Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #41  
Παλιά 09-10-23, 14:10
costas.x Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 08-10-2010
Περιοχή: ΣΕΡΡΕΣ
Ηλικία: 64 male
Μηνύματα: 139
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 180
costas.x είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Καλησπέρα.
Η βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης είναι ένας αισθητήρας θερμοκρασίας νερού.
Είναι θερμιστορ δηλαδή μια αντίσταση μεταβαλλόμενη ανάλογα της θερμοκρασίας που δέχεται.
Σε θερμοκρασία περίπου 20 βαθμών κελσιου έχει αντίσταση 2 με 3 ΚΩ.
Σε θερμοκρασία λειτουργίας κινητήρα περίπου 82 βαθμών κελσιου έχει αντίσταση 200 εως 400 ohm.
Ο εγκέφαλος στέλνει μια τάση περίπου 5 volt και ανάλογα την θερμοκρασία του νερού επιστρέφει στον εγκέφαλο η ανάλογη τάση.
Έτσι καταλαβαίνει πόσο κρύο ή ζεστό είναι το νερό του κινητήρα ώστε να δώσει εντολή για έγχυση στον κύλινδρο της κατάλληλης ποσότητας βενζίνης (λαμβανοντας υπ οψιν ο εγκέφαλος και άλλες παραμέτρους από άλλους αισθητήρες).
Η βαλβίδα του βεντιλατερ είναι ένας θερμικός διακόπτης που ανοίγει και κλείνει βάση προκαθορισμένης ρύθμισης θερμοκρασίας.
στα δικά μας αυτοκίνητα κλείνει το κύκλωμα επιτρέποντας τον ανεμιστήρα να δουλέψει όταν η θερμοκρασία του νερού ανέβει στους 92 και διακόπτει το κύκλωμα όταν η θερμοκρασία πέσει στους 87 βαθμους.
Όπως πολύ σωστά έγραψε παραπάνω ο NikiforosGT κόβει την γείωση για να ενεργοποιήσει το ρελε ώστε να δουλέψει ο ανεμιστήρας.
Η συνήθη βλάβη που παρουσιάζει με τα χρόνια είναι να μην κάνει καλή επαφή εσωτερικά ο αισθητηρας κι ενώ το ψυκτικό υγρό είναι κρύο να δουλεύει ο ανεμιστήρας.
Απάντηση με παράθεση