Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #60  
Παλιά 04-03-22, 17:07
Το avatar του χρήστη nikcarina
nikcarina Offline:
 
Εγγραφή: 24-02-2007
Περιοχή: ΒΕΡΟΙΑ
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 714
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 296
nikcarina είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Χαιρετώ την παρέα!

Με λίγα χρόνια αποχής επανέρχομαι με νεότερα...
Θα ξεκινήσω από έξω προς τα μέσα.

Το πορτοκαλί χρώμα το εγκαταλείψαμε από το 2018 όπου έγινε ανθρακί ματ. Έχει γίνει αλλαγή καπό και δεν υπάρχει πλεόν η τρύπα στο τετραπετάλουδο.
Οι ζάντες παραμένουν οι OZ ultraleggera σε κλασικό ασημί χρώμα με λάστιχα 195/55 R16 Goodyear efficientgrip, κάτι απλό και καθημερινό.

Η ανάρτηση παραμένει η γέφυρα Super Strut εμπρός, τοποθετώντας καλάμια KONI κίτρινα με εργοστασιακά ελατήρια Levin εμπρός και Carina 2.0 GTi πίσω.

Συνεχίζουμε με αλλαγές κάτω από το καπό για τις οποίες ευθύνεται η πρώτη καραντίνα του 2020. Πλέον το 20ν έχει ξανά γίνει όλο από την αρχή για χρήση turbo, παρακάτω είναι η λίστα με τα ανταλλακτικά που χρησιμοποιήθηκαν.

- Μπιέλες ZRP
- Πιστόνια CP 9:1
- Valve Springs + Titanium Retainers Supertech
- Βιδες κεφαλής ARP
- Βίδες βάσης ARP
- Βίδες βολάν ARP
- Φλάντζα κεφαλής COMETIC .060''
- Garrett 2867 GTX genII
- External wastegate Tial 38mm
- Βlowoff Turbosmart
- Intercooler TURBOWORKS
- Fuel Injector CLINIC 1000cc
- Πολλαπλασιαστές NGK R8
- Boost Solenoid KIT MAC
- Θερμοστάτης TRD
- Αντλία 320lt AEM
- Ρυθμιστής πίεσης βενζίνης ΑΕΜ
- Φίλτρο βενζίνης Tegiwa
- Πυρόμετρο ΑΕΜ
- Wideband ΑΕΜ
- Μπαρόμετρο DEPO
- Αισθητήρας αέρας BOSH
- Αισθητήρες πίεσης & θερμοκρασίας λαδιού Prosport
- Αισθητήρες πίεσης & θερμοκρασίας βενζίνης Prosport
- Φλάντζες Γενικής - Ιμάντες TOYOTA
- Αλλαγή γρανάζι VVT και βαλβίδα
- Πλατό δίχτενο με φταιχτό δίσκο 5φτερο
- Άγραφος Μegasquirt MS3-8S
- Εξάτμιση Φ70 φουλ V-band με μεσαίο και δύο τελικά για ησυχία
- Χειροποίητη εισαγωγή αλουμινίου για διατήρηση του τετραπετάλουδου με νέα μπεκιέρα.

Νομίζω πως δεν ξεχνάω κάτι... Το όλο εχγείρημα ξεπέρασε τα 10.000€
Τώρα στο αποτέλεσμα μετά από 20+ μήνες για την υλοποίηση του έχουμε και λέμε, στο 1bar 320hp με 35,6κιλά ροπή και στο 1.4bar 356hp με 40κιλά ροπή.

Ελπίζω να μην σας κούρασα...
Συνημένες Εικόνες
Τύπος Αρχείου: jpg 20200720_220813.jpg (3,62 MB, 55 εμφανίσεις)
Τύπος Αρχείου: jpg 20200901_165621.jpg (3,21 MB, 50 εμφανίσεις)
Τύπος Αρχείου: jpg 20200901_165639.jpg (3,52 MB, 47 εμφανίσεις)
Τύπος Αρχείου: jpg 20200901_165703.jpg (2,93 MB, 31 εμφανίσεις)
Τύπος Αρχείου: jpg 20200901_165745.jpg (3,81 MB, 32 εμφανίσεις)
Τύπος Αρχείου: jpg 20200923_142249.jpg (3,45 MB, 12 εμφανίσεις)
Τύπος Αρχείου: jpg 20210408_170900.jpg (2,15 MB, 18 εμφανίσεις)
Τύπος Αρχείου: jpg 20210817_200409.jpg (2,22 MB, 26 εμφανίσεις)
Τύπος Αρχείου: jpg 20220302_142441.jpg (1,81 MB, 24 εμφανίσεις)
Τύπος Αρχείου: jpg 20211020_204216.jpg (2,03 MB, 23 εμφανίσεις)
Τύπος Αρχείου: jpg 20210908_172423.jpg (1,87 MB, 23 εμφανίσεις)
Τύπος Αρχείου: jpg 20220221_152051.jpg (2,33 MB, 20 εμφανίσεις)
__________________
Corolla AE101 20v
Απάντηση με παράθεση