Δεν εχει απολυτως κανενα νοημα να συγκρινουμε αξιοπιστια Toyota vs VW. Και η γιαγια στο πιο ορεινο χωριο ξερει οτι το πιο αξιοπιστο VW, ηταν το VW Taro (Hilux rebadged).
Για μοτερ δεν μπορεις να βγαλεις συμπερασμα αν δεν το οδηγησεις.Το μοτερ φιμωνεται απο σασμαν,βαρος καροτσας κλπ. Η τεχνολογια δεν ειναι να βγαλεις πολλα αλογα, ή πολλα κιλα ροπη. Η τεχνολογια ειναι ο λόγος επιδοσεων προς καταναλωση. Τι να τα κανω τα turboκομπρεσορατα, αν καινε σαν δυομισαλιτρα ατμοσφαιρικα. Χιλιες φορες Dual-VVTi που δεν καιει τιποτα για αυτα που βγαζει απο turbo μικρους κινητηρες.
Πχ, το IS250, φοραει V6 2500 κυβικα,24βαλβιδος, αμεσος ψεκασμος και dual-vvti. Βγαζει 208αλογα και 25+ κιλα ροπη.
το Golf GT φοραει 1,4 αμεσου ψεκασμου, με turbo, με κομπρεσσορα με intercooler κλπ. Βγαζει 170 αλογα και την ιδια ροπη.
Το IS καιει λιγο λιγοτερο, και μαλιστα εχει μεγαλυτερο βαρος και ειναι πισωκινητο. Ε αυτο ειναι τεχνολογια.
|