Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #8  
Παλιά 09-06-20, 18:29
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1038
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Καλησπερα, σε καμια περιπτωση δεν στεκεται σουζα, υπαρχει μια διαφορα που ειναι αμελητεα, πολυ μικρη. Αν υπαρχει μεγαλη διαφορα ειναι οτι συνηθως λογω της υψηλότερης καταπονησης στα πισω αμορτισερ-ελατηρια απο φορτωματα ειτε στο πορτ μπαγκαζ, ειτε απο ατομα πισω χαλανε ποιο γρηγορα και καθονται ποιο χαμηλα.
Εγω πχ οταν ειχα βγαλει τα kyb AGX και τραβουσα τα εμβολα τους απεξω πανε λιγο μεσα μερικα εκατοστα ισως και 3+, και οταν τα εβαλα διπλα διπλα με τα koni sport ειδα αυτη την διαφορα. Και εχουν 40000χλμ+ οταν η ιδια η εταιρεια λεει οτι συνιστα αλλαγμα στα 80000χλμ!!!! αλλα δεν μας λεει για τι δρομους μιλαει.
Γιατι με την εμπειρια μου απο το 2000 που εχω αμαξι εχω δει οτι με χρηση μεσα στην Αθηνα πανω απο 4χρονια δλδ καπου 40000χλμ εμενα δεν μου βγαζουν για ΜΕΓΙΣΤΗ αποδοση και ΜΕΓΙΣΤΗ ασφαλεια και κρατηματα, δεν εννοω να πηγαινω σαν κοτα και λεω μια χαρα ειναι οπως κανουν αλλοι....

Καταρχην το σωστο ειναι να εχουμε ιδια αμορτισερ μπρος πισω ακομα και ηλικιακα γιατι αλλαζει η γεωμετρια και η συμπεριφορα και παει αλλιως ο κολος, αλλιως η μουρη και ευκολο μετα να χασεις τον ελεγχο ειδικα σε αναποδες στροφες.
Επισης τα ελατηρια δεν ξερω πως εχει επικρατησει οτι δεν θελουν αλλαγη ποτε και οτι δεν χαλανε!!!! το εχω ακουσει απο πολλους!
ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ!!!! η σελιδα πριν που εδωσα λεει σε καθε δευτερη αλλαγη αμορτισερ αλλαζουμε και ελατηρια.

Προσωπικα μου εχει τυχει 2 φορες μια στο Starlet GT και μια στην Corolla E11 μεταχειρισμενα eibach pro kit να χαλασουν....αγνωστο ποσα χλμ ειχαν.
Στο 1ο επισκευαζω τα koni sport και το αμαξι πηγαινε σαν βαρκα στον γυαλο! οταν εχουμε αισθηση σαν να πλεει το αμαξι σαν να στεκεται σε ελατηρια δλδ το νιωθεις ετσι, τοτε τα ελάτηρια ειναι για ΠΕΤΑΜΑ!
πηρα απο εναν φιλο με λιγα χλμ και ηταν τελεια μετα.
Στην corolla το 2008 που πηρα τα AGX βαζω με τα eibach pro kit 3,5cm που ειχε το αμαξι οταν το πηρα με excel-g, μιλαμε τα ιδια παλι βαρκα! ΔΕΝ οδηγιοτανε με τιποτα, ηταν σαν να ειμαι σε βαρκα και εχει φουρτουνα.
Βρεθηκε ενα παλικαρι και μου χαρισε αυτα που εχω τωρα πισω μαμα και μπροστα απο ΑΕ111 levin 4AGZE που ειναι ποιο χοντρα και σκληρα απο τα μαμα.

Τελος και εμενα αρχισε πισω να μου κανει νουμερα με τα AGX, παιρνω μεγαλες κλισεις και το φοβαμαι. Επειδη το εχω πάθει και το 20011 που πηρα τα koni νομιζα οτι ειχαν χαλασει τα πισω AGX και τελικα ηταν τα σινεμπλοκ της αντιστρεπτικης! εγω καθε 4 χρονια αλλαζω σινεμπλοκ και τα μπαρακια μπροςκ και πισω, ειδικα μονο τα λαστιχα ειναι λες και αλλαξες αμορτισερ μετα.
Σε ημιτασιον τα μπαρακια προτιμω τα 555 που ειναι αψογα σαν τα μαμα και ειναι made in Japan, τα λαστιχα εχει πολλες μαρκες τα πισω τα βρηκα japan. Σε ημι οι τιμες ειναι τελειες.
Αλλαξα πισω και τις κοντρα μπαρες, αυτο το Σαββατο θα αλλαξω πισω τα ανταλλακτικα της ζαμφορ να παω βολτα να δω και μετα μπροστα.
Αν δεν φτιαξει τοτε πανε τα koni στον μαστορα για μαλακωμα και αλλαγη των πισω, και μετα θα δω μηπως θελει ελατηρια γιατι με το χερι να παιζω ευκολα...εχω μια αισθηση ελατηριακη αλλα θα το δω.

Επισης σε ημιτασιον μαρκες εχει πολυ καλα σε καλες τιμες 4αδα κιολας και σε μαμα υψος, πχ MAD, MONROE κλπ.
Πριν λιγα χρονια ρωτησα την Toyota για μαμα ελατηρια και μου ειπαν 100 ευρω το ενα!!!!!!!

Σορρυ για το μεγαλο ποστ αλλα ηθελα να εξηγησω ολα τα σχετικα γιατι τα ελατηρια εχουν σχεση με ολα τα αλλα.
Απάντηση με παράθεση