Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #11  
Παλιά 25-03-04, 18:47
Το avatar του χρήστη john
john Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 19-11-2003
Περιοχή: Ilioupoli
Μηνύματα: 143
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 278
john είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
ΓΙΑ ΜΕΝΑ Σ'ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΕΓΑΛΟ ΡΟΛΟ ΤΑ 0-100 ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΑΠΟ 3η-4η ΚΑΙ 4η-5η ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΤΗ ΡΟΠΗ ΤΟΥ.
ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΒΑΛΕΙΣ ΠΡΩΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΕΙΣ. ΚΑΙ ΤΑ 0-100 ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΜΕΡΟΣΤΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
__________________

Απάντηση με παράθεση
  #12  
Παλιά 25-03-04, 18:52
Το avatar του χρήστη ΘΑΝΑΣΗΣ
ΘΑΝΑΣΗΣ Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 19-03-2004
Μοντέλο: ΖΖΕ11
Μηνύματα: 141
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 274
ΘΑΝΑΣΗΣ είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Tazmania
Ο Xenos προφανως οταν λεει μουφα,να μην εννοει τοσο τα αλογα που δινει ο κατασκευαυστης ως ονομαστικη ισχυς για αυτο το μοτερ(τα οποια ειναι και αληθινα) οσο τελικα τον τροπο με τον οποιο τα βγαζει αυτα τα αλογα στον δρομο.Μαγκες αλλιως ειναι να εχεις 0-100 σε 8,4 (TS) και αλλιως σε 6,8 (Τype-r)!!!Eτσι δεν ειναι?
DΕΝ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΑΝΤΙΔΙΚΗΣΩ Η ΝΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΩ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΟΝ "ΧΕΝΟΣ". ΑΠΛΑ ΕΧΩ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΕ ΤΟΝ ΙΑΠΩΝΑ ΓΕΝΙΚΑ... ΚΑΙ ΕΧΩ ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤA ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΣΥΝΟΛΑ, ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΑΥΤΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΟΧΙ ΜΟΥΦΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ. Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΤΟ "ΤΥPE-R" "ΒΓΑΖΕΙ" ΠΟΙΟ ΕΥΚΟΛΑ ΤΑ ΑΛΟΓΑ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ 15 ΠΕΡΙΠΟΥ ΑΛΟΓΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ. ΑΛΛΟ Η ΔΙΑΦΟΡΑ 15 ΑΛΟΓΩΝ ΣΤΗΝ" ΜΕΣΑΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ" ΔΗΛΑΔΗ 100 - 115 ΑΛΟΓΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟ... ΠΟΛΥ "ΑΛΛΟ" ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΩΝ "ΠΕΡΙ 200 ΑΛΟΓΩΝ" ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΟΤΑΝ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΕΡΘΩ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ Ή ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΟ FOROYM ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΠΤΥΞΟΥΜΕ. ΑΝΕΦΕΡΑ ΤΟΥΣ ΣΡΤΟΦΑΛΟΥΣ ΣΤΟ ΣΑΧΟ ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΟΝΟΗΣΩ ΤΗΝ "ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ" ΤΩΝ ΙΑΠΩΝΩΝ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΟΜΕΑ. ΞΕΧΝΑΤΕ ΜΗΠΩΣ ΤΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΧΕΙ Η CELICA ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ ΣΤΑ ΑΛΟΓΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΞΑΓΕΙ...
ΑΛΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: Η 20BAΛΒΙΔΗ ΤΟΥΟΤΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ.... ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΠΟ ΤΟ 20ΒΑΛΒΙΔΟ LEON!
__________________
Τη ζωή την απολαμβάνεις με... corolla
Απάντηση με παράθεση
  #13  
Παλιά 25-03-04, 19:11
BLACKTURBOCOROLLA2000CC Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 03-12-2003
Περιοχή: ARGIROUPOLI
Μηνύματα: 64
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 270
BLACKTURBOCOROLLA2000CC είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
ρε παιδια το ts τη περιθωρια βελτιωσης εχει γιατι το εχει φιλος και θελει λιγο να το βελτιωσει παντως εγω ειχα πετυχει μια τετοια και τον επαιζα χαλαρα ανοιξε κλεισε γκαζι πρεπει να ηταν μαμα εντελωσ παντωσ το συγκεκριμενο
__________________
TOYOTA TEAM EUROPE.........
Απάντηση με παράθεση
  #14  
Παλιά 25-03-04, 19:17
Το avatar του χρήστη ΘΑΝΑΣΗΣ
ΘΑΝΑΣΗΣ Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 19-03-2004
Μοντέλο: ΖΖΕ11
Μηνύματα: 141
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 274
ΘΑΝΑΣΗΣ είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από BLACKTURBOCOROLLA2000CC
ρε παιδια το ts τη περιθωρια βελτιωσης εχει γιατι το εχει φιλος και θελει λιγο να το βελτιωσει παντως εγω ειχα πετυχει μια τετοια και τον επαιζα χαλαρα ανοιξε κλεισε γκαζι πρεπει να ηταν μαμα εντελωσ παντωσ το συγκεκριμενο

