σπινθήρας κατευθύνεται και στις τρεις ακίδες ταυτόχρονα. Δεν γίνετε αυτό. Μόνο στην μια…
Σε ένα μπουζί με μια ακίδα ο σπινθήρας διαχέεται σαν στεφάνη που έχει σαν αποτέλεσμα μια επίπεδη μετάβαση του κύματος τις φλόγας στο θάλαμο καύσης. Έτσι σε έναν κινητήρα με υψηλή σχέση συμπίεσης έχουμε μείωση της αυτανάφλεξης (πειρακια).
Το θετικό με τα τριακιδα είναι ότι δεν χάνεται ο σπινθήρας και η φθορά τους δεν είναι σαν αυτή των απλών μπουζί.
Θερμά και ψυχρά μπουζί. Αυτό χαρακτηρίζει ένα μπουζί στην ικανότητα του να απάγει την θερμότητα προς το καπάκι - κυλινδροκεφαλη. Ένα θερμό μπουζί δεν απάγει μεγάλη θερμότητα σε σχέση με ένα ψυχρό. Τα θερμά τα χρησιμοποιούμε σε κινητήρες με λειτουργία σε χαμηλές θερμοκρασίες ενώ τα ψυχρά σε κινητήρες που δουλεύουν κάτω από υψηλές θερμοκρασίες.
Για την επιλογή ψυχρού η θερμού θα πρέπει να μελετήσουμε κάποιες παραμέτρους του κινητήρα όπως σχεδίαση και συμπίεση του θαλάμου καύσης, σύστημα ανάφλεξης και διάφορα άλλα….
Το υλικό κατασκευής ενός μπουζί έχει πολύ σημαντικό ρόλο για να έχουμε μια σωστή καύση. Έτσι η τεχνολογία έχει προχωρήσει στην κατασκευή των μπουζί με πλατίνα και ιρίδιο. Είναι ιδικά επεξεργασμένα ώστε να μην φθείρονται εύκολα και να έχουν μεγαλύτερη ένταση του σπινθήρα για την καλύτερη καύση του μίγματος βενζίνης αέρα. Το αποτέλεσμα είναι να έχουμε μείωση του κόστους συντήρησης, λιγότερη κατανάλωση λόγο του ότι με την ιδία ποσότητα βενζίνης έχουμε καλύτερη απόδοση, λιγότερους ρίπους προς το περιβάλλον.
Είχα πει προσοχή στην επιλογή των μπουζί θερμών με ψυχρών.
Αν τοποθετήσουμε ένα ψυχρό μπουζί σε έναν κινητήρα χαμηλών θερμοκρασιών θα παρατηρήσετε ότι δεν θα ξεκινά εύκολα το πρωί, θα ρετάρει και γενικά δεν θα έχει την ομαλή λειτουργία ο κινητήρας.
Αν πάλι τοποθετήσουνε ένα θερμό μπουζί σε σχέση με αυτό που προβλέπεται θα παρατηρήσετε το φαινόμενο της αυτανάφλεξης πειρακια και σιγά σιγά την καταστροφή τον εμβόλων λόγο της υψηλής θερμοκρασίας.
Ελπίζω να καταλάβατε λίγα πράγματα και αν κάπου έκανα λάθος ας με διορθώσει κάποιος. Άλλωστε έχω και κάτι χρόνια να ασχοληθώ και να ανοίξω τα βιβλία μου….
__________________
kostas_90210@hotmail.com



Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E 12

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Μπουζί για 4Ε-FTE NikiforosGT TOYOTA COROLLA 111(G6) 46 04-07-12 18:11
Μπουζί emperor1234 Θελω βοηθεια 18 19-11-10 22:04
Μπουζί malliaros UPDATES 3 23-02-10 22:42
Μπουζί για Ε11 vvt-i TARZAN SUPPORT 6 24-12-08 19:10
Μπουζί NGK? Zaha SUPPORT 1 01-04-08 23:07



Page generated in 0,20302105 seconds (77,49% PHP - 22,51% MySQL) with 27 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 15:57.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)