Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από LISSAS
Επειδή θα μπεις σε, ουκ ολίγα ευκαταφρόνητα έξοδα (αν τελικά προβείς στο πείραγμα του αυτ/του σου), να θεωρείς τον εαυτό σου πολύ τυχερό που υπάρχουν αυτές οι 50 σελίδες του θέματος και μάλιστα θα σε συμβούλευα να τις διαβάσεις πολύ προσεχτικά.
Σκέψου ότι πριν χρόνια, κάποιοι από εμάς δεν είχαμε αυτές τις σελίδες για να προσανατολιστούμε και μοιραίως, προχωρούσαμε στα τυφλά με πειραμματισμούς.
Στο topic θα βρεις πολλές και διαφορετικές εφαρμογές καθώς και αποτελέσματα αυτών.
Διάλεξε λοιπόν την εφαρμογή, που ταιριάζει στα γούστα και την τσέπη σου...
|
Εννοείται πως είμαι τυχερός που υπάρχουν τόσες σελίδες με απαντήσεις στο θέμα μου. Απλά οι μισές απαντήσεις ξεκινάνε από το 2008. Σίγουρα έχουν αλλάξει πολλά από τότε.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από tsavman
Αν κάνεις υπερκυβισμό, θα πας κατευθείαν για 1ΖΖ και 1.8lt.
Δεν υπάρχει λόγος να μπεις στην ταλαιπωρία και τα έξοδα για να φτιάξεις 3ΖΖ.
Ένα σωστό και πλήρες 1ΖΖ θα σου δώσει ~140 άλογα και ~18 κιλά ροπής, αλλά εκτός από τον υπερκυβισμό θα χρειαστεί και αλλαγές σε εισαγωγή-εξαγωγή.
|
Και μια τέτοια μετατροπή για να γίνει σωστά πόσο περίπου θα κοστίσει;