Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT
καλημερα ναι μαλλον δεν εχει να κανει τοσο με το κλιμα, βλεπω πχ και passat και παιρνουν 5-30 οπως και ford κολλησα το μεγαλο πως το λενε το sedan που εχει ο αδερφος μου.
Εγω παντως εδω και παρα πολλα χρονια ΜΟΝΟ 10-40 ημι API SL/CF και αρκετο καιρο μονο Liqui Moly MoS2 (με διθειουχο μολυβδενιο) ειναι γκρι τα λαδια δλδ εχουν ενα καλο αντιτριβικο και βλεπω καλα πραγματα με αυτο παει ποιο καλα, οικονομια, λιγοτερο θορυβο και θερμοκρασια, γενικα τα σπαει. Αλλαγη καθε 5000χλμ μαζι με φιλτρο παντα...
|
Καλησπέρα, κοίτα στο polo που είχα το 1.2tsi 105hp λάδια έμπαιναν 5w-30 Αλλαγή στης 15.000χλμ η στον χρόνο (όποιο έρθει πρώτα από τα δύο)
Στο ford που είχα αργότερα που ήταν diesel 1600cc 115hp tdci που ηταν ο ίδιος κινητήρας της Citroen-Peugeot, λάδια έπαιρνε και αυτό 5w-30.
Αργότερα που πήρα το passat b7 1400cc tsi 122hp εκεί η VW έβγαλε καινούργια προγράμματα service με 2 τύπους service.
το πρώτο είναι λάδια 5w30 και αλλαγή στης 30.000χλμ η στα 2 χρόνια, Όποιο έρθει πρώτο από τα δύο.
Το δεύτερο ήταν λάδια 5w-40 και αλλαγή κάθε χρόνο η στα 15.000 οποιο από τα 2 έρθει πρώτο
Όταν πήρα το αμάξι εγώ (το Passat) το άλλαξα το πρόγραμμα service και ακολουθούσα το δεύτερο αλλαγή κάθε χρόνο.
Πλέον τα τελευταία χρόνια πάρα πολλές εταιρείες ακολουθούν service στα 2 χρόνια η στης 30.000χλμ.
Θα το δοκιμάσω το λάδι που λές liqui Molly αφού λες ότι έχει και λιγότερο θόρυβο ο κινητήρας τότε θα είναι καλό.
