Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #10  
Παλιά 20-10-21, 15:48
costas.x Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 08-10-2010
Περιοχή: ΣΕΡΡΕΣ
Ηλικία: 65 male
Μηνύματα: 143
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 193
costas.x είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Καλησπέρα.
Όταν λες ότι "χανει ΠΑΛΙ λαδια μεσα απο τον αξονα του", εννοείς ότι σε λερώνει μέσα στον διανομέα?
Συνήθως ξεραίνεται το o-ring που στεγανοποιεί τον λαιμό του διανομέα στο κεφαλάρι και λερώνει την περιοχή περιμετρικά του διανομέα, στο κεφαλάρι. Αν σε λερώνει όμως μέσα στο διανομέα πρέπει να έχει τζόγο ο άξονας. Δεν γνωρίζω πως είναι κατασκευαστικά ο διανομέας του 4e-fte, πάντως στον 4e-fe όπως και στον 4a-fe ο λαιμός του διανομέα στεγανοποιείται με το o-ring και ο άξονας εδρεύει στον λαιμό με ρουλεμάν. Για να χάσει λάδια μέσα από τον άξονα θα πρέπει να έχει ανοχές το ρουλεμάν ή τζόγο ο άξονας.
Όσο για το βραχυκύκλωμα στο φις αυτοδιαγνωσης, αν δεν βραχυκυκλωθούν οι επαφές δεν μπορεί να σταθεροποιηθεί το σημάδι χρονισμού γιατί "παίζει" αρκετά εκατέρωθεν των 10 μοιρών. Ομοίως και για τις στροφές του ρελαντί που ουσιαστικά βραχυκυκλώνοντας τις Ε1 / ΤΕ1 "απενεργοποιείται" η βαλβίδα ρελαντί και μπορείς με την βίδα by-pass να φέρεις τις στροφές στις 700 που θέλει ο κατασκευαστής.
Συνημένες Εικόνες
Τύπος Αρχείου: jpg IMG_2368.JPG (1,59 MB, 12 εμφανίσεις)
Απάντηση με παράθεση