Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από akisdio
Καλημέρα στην ομάδα.
Ευχαριστώ όλους για τη βοήθεια και τον χρήστη iempan που έκανε τον κόπο να ασχοληθεί και να τσεκάρει και το δικό του αυτοκίνητο.
Όπως έχω αναφέρει σε προηγούμενες αναρτήσεις, έχω αλλάξει βαλβίδα
βεντιλατέρ, έχει καθαριστεί το ψυγείο, έχει αλλαχτεί θερμοστάτης και έχουν μπει καινούργια υγρά.
Χθες το πρωί κρύο το αυτοκίνητο σε 2 λεπτά λειτουργίας (περίπου 600 μέτρα)
ξεκίνησε να ανεβαίνει ο δείκτης θερμοκρασίας.
Στα 2 χλμ έφτασε στη μέση και μετά από 15 λεπτά κυκλοφορίας όχι σε πολύ κίνηση άνοιξε το βεντιλατέρ για ένα λεπτό περίπου.
Μετά από 4 λεπτά άνοιξε πάλι για 1 λεπτό.
Μετά από 1 ώρα σε κίνηση άνοιγε κάθε 1 με 1,5 λεπτό.
Όταν έφτασα στον προορισμό μου άνοιξε το βεντιλατέρ περίμενα να κλείσει
και έσβησα τη μηχανή.
Στα 2 με 3 λεπτά που άνοιξα τη μηχανή πήρε αμέσως το βεντιλατέρ και
σταμάτησε στο 1 λεπτό.
Με απασχολεί ότι στην κίνηση ανοίγει κάθε 1 με 1,5 λεπτό και ότι μόλις σβήσω τη μηχανή αφού έχει κλείσει το βεντιλατέρ μετά από 2 λεπτά ανοίγω τον κινητήρα ξαναδουλεύει.
Συγγνώμη για τη μεγάλη ανάρτηση.
|
Καλησπέρα, οπως τα ειπε ο Κώστας, για την βαλβίδα του δοχείου αναθυμιάσεων δεν το ξέρω δεν έχει εμένα καν. Δεν ξερω αν ειχε το μοτερ μου και στο μαμα δεν ειχα ασχοληθει αλλαξα πολυ γρηγορα μοτερ.
Για την θερμοκρασια ο δεικτης κανονικα ΠΑΝΤΑ καθεται ποιο κατω απο μεση, αν παει μεση ακριβως για καποιο λογο παει παραπανω.
Γενικα ομως μου φαινεται οτι δεν εχεις προβλημα.
Εγω δεν μπορω να κρινω και απολυτα σωστα καθως εχω αλλο μοτερ και εχω ψυγειο αλουμινιου 3σειρο με χοντρες κυψελες half-size και ανεμιστηρα SPAL πολυ δυνατο, επισης θερμοστατη aftermarket 76 βαθμων ενω μαμα ειναι 82, ειχα και ταπα 1.1 bar που ειχε μαζι το ψυγειο αυτο αλλα μετα ειδα οτι ειναι περιττη γιατι κραταει ποιο κρυο ακομα το παραφλου αλλα ζοριζει και το συστημα ψυξης και εβαλα 0.9 μαμα δλδ πιεση απο nissan micra K11 που εχει την ιδια made in japan.
Επισης το ποιο κρυο παραφλου μας κανει ποιο πλουσιο το μιγμα, καλυτερες επιδοσεις, μεγαλυτερη καταναλωση και φυσικα αργει να ζεσταθει το καλοριφερ.