BLACKTURBOCOROLLA2000CC!! TI COROLLA ΕΧΕΙΣ; ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΗΤΑΝ BODY TS ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ...
__________________
Τη ζωή την απολαμβάνεις με... corolla
Απάντηση με παράθεση
  #15  
Παλιά 26-03-04, 03:16
Το avatar του χρήστη billlllll
billlllll Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 04-12-2003
Μοντέλο: Corolla E12 Sol 1.4 '02
Περιοχή: Ιωάννινα
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 2.036
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 470
billlllll έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Αν θυμάμαι καλά από κάποιο ξένο forum που έλεγαν τα παιδιά πως το TS έχει καλύτερο 0-100 από το 8,4 που λένε. και μένα λογικό μου φαίνεται να έχει λιγότερο...
Πάντως αυτό που είπατε για το Saxo νομίζω πως ένα δευτέρου σταδίου εκκεντροφόροι σκούπα εξάτμιση συμπίεση πρόγραμμα παίζει άνετα δίπλα σε TS.... άλλο το Εργοστασιακό όμως και άλλο το πειραγμένο που δε κρατάει ρελαντί (ίσως) θέλει προσοχή στο σκίσιμο, καίει λαδάκια(2 γνωστών)
Αλλά τι συγκρίνουμε τώρα το Saxo με την Corolla..? :P

Πάντως αν βγάζει 170 στον τρόχο σύμφωνα με το drive πρέπει να είναι κοντά σε αυτά του κατασκευαστή στο στρόφαλο ε
Απάντηση με παράθεση
  #16  
Παλιά 26-03-04, 03:51
liquidCTS Offline:
 
Εγγραφή: 17-03-2004
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 221
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
liquidCTS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Tazmania
Ο Xenos προφανως οταν λεει μουφα,να μην εννοει τοσο τα αλογα που δινει ο κατασκευαυστης ως ονομαστικη ισχυς για αυτο το μοτερ(τα οποια ειναι και αληθινα) οσο τελικα τον τροπο με τον οποιο τα βγαζει αυτα τα αλογα στον δρομο.Μαγκες αλλιως ειναι να εχεις 0-100 σε 8,4 (TS) και αλλιως σε 6,8 (Τype-r)!!!Eτσι δεν ειναι?
Το 8,4 του Corolla TS είναι ένα marketing trick για να μην σκοτωθεί το Celica TS. Σκεφτείτε να υπήρχε στους καταλόγους της Toyota το Corolla TS με 7.4 και δίπλα το Celica TS με 7.2 και διαφορά τιμής 10.000 ευρώ. Ποιός θα αγόραζε Celica;

Το Corolla TS βγάζει εύκολα στο δρόμο χρόνους 0-100 περίπου στα 7.5-7.7 με το TRC στο OFF. Ιδανικά σε 4Τροχούς το έχουν μέτρήσει στην πίστα 7.3!

Το Type-R ανοίγει ευκολότερα από στάση λόγω του διαφορετικού τρόπου που δίνει τα άλογα του ("μοιρασμένα" στο φάσμα τωνσ τροφών), φαρδύτερων ελαστικών και καλύτερου στησίματος... Ομως, εν κινήσει με ίδια σχέση δίπλα σε TS τα πράγματα δεν είναι πάρα πολύ εύκολα. Ειδικά όσο ανεβαίνουν τα χιλίομετρα.
Απάντηση με παράθεση
  #17  
Παλιά 26-03-04, 11:10
Το avatar του χρήστη Tazmania
Tazmania Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 19-02-2004
Περιοχή: Άγιοι Ανάργυροι
Μηνύματα: 143
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 275
Tazmania είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από liquidCTS
Το Corolla TS βγάζει εύκολα στο δρόμο χρόνους 0-100 περίπου στα 7.5-7.7 με το TRC στο OFF. Ιδανικά σε 4Τροχούς το έχουν μέτρήσει στην πίστα 7.3!
Εφοσον το εχεις ψαξει το θεμα,το πιο πιθανο ειναι να εχεις και δικιο για ολα αυτα τα οποια προανεφερες,ετσι κ αλλιως δεν υπαρχει λογος να το αμφισβητισω αφου τις πιο πολλες φορες οι πραγματικοι χρονοι απο αυτους που δινει ο κατασκευαστης ειναι ελαφρως πιο βελτιωμενοι στην πραγματικοτητα σε πολλα αυτοκινητα!
__________________
Απάντηση με παράθεση
  #18  
Παλιά 26-03-04, 13:03
Astakos Offline:
 
Εγγραφή: 21-03-2004
Περιοχή: Βούλα
Ηλικία: 53
Μηνύματα: 400
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
Astakos είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παιδιά έχει απόλυτο δίκιο ο liquid!

Το Tsport δεν έχει σε καμία περίπτωση 0-100 8.4''. Είναι πραγματικά marketing trick της Toyota. Πολλά sites αλλά και άρθρα που έχουν γραφτεί αποδεικνύουν του λόγου του αληθές.

Συγκεκριμένα, όταν παράγγειλα το TS έκανα στον πωλητή αλλά και στον chief μηχανικό την εξής ερώτηση:

"Πως γίνεται να διαφημίζετε ότι ένα αυτοκίνητο της τάξεως των 200 αλόγων έχει 0-100 περίπου ίδια με αυτά ενός rallye(!!) και είναι και κοντά στο 1'' πιο αργό από το cellica που φοράει το ίδιο μοτέρ, έχει περίπου τα ίδια κιλά (είναι 50 κιλά ελαφρύτερο το cellica) και σχεδόν τον ίδιο συντελεστή αεροδυναμικής;"

Απλά με κοίταξαν και γέλασαν και δεν απάντησαν ποτέ! Ε, ο νοών νοήτω!!

Όσον αφορά τώρα το θέμα Type-R, πραγματικά σας λέω ότι τα έχω πάει με 3-4 και δεν μου έχουν φύγει. Με ένα μόνο ξεκινήσαμε από στάση και με πέρασε περίπου ένα αυτοκίνητο. Μέ όλα τα άλλα μαζί!
Απόδειξη και χτες που είχα πάει χαλκίδα και στην επιστροφή πέτυχα ένα type-r στην εθνική και μέχρι τα 240 ήμασταν αυστηρά δίπλα δίπλα. Στα διόδια το παληκάρι σταμάτησε και μιλήσαμε και μου είπε ότι ρε φίλε τέρμα όλα τα πάταγα και δεν γινόταν να σου ξεκολήσω με τίποτα!

Η μεγάλη διαφορά που έχει το TS με το Type-R είναι το θέμα στήσιμο και το θέμα σασμάν! Εκεί που πραγματικά το type-r στρίβει το corolla απλά κολυμπάει! Βέβαια φτιάχνεται αυτό, αλλά θες και περίπου 3500-4000 € για να το πετύχεις και πιθανόν να χαιρετήσεις την εγγύηση!

Αυτή είναι γενικά η προσωπική μου πείρα πάνω σε type-r vs CTS. Δεν εννοώ να την ασπαστείτε...απλά σας την εκθέτω!

Και πιστέψτε με....σας μιλάει ένας άνθρωπος που από την αρχή που πήρα το TSpost έβριζα θεούς και δαίμονες για την επιλογή μου και που δεν πήρα type-R! (liquid can verify this!!!!! )
Απάντηση με παράθεση
  #19  
Παλιά 26-03-04, 16:49
Anonymous Offline:
 
Εγγραφή: 21-10-2003
Μηνύματα: 1.377
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
Anonymous είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από john
ΓΙΑ ΜΕΝΑ Σ'ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΕΓΑΛΟ ΡΟΛΟ ΤΑ 0-100 ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΑΠΟ 3η-4η ΚΑΙ 4η-5η ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΤΗ ΡΟΠΗ ΤΟΥ.
ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΒΑΛΕΙΣ ΠΡΩΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΕΙΣ. ΚΑΙ ΤΑ 0-100 ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΜΕΡΟΣΤΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
Απάντηση με παράθεση
  #20  
Παλιά 26-03-04, 16:49
Το avatar του χρήστη billlllll
billlllll Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 04-12-2003
Μοντέλο: Corolla E12 Sol 1.4 '02
Περιοχή: Ιωάννινα
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 2.036
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 470
billlllll έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Φίλε Astake σε βρίσκω πολύ σωστό. Είχα την εντύπωση (από ότι μου είχαν πει) πως και στα πολλά το Type R ανοίγει αλλά σίγουρα κάτι παραπάνω ξέρεις εσύ
Τώρα όσον αφορά το θέμα στίψιμο με μια καλή ανάρτηση(coilover) + αντιστρεπτικές το corollάκι στέκεται άνετα δίπλα στο Type R και μετά είναι θέμα οδηγού και μόνο πιστεύω..
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;



Page generated in 0,22549009 seconds (83,66% PHP - 16,34% MySQL) with 42 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 21:38.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)