Μα επιτέλους... ποιος είναι ο ρόλος των ΚΤΕΟ? Να κρίνουν σε τακτά χρονικά διαστήματα την "αξιοπλοΐα" (
) των οχημάτων, ανεξαρτήτου ηλικίας/μάρκας/κυβικών/ιπποδύναμης/χρώματος κλπ! Αν τελικά ισχύσουν όλες αυτές οι φήμες, τότε μιλάμε για
πλήρη απαξίωση των ΚΤΕΟ!!!!
Επίσης, θα πρέπει να ληφθεί υπόψη:
- ότι ένα αυτοκίνητο 20ετίας μπορεί να είναι πιο καλοσυντηρημένο/ατρακάριστο, από ένα άλλο νεότερο μοντέλο.
- η διαφορετική ποιότητα μελέτης/κατασκευής/εξοπλισμού των αυτοκινήτων ίδιας γενιάς/χρονολογίας, είτε πρόκειται για μοντέλα διαφορετικών εταιρειών, είτε για διαφορετικά μοντέλα της ίδιας εταιρείας!
Εν τέλει, βλέπω πάλι νομοθετικές προχειροδουλειές (ω, τι έκπληξη!) made in Greece, με γνώμονα το όφελος των αυτοκινητοβιομηχανιών/εμπόρων κλπ! Αν και δεν είμαι συνωμοσιολόγος